Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rachel_x schreef:Bij mij verkleuren ze niet, maar binnen no-time komen er gewoon gaten in!Bij mijn lievelingsbroek ging het steeds meer slijten op de kont, en nu zitten er gewoon 2 gaten van 10 cm in! Echt niet normaal voor een broek van 130 euro. Ik vind het echt super jammer, ik kan m gewoon niet weg doen omdat ik 'm zo leuk vind*Hoopt dat die ooit nog in de winkel komt*

Of ik had ook eens voorgehad dat mijn broek was afgegaan op m'n nieuwe witte schoenen, gelukkig ging het er makkelijk af.. 

MoonChloe schreef:Amburtjoz schreef:Ik had laatst een wit G-star vest gehaald bij de winkel, maar die scheen je dus op de hand te moeten wassen (ja weet ik veel, elk vest moet toch in de wasmachine kunnen?), maar al mijn grijze streepjes waren er dus helemaal afgegaan. Dus ik hoppa terug met dat vest naar de winkel, gezegd dat we hem op de hand gewassen hebben (not dus), en gewoon doodleuk een nieuwe meegekregen, mensen waren het ermee eens dat het niet hoorde. (Al blijf ik het raar vinden dat je een wit vest op de hand moeten was, waar beginnen we aan).
Inderdaad, en dan gewoon liegend gaan ruilen terwijl je het risico weet. En de strepen dus komen door een actie dat je eigen keus was. Sommige mensen...