Formeel gezien kun je volgens mij wel bezwaar aantekenen omdat je geen blauwe auto hebt...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

We hebben hier een flink parkeer probleem en ik stond niemand in de weg en auto's die echt blokkeerden hadden geen bon was daar ook wel nijdig over maar ja. Ik bedoel als ik te hard gereden heb en daar een bon voor krijg dan kan ik me er niet kwaad om maken had ik dat moeten laten, maar in mijn ogen deed ik nu niks kwaads. Maargoed ze moeten zo aan het eind van het jaar hun bonnetjes hebben geschreven denk ik maar Sonja schreef:Dit is niet waar. Je hoeft pas te betalen voor de datum die daarop vermeld staat. Het is niet verplicht te betalen voor je bezwaar aantekent als je maar betaalt voor de uiterste datum. Vaak krijg je na je bezwaar een brief thuis dat je bezwaar in behandeling wordt genomen. Daar staat dan op of je het al wel of nog niet moet betalen.Overigens altijd EERST betalen, en dan bezwaar aantekenen.
Op het moment supreme niet, maar ik zou er achteraf wel helemaal scheef om hebben gelegen
amondi schreef:mooiste voorbeeld vind ik nog altijd de veemarkt in sneek...
Sylvia schreef:Foute tenaamstelling en zo wordt het ook niet om vernietigd dan Liezel? En hoe zit het met ontvangsttermijnen voor bekeuringen? Die klant die ik eerder noemde had een snelheidsovertreding die, als ik het me goed herinner, nog onder Wet Mulder viel. En daar is ie dus kwijtgescholden omdat de tijd tussen beboeten en ontvangst van de acceptgiro veel te lang geduurd had.

Bienotje schreef:. Uiteindelijk is het allemaal onnodig geld wat je aan het verkwisten bent. Indirect nog je eigen belasting geld ook, maar ook het mijne

Rens_ke schreef:Liezel1: Wat raar! Wij adviseerden dat altijd! Echt waar! Mag ik vragen wat jij voor beroep beoefent? Gewoon intresse hoor