SassieSjaak schreef:het ergste is dat iemand tegen je kan LIEGEN...
Dat is inderdaad waar ik het meest moeite mee heb.. al die leugens, al dat bedrog.
Kally, o nee, dat kwetst me al lang niet meer. In het begin dat het uit was wilde ik het niet horen en nam ik het voor hem op,
maar nou.. ik haat hem echt en wens hem niks goed toe. Ik hoop dat onze hele stad hem uitkotst.. En dat gebeurt langzamerhand wel
want hij heeft meer meiden zo slecht behandeld. Aan de ene kant vind ik het ongelovelijk dat dat ene meisje er intrapt, terwijl ze het van dichtbij heeft zien gebeuren, echt bizar, ze wist dat hij me sloeg. Maar ik weet wat voor meesterlijke manupilator hij is en hoe mooi hij het allemaal kan maken. Van mij mogen ze beiden stikken in hun eigen cocon. Ze hebben nu 4 honden ( 2 van haar, 2 van ons) en een 12jarige k.utkind wat ze moeten opvoeden (haar broertje).
Haar moeder is namelijk gestorven en ze is nu wees, maar als haar moeder kon zien wat er gebeurt is, zou ze haar de ogen uit de kop schamen.
Mija, ja ik vind het zo doodeng dat mensen 2 gezichten kunnen hebben en zo kunnen veranderen.. Het bezorgt me eerlijk waar nachtmerrie's.
Avaluna, tsja mensen vertrouwen gaat wel, maar ik ben echt doodsbang om me weer in een relatie te storten. Ik ga nu dus heel veel met een jongen om, hem heb ik verteld dat ik in een aggresieve relatie's zat, maar geen details, maar af en toe zit mijn hart in mijn keel als ik bedenk dat ik me aan hem moet openstellen, vertrouwen. Ik denk dat het nog een lange weg word wat dat betreft.
Ik hoop zo erg dat ik nooit meer zo'n ongelovelijk fout maak..