Maar goed... ik eet sowieso nooit iets voor de 2e keer
Als ik genoeg heb, heb ik genoeg. Dan gaat de rest de prullenbak in (maar kan meestal aardig schatten hoor
) Ga het echt niet nog een keer opwarmen en opeten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar goed... ik eet sowieso nooit iets voor de 2e keer
Als ik genoeg heb, heb ik genoeg. Dan gaat de rest de prullenbak in (maar kan meestal aardig schatten hoor
) Ga het echt niet nog een keer opwarmen en opeten

_Tivoli_ schreef:Oh,maar koude pizza is ook heel lekker
Ik ben een rare eter: Ik kan aanvallen op een maal,en halverwege vol zitten.
En nog geen half uur na het eten heb ik trek.
Thuis eet ik dan ook vaak twee keer,1 keer met man en kind,een beetje.En rond 21uur krijg ik dan pas de echte trek en neem ik nog wat.
)
jaaaaaa we krijgen een hond
nickyu schreef:moet gelijk aan het volgende denken<
pappa `mevrouw mogen we de rest mee in een zakje voor de hond<
waarop jantje begint te roepen
jaaaaaa we krijgen een hond
![]()
precies. Hoezo gierig
nickyu schreef:moet gelijk aan het volgende denken<
pappa `mevrouw mogen we de rest mee in een zakje voor de hond<
waarop jantje begint te roepenjaaaaaa we krijgen een hond
![]()
KiWiKo schreef:als ik uit eten ga dan ga ik altijd naar restaurants waar je je bord leeg eet![]()
Ik warm het graag op!Misser schreef:Pffff, echt Nederlandse zunigheid om het mee te nemen alleen omdat je er nou eenmaal voor betaald hebt... Zou dat echt nooit doen.

Quellian schreef:Misser schreef:Pffff, echt Nederlandse zunigheid om het mee te nemen alleen omdat je er nou eenmaal voor betaald hebt... Zou dat echt nooit doen.
Dit dacht ik net zo, misschien is het Utrechtse nuchterheid
Nee hoor, nooit van m'n leven dat ik eten mee zou nemen als ik m'n bord niet leeg at.
)
Dat gebeurt hier in Nederland helemaal niet, maar in andere landen is dat hartstikke normaal..
Misser schreef:Pffff, echt Nederlandse zunigheid om het mee te nemen alleen omdat je er nou eenmaal voor betaald hebt... Zou dat echt nooit doen.
KiWiKo schreef:als ik uit eten ga dan ga ik altijd naar restaurants waar je je bord leeg eet![]()
Ook zijn er wel eens mensen die een portie soep oid mee naar huis willen omdat ze het zo lekker vonden