L-etje doen dan maar?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TE5

Re: L-etje doen dan maar?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:24

Nickytje schreef:
Quellian schreef:
Niet zo netjes idd!

Ik was jaaaaaaaaaren geleden bij de Hunkemoller, ging ook een setje passen. Komt de verkoopster naar me toe, trekt het gordijntje open en vraagt hoe het zit. Ik was nogal geschrokken van het feit dat ze zomaar het gordijn open trok. Vervolgens ging ze met haar hand in de bh, trok m'n borsten 1 voor 1 op en zei: 'zo zit ie goed!'.

Wist toen ook ff niet meer waar ik het moest zoeken... was de laatste keer Hunkemoller voor mij!

Dat meen je niet?! Ik vind het al not done dat sommige verkoopster ongevraagd je pashokje binnen komen wandelen, laat staan dat ze 'ff' men borsten
gaat opheisen!

OMG!
Ik zou waarschijnlijk uit reflex haar keihard weggeduwd hebben,
of in ieder geval iets roepen van: wat doe jij nou?!? afblijven!

Maar goed.. Dat kan toch niet?

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:31

Haha ik zou me er ook niet zo druk om maken, het is vaak ook moeilijk in te schatten.. Was wel netter geweest als ze even gevraagd had naar je maat, maar goed..

Zo liep ik een keer over de markt met mijn moeder; mijn moeder wou een panty hebben en die koopt ze altijd een maat groter.. dus mijn moeder (maatje 38/M) zei doe maar een XL zit lekker ruim... zegt die vrouw "nou, ik zou maar een XXL doen mevrouw, ze vallen niet zo groot. Wat heeft u normaal, maat 42?" Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door steeffie op 28-11-08 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 19:41

Hahaha, ben dus niet de enige die dit soort dingen mee maakt.

Toen ik de zaak uitliep had ik ook wel de ideeën wat ik had kunnen zeggen, maarja, ik stond echt perplex kon geen woord meer uitbrengen.

Normaal maak ik me ook niet zo druk om zulk soort dingen, maar het ging erom dat ze mee echt zo aankeek erbij.

en ik heb trouwens wel die BH gekocht, hij was zo mooi, kon em echt niet laten hangen.

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 12:22

O jee, ik ken het Haha! Ik had een tijdje terug iets soortgelijks, wel niet met lingerie maar met rijkleding. Vraagt de verkoopster welke maat ik heb dus ik antwoord; van normale kleding maat 36. Kijkt ze me twijfelachtig aan en zegt ze ''nou, dat denk ik niet hoor...'' Je moet toch minstens een 38 hebben Clown Ehm, ok bedankt! Gelukkig weet ik echt wel welke maat ik heb hoor Haha!

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 14:27

Toch heeft dit topic me wel een ideetje aan de hand gedaan voor een Sinterklaasgedicht voor iemand, dus alsnog bedankt Haha!.

@MarchaL - Ik snap niet dat ze dan niet gewoon een broek in die maat pakt. Als je 'm niet past kun je daarna altijd een grotere aantrekken, toch? Verward

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 16:09

ja dat snap ik ook niet helemaal van sommige verkoopsters.

toevallig ben ik ook verkoopster (niet van kleding maar goed)
Ook al weet ik het 100% zeker dat de klant ongelijk heeft. gewoon meegeven, ze komen er vanzelf wel achter, en zo niet, nou en dan had je ongelijk Tong uitsteken

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:18

Flor schreef:
Ben ik nou de enige die zich hier totaal niet druk om zou kunnen maken?

nee kan me er ook niet druk om maken..

misschien heb je het wel gewoon verkeerd opgevat, of kwam het bij haar anders eruit dan ze eigelijk bedoelde.. en dan nog, wat is er mis met een L?
je doet net alsof die mevrouw tegen je heeft gezegd dat je beter naar de GroteMatenWinkel moet gaan..

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:25

Flor schreef:
@MarchaL - Ik snap niet dat ze dan niet gewoon een broek in die maat pakt. Als je 'm niet past kun je daarna altijd een grotere aantrekken, toch? Verward

Nee, ik ook niet. Ik vond het nou ook niet echt commercieel gedacht van dat vrouwtje Haha! Ergens moest ik er ook wel om lachen hoor Clown

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 16:32

Ik kom altijd bij een hele leuke lingerie zaak. Ik zeg altijd precies wat ik wil hebben en zij pakt de bh's en ik zeg dan ja of nee. En als ik aan het passen ben vraagt ze altijd of het lukt, en als ik zeg: zou u even kunnen kijken of dit de goede maat is. "DAN PAS" mag ze het gordijntje opendoen Haha! .

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 20:10

Soms kunnen ze lomp zijn Knipoog

Ik was een tijdje terug bij de only op zoek naar een broek die een beetje strak om de bovenbenen valt, ik heb maat 36/38 maar heel smalle bovenbenen dus bijna niets zit goed.
Verkoopster gevraagd welke broeken ik het beste kon nemen, ze hadden er 20 en ik had geen zin ze allemaal te passen. Dus zij richting rek 'wat voor maat heb je, 40?' uhm.. doe maar een 36... Scheve mond
overigens waren deze ook te groot

greensleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 20:23

Misschien was die afkeurende blik eigenlijk haar nadenkgezicht, je weet maar nooit.. maar waarschijnlijk zou ik zelf ook zwaar beledigd zijn als zoiets gebeurde.

Shappiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 20:26

Het is idd al erg genoeg om in de winkel lingerie te passen, maar als zo'n mens dan ook nog zoiets zegt Boos!
Zo iemand hoort niet in zo'n winkel te werken. Wat een ***.

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:28

Ik snap niet zo goed het probleem .... ?
De afkeurende blik kan best een foute interpretatie zijn ... en ze had t verkeerd in geschat. Nouja, wees blij dat je kon zeggen: Nee pak maar een m. En dat ze je niet in een te kleine hipster had gewurmt. Dat was pas vervelend geweest Vork