Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
sylva schreef:Ik woon in groningen stad, weet niet of je anders een foto van haar kunt neerzetten, of de achternaam van die jongen weet? Zou mn ogen voor je open kunnen houden. Lijkt me idd niet goed, meteen al samenwonen, en als die jongen weet wat voor beperkingen ze heeft, kan hij vreemde dingen met dr uithalen.
hopelijk loopt alles goed af..............
Doortje58 schreef:Maar dat meisje moet toch onder toezicht van haar ouders staan, en dan is zo'n gezinsvervangend tehuis verantwoordelijk??
LaFunkyJazz schreef:GVT is niet verantwoordelijk voor weglopen. Ja politie moet gebelt worden, maar een GVT kan niet verantwoordelijk zijn voor weglopen, aangezien het een OPEN instelling is
Vjestagirl schreef:En als je zijn voor en achternaam te pakken hebt : http://www.wieowie.nl daar kun je ongeveer alles over hem vinden
LaFunkyJazz schreef:Misschien hee kort door de bocht hoor, maar is zij wel eens bij een psychiater geweest, bij mij schiet namelijk gelijk Borderline te binnen!
[***] schreef:Ik zou proberen op een positieve manier contact met je zus te houden. SMS haar dat ze altijd kan bellen als er wat is en dat je graag wilt weten hoe het met haar gaat.
Dan houdt ze je hopelijk op de hoogte als het wel of juist niet goed gaat.