Hoe kan iemand zo GESTOORD zijn??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Re: Hoe kan iemand zo GESTOORD zijn??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 00:39

Wat vervelend, allemaal. Ik kan me voorstellen dat je het idee hebt dat je het zelf maar allemaal hebt laten gebeuren, vreselijk als mensen zonder respect met elkaar omgaan. Ik hoop dat je veel vrienden/familie hebt die je steunen, dat je langzaam weer mensen kunt vertrouwen, maar ook jezelf niet vergeet en je niet meer zo respectloos laat behandelen.
Heel veel sterkte!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 00:57

Ten eerste is er niets waarom jij je zou moeten schamen Ach gut !

Tja, helaas is het idd vaak zo dat liefde blind maakt. Nu is het wel zo dat jij ook nog erg jong was toen je wat met die vent kreeg en dan ontbreekt er vaak toch (logisch!) een stuk levenservaring.

Maar goed, vriend is nu ex geworden Lachen en dat betekend dat er voor jou nu andere (betere, fijnere Lachen Pling ) tijden aanbreken!
Je zus heeft gelijk: "wat je niet ombrengt maakt je sterker", maar ik kan me goed voorstellen dat je met een wrang gevoel op het hele gebeuren terug kijkt Scheve mond ....
Ik wens je iig veel sterkte toe Ach gut !

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 10:11

SassieSjaak schreef:
het ergste is dat iemand tegen je kan LIEGEN...

Dat is inderdaad waar ik het meest moeite mee heb.. al die leugens, al dat bedrog.

Kally, o nee, dat kwetst me al lang niet meer. In het begin dat het uit was wilde ik het niet horen en nam ik het voor hem op,
maar nou.. ik haat hem echt en wens hem niks goed toe. Ik hoop dat onze hele stad hem uitkotst.. En dat gebeurt langzamerhand wel
want hij heeft meer meiden zo slecht behandeld. Aan de ene kant vind ik het ongelovelijk dat dat ene meisje er intrapt, terwijl ze het van dichtbij heeft zien gebeuren, echt bizar, ze wist dat hij me sloeg. Maar ik weet wat voor meesterlijke manupilator hij is en hoe mooi hij het allemaal kan maken. Van mij mogen ze beiden stikken in hun eigen cocon. Ze hebben nu 4 honden ( 2 van haar, 2 van ons) en een 12jarige k.utkind wat ze moeten opvoeden (haar broertje).
Haar moeder is namelijk gestorven en ze is nu wees, maar als haar moeder kon zien wat er gebeurt is, zou ze haar de ogen uit de kop schamen.

Mija, ja ik vind het zo doodeng dat mensen 2 gezichten kunnen hebben en zo kunnen veranderen.. Het bezorgt me eerlijk waar nachtmerrie's.

Avaluna, tsja mensen vertrouwen gaat wel, maar ik ben echt doodsbang om me weer in een relatie te storten. Ik ga nu dus heel veel met een jongen om, hem heb ik verteld dat ik in een aggresieve relatie's zat, maar geen details, maar af en toe zit mijn hart in mijn keel als ik bedenk dat ik me aan hem moet openstellen, vertrouwen. Ik denk dat het nog een lange weg word wat dat betreft.
Ik hoop zo erg dat ik nooit meer zo'n ongelovelijk fout maak..

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 10:22

Ik heb maar 1 tip, stop niet je energie in wat je mist en hoe erg je alles vind wat gebeurd is, stop je energie in de vrijheid die je nu hebt en wees happy dat je niet meer in de ongezonde relatie zit. Laat hem los, laat je boosheid varen, en richt je op nieuwe leuke dingen (ja makkelijker gezegd dan gedaan). Zorg dat je weer vertrouwen krijgt in jezelf en dat je straks weer in staat bent om een "nieuwe" vriend te vertrouwen. Sterkte en succes!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 10:53

Lieve Jasmijn,

Wees heel blij dat hij op tijd uit je leven is gegaan, je bent nog jong, dit soort dingen maken je op den duur sterker, geloof me ik weet wat ik zeg.

Ik was 16 toen ik mijn ex leerde kennen, en bij mij heeft het 26 jaar geduurd voor mijn ogen open gingen.

Ik vind het heel knap dat je het hier verteld.

Ga lekker veder nu met jouw leven, en kijk naar de positieve dingen die je hier van geleerd hebt, schamen hier voor is totaal onnodig en ook verspilde energie, het is balen van je honden, maar ook daar kom je over heen.

Sterkte meis Ach gut

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 10:54

Whoo.... jas... wat heftig... Bloos! . Ik zat echt met open mond je verhaal te lezen................ Sommige dingen wist ik wel natuurlijk, maar die quote van Madelief, jezus.... daar schrok ik echt van!!!!! Verdrietig
En dat terwijl je hiervoor nog nooit 1 kwaad ding over hem hebt gezegd, behalve de waarheid..... Je weet het zelf al, maar het besef is er nog half, maar het is echt beter zo Jas.. Dit is geen goede jongen, ook al leek dat wel zo, maar je hebt geen vergelijkingsmateriaal natuurlijk.. hij was je 1e vriend.. jij kon niet beter weten, jij was jong & naief, en hij de "wijze volwassenen"............ Pfff, meisje meisje, ik heb het écht met je te doen Verdrietig Ach gut . En dan dus tóch die extra trap na als je hoort dat ie dus wéér gelogen heeft over dat meisje....... Wat een verschrikking is die jongen, echt waar... Ik hoop zó dat jij een jongen tegen komt, die je laat zien hoe léuk het leven weer kan zijn!!! Lovers . Jij verdient het!! Kusje

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:01

Jeetjemina, wat een verhaal en dat allemaal op je 17de. Ik ben ook 17 en zou dat ook iet graag meemaken...Sterkte..

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 12:07

Jemig moppie. Als ik het zo allemaal achter elkaar lees met details erbij krijg ik een beetje de neiging om wat ruiten in te gaan gooien... Hoe moeilijk het ook is, je moet echt proberen het los te laten, laat die eikel maar in zijn eigen sop gaar koken!!!! Je verdiend een lieve jongen die je met respect behandeld!! Want wat ik zo lees is dat vooral wat er niet gebeurde!! Laat je niet door hem afschrikken, niet alle mannen zijn zoals hij! Je hebt er van geleerd en weet nu in wat voor hel je terecht kan komen als je je met zo iemand inlaat!! Ik denk dat een nieuwe relatie nog niet is waar je aan toe bent (maar dat weet je van me). Blijf gewoon lekker met "dinges Knipoog" daten en doe het lekker rustig aan!! Als je er klaar voor bent zou je het hem vast kunnen vertellen en ik weet bijna zeker dat hij rekening met je kan houden.
Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 12:21

jeetje wat een naar verhaal zeg..
dat ie jou de kleren van je lijf scheurt in een ruzie vind ik echt walgelijk!!!!!!
daar kan ik echt niet bij hoor
Ik denk dat je een tijdje nodig hebt om it te verwerken, maar dat je het daarna echt achter je moet laten, en je op je nieuwe relatie kan richten...

ik duim voor je iig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 12:24

Jeetje joh, wat een verhaal....... Ach gut
Liefde maakt blind...... en je kón ook niet echt weg..... vind het heel knap dat je nu die stap gezet hebt Ja
Wat een vreselijke, bezitterige jongen is dat...... Boos!

Is er een manier om je honden terug te krijgen? Misschien stom dat ik het zeg hoor Bloos

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 12:36

Kally, o nee, dat kwetst me al lang niet meer. In het begin dat het uit was wilde ik het niet horen en nam ik het voor hem op,
maar nou.. ik haat hem echt en wens hem niks goed toe. Ik hoop dat onze hele stad hem uitkotst.. En dat gebeurt langzamerhand wel
want hij heeft meer meiden zo slecht behandeld. Aan de ene kant vind ik het ongelovelijk dat dat ene meisje er intrapt, terwijl ze het van dichtbij heeft zien gebeuren, echt bizar, ze wist dat hij me sloeg. Maar ik weet wat voor meesterlijke manupilator hij is en hoe mooi hij het allemaal kan maken. Van mij mogen ze beiden stikken in hun eigen cocon. Ze hebben nu 4 honden ( 2 van haar, 2 van ons) en een 12jarige k.utkind wat ze moeten opvoeden (haar broertje).
Haar moeder is namelijk gestorven en ze is nu wees, maar als haar moeder kon zien wat er gebeurt is, zou ze haar de ogen uit de kop schamen.

* Misschien heeft zij het idee dat hij bij haar dat niet zal doen, maar ben bang dat ze toch eens bedrogen uitkomt.........*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 12:39

Dat denk ik ook, kally.

Zolang mensen zelf niet inzien dat ze verkeerd bezig zijn, zullen ze het opnieuw en opnieuw doen......

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:24

Jeetje wat erg. Je moet echt heel erg blij zijn dat je van hem af bent. Ga nu lekker genieten van de mensen om je heen en vooral je paardje ( wat een prachtig beest zeg!).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:46

Meid, ik weet wel een beetje waar je vandaan komt! Wat zal jij je klein en vernederd hebben gevoeld als hij je kleren van lijf trok zodat je niet weg kon gaan..
Wees maar blij dat je er vanaf ben en zorgt dat het geen plek meer heeft in je leven om je druk over te maken!
Nu lekker genieten van je nieuwe beginnende vlam en je onwijs gave paard!

Veel geluk toegewenst, je verdient het! Ach gut

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 21:48

Jasmijn wat verschrikkelijk. Ik heb in dezelfde situatie als jij gezeten. Weet dus ongeveer wat jij doormaakt en nu ook met je nieuwe relatie. Ik kon me in het begin ook niet openstellen, hoewel Jan heel lief is. Ik wist ook niet of ik wel verliefd op hem was, of dat dat was omdat hij me weer het gevoel gaf dat ik een waardevol persoon was. Probeer lekker te genieten van je nieuwe relatie. Langzaam slijt de 'angst' dat het weer verkeerd zal gaan. Geef jezelf absoluut niet de schuld. Hoewel ik je maar een weekend meegemaakt heb, heb ik je leren kennen als een hele lieve, spontane en mooie meid. Je mag jezelf dus nooit meer 'haten', want dat verdient hij zeker niet. Wat ik heel erg voor je vindt is dat je de honden niet meer mag zien.

Ik ben best geschrokken van je verhaal. Wens je alle liefs toe.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 22:04

Wat een lieve reactie's allemaal toch..
Zowel van al mijn bekenden als van onbekenden.
Waar ik van schrik is hoeveel mensen toch ook in eenzelfde soort schuitje hebben gezet, dat is een hele vreemde gewaarwording.

yamcha, ja dat denk ik ook, als iemand het niet kan inzien zal er niks veranderen.
En nee, er is geen manier om mn honden terug te krijgen helaas. Ze stonden op zijn naam. Bovendien zou het in mijn huidige situatie ook niet kunnen.

joycje.. Ja, ik denk ook dat een relatie nog niet het handigste is voor mij op het moment. Eerst aan mezelf werken, dan komt de rest vanzelf.

Marja, ja gelukkig ben ik nog jong, eigelijk is het ook alleen maar super dat hij het heeft uitgemaakt, en ik hoop dat ik hier ontzettend van geleerd heb. Vooral om ook naar mijn omgeving te luisteren..

Iloon, ja, jij wist nog het meest denk ik.. Ik probeerde wel, maar zoals ik al zei, ik krijg het niet over mijn lippen. En ik was heel naief, nu gelukkig niet meer, ik heb een stuk volwassener geworden de afgelopen tijd.

Siersma, dank je voor het compliment van mn paardje, ben ook zo trots op hem, hij is mijn echte liefde, mijn alles!

Share, dank je wel voor de steun..
En ja, dat is het zo vernederend, ik word niet goed als ik eraan terug denk hoe ik van alles probeerde te grijpen om me te bedekken..
Ik wil er niet aan denken!!

Lisenka, ik mag hopen dat ik ooit met zo'n lieve en leuke man als Jan eindig..
Mijn zelfvertrouwen heeft wel echt een knauw gekregen, vooral wat betreft of ik aardig of spontaan ben,
hij gaf me altijd het gevoel dat ik de grootste egoist op aarde was en dat gevoel kan ik heel moeilijk van me af zetten..
Ben hierdoor ook heel erg iemand geworden die alles doet om iemand te pleasen.. Ik hoop dat ik voor mezelf kan leren kiezen en de eerste stap daarnaartoe is al gemaakt, maar dat horen jullie over een tijdje..