waar zijn we mee bezig zeg?? 1000 sms per maand dat zijn er 33 per dag en dan nog niet genoeg? kom op, wie z'n billen brandt, moet op de blaren zitten. de grootste lachers in deze hype zijn vodafone en kpn etc.
Goedegenade, als ik dit allemaal lees zo, ga ik bijna denken om alsnog proberen mijn abbo terug te draaien. Heb m net 2 dagen geleden af gesloten. Net als mijn vriend trouwens. Oei oei oei, als dat maar goed gaat komen
Edit: ik heb trouwens ook zorgeloos (?) sms en onbeperkt internet.
Het gaat in elk geval niet van je overige tegoed af. Heb ongeveer hetzelfde abonnement als jou, en heb dit ook een keer gehad. Ik zat dus WEL over die 1000 smsjes heen. Je moet je factuur eens goed doorlopen, naar nummers etc kijken en alles natellen. Zo ben ik erachter gekomen dat ik er over heen zat en dat er niets verkeerd was. 21 cent vind ik overigens wel prijzig voor een smsje buiten je bundel!
vertel mij wat! ik had ook telkens rekeningen van tussen de 70 en 90 euro!!! heb nu een sms box er dus bij genomen van 10 euro per maand(1000 smsjes ) dus hoop dat het nu verholpen is, anders baal ik!!!
Ik schrok ook van mijn telefoonrekening, ben pas overgegaan op Vodafone, maar de rekening was van 2 maand. Dus achteraf viel die +/- 50,= nog mee. Vind de specificatie wel super via de site,