Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

MarcoBorsato schreef:Je hebt het niet uit eerste hand gehoord, dus je weet niets zeker. En jij hebt er toch geen last van? Lekker laten gaan
BiatCh_ schreef:MarcoBorsato schreef:Je hebt het niet uit eerste hand gehoord, dus je weet niets zeker. En jij hebt er toch geen last van? Lekker laten gaan
Nog niet. Tot 1 van ons er misschien eens bij is en dus ook allemaal verhoord worden of wat dan ook als er problemen komen. Je hebt toch liever niet dat je vrienden zich met zulke dingen bezig houden

BraveSpots schreef:Als twee vriendinnen op grote schaal drugs handelen (en er blijkbaar nog een kind mee in gevaar brengen!) zijn ze voor mij vriendin-af en geef ik ze aan bij de politie.
malloesje schreef:BraveSpots schreef:Als twee vriendinnen op grote schaal drugs handelen (en er blijkbaar nog een kind mee in gevaar brengen!) zijn ze voor mij vriendin-af en geef ik ze aan bij de politie.
Ik kan niet anders dan me hier bij aansluiten.. Aangeven die handel

trustHim schreef:sjee ik schrik wel van reacties hier hoor, lekker zo laten? geen wonder dat Nederland hard richting de hel rent. Meid bel meld misdaad annoniem alleen al in belang van het kind, want dat heeft zo geen stabiele opgroei omgeving en loopt ook nog es veel risico's

Blondie_ schreef:Alweer zo'n topic van melden ofniet.
Dat noem ik geen vriendinnen elkaar verlinken.
En wat schiet je er zelf mee op???
Bemoei je lekker met je eigen leven of heb je die niet?