UWV is inderdaad drama...kan je er lekker bij hebben
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
pubelia schreef:Ik ben ook 80% tot 100% afgekeurd. Met waarschijnlijk geen zicht op weer aan het werk te kunnen.
Ik heb een NAH.
C_arola schreef:Klinkt misschien hard; maar ik vind dat ontzettend gevaarlijk rijden!
Ik kan me voorstellen dat het stinkmodder is, dat had ik ook toen ik erachter kwam dat ik toch in de wajong moest omdat ik het niet volhield na 6 jaar.
Edit;
Uwv is soms een drama, maar zij geven wel geld als je arbeidsongeschikt bent en daar ben ik erg blij mee.
C_arola schreef:Diegenen die psychisch of lichamelijk problemen hebben maar wat je als buitenstaander niet kan zien, merken jullie ook op dat veel mensen je niet willen geloven of het wegwuiven als je zegt dat je problemen hebt waardoor je niet kunt werken?
Ik heb ptss en ben overspannen verklaard en toch zitten veel mensen me aan te kijken van; een jonge meid van 24 heeft toch niet lang genoeg geleefd om zulke problemen te hebben??
)veel geluk gehad!
Ik kon niks meer voor mijn operatie en had 24uur per dag echt erg veel pijn. Slikte erg zware pijnstillers en nog kon ik niks! Nu zijn mijn enkels aan de beurt en is het even afwachten of de pijn minder word nu de eerste operatie eraan gedaan is...