Tussenuren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Re: Tussenuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 22:42

Toen ik nog op de havo zat had ik in de eerste keer vierde 16 tussenuren. Tweede keer vierde maar 10 en in de vijfde 7. Helaas zijn tussenuren in de bovenbouw de normaalste zaak van de wereld. Als we erg veel tussenuren hadden zaten we meestal spelletjes te doen. (Kolonisten van Catan, spelletjes met kaarten als stressen, pokeren (ja dat mocht toen nog) en dubbelen.) En soms waren we wel eens met school bezig.

Ben toch blij dat ik al weer even studeer Lachen

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 23:15

Ik heb 2 tussenuren in de week, vorig jaar had ik er 6.
Ik vind het niet zo erg, ik maak meestal huiswerk of ik ga aan mijn projecten werken in de mediatheek. Ik teken ook vaak, maar meestal stop ik daarmee zodra de pauze voor atheneum begint(de pauzes voor havo en atheneum zijn gescheiden).

Ik vind het wel erg hoeveel tussenuren de meeste mensen hier hebben... Maar ja, niets aan te doen.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 17:36

Ik zit in havo 5 en heb 15 tussenuren in de week (met gym erbij; mag ik niet aan meedoen wegens dooie enkel Huilen van het lachen heb ik er 17)..

Ik mag officieel niet van school weg, maar dit doe ik wel aangezien ik op bijvoorbeeld maandag Les tussenuur tussenuur les tussenuur tussenuur tussenuur les heb.

En daarbij woon ik aan de overkant van mijn school Knipoog
Beter lekker thuis zitten dan rondstruinen in het winkelcentrum..

Edit;
door al die tussenuren heb ik wel echt een lelijk rooster..
maandag tot donderdag van 8 tot half 5 (donderdag zelfs zónder tussenuren Scheve mond )
en vrijdag van 8 tot half 3..

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 17:38

ik heb niet zo heel veel tussenuren, ik heb nu 70 minuten lessen. Dus 6 lesuren als ik van 8 tot 4 school heb. bij een tussenuur zou ik even de stad in kunnen. maar meestal gewoon even kaarten ofzo in de aula Clown
Als ik teveel tussenuren heb, tja dan ga ik gewoon naar huis. Bloos heb wel betere dingen te doen. Tenzij ik daaran nog veel les heb, maar dat is een beetje onmogelijk. Of de stad in, ook heel leuk Haha!

ik zit nu in vwo3

Novalues

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 17:39

x Rebecca: Jij hebt er wel heel erg veel Ach gut

Ik heb er een stuk of 7, en dan heb ik al mijn uren al ingevuld. Heb ze ook nog eens meestal achter elkaar.. dus 3 ofzo. En als er dan iets uit valt, zoals van de week, heb ik er 5 achter elkaar :S

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 20:13

Ik heb 6 ingeroosterde tussenuren.
Ik ga dan meestal naar huis, ik woon toch heel dichtbij. Want vaak hebben vriendinnen dan een ander vak die ik dan niet heb.

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 21:59

vorig jaar had ik er 11 ofzo, niet normaal!

nu heb ik er geen 1, heb maar 3 vakken en alles is op elkaar aangesloten Lachen

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:00

Ik zit in 5 havo, en heb gelukkig maar 2 ingeroosterde tussenuren. Ach, het is altijd wel gezellig, beetje kletsen enzo.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:03

Ik had ook veel tussenuren toen ik nog op de havo zat. Vaak konden we wel met de docent fiksen dat we konden schuiven. Hiermee krijg je uiteraard niet alle tussenuren weg, maar het kan wel helpen. De overige tussenuren was ik meestal wel braaf met school bezig, als ik dan thuiskwam was ik klaar met huiswerk en kon ik fijn andere dingen doen. Haha!

Aniek93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:03

Ah, ik ken ze, verschrikkelijk!
ik heb nu 6 tussenuren in de week, vanwege een nieuw rooster. Eerst had ik er geen(wel veel vrij in de ochtend). Ze irriteren mij behoorlijk als je bekijkt hoelaat je al thuis had kunnen zijn!