Kuisvrouw die dingen steelt,wie heeft dit nog meegemaakt?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roxx

Re: Kuisvrouw die dingen steelt,wie heeft dit nog meegemaakt?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:22

Hmmm.... er verdwijnen allemaal spullen en geld. De ouders verdenken hun eigen dochters. De ene dochter verdenkt haar zus en gaat op onderzoek uit in haar huis. De andere dochter verdenkt de schoonmaakster, steelt de sleutel van haar huis en vindt daar de gestolen spullen.......

Nee, zoiets heb ik bij ons thuis nog nooit meegemaakt nee......

Adil

Re: Kuisvrouw die dingen steelt,wie heeft dit nog meegemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:23

breezy302 schreef:
ik denk er ook zo over maar aan de andere kant, mij tel was een keer in de klas gestolen en ik werd echt gek! iedereen moest zijn zakken en tassen legen van mij. en idd een klasgenooit had mijn tel maar dat is weer wat anders natuurlijk dan sleutels en inbreken

Das ook lüllig! Maar jij hebt geen illegale methodes gebruikt om de dader te pakken Knipoog

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:56

zo dat hebben wij hier in de zomer ook meegemaakt Boos!.
Ze leek echt zo vriendelijk hé.

Wij wonen dus boven onze winkel. En op een dag komt de baas van het hotel in onze straat naar onze winkel.
Hij vraagt aan mijn papa of kuisvrouw X nu bij ons werkt.
papa: ja.
Zegt die man dat hij die kuisvrouw vroeger ook had maar dat hij ze betrapt heeft op stelen. Hij vermoedde het al een tijdje en heeft haar dan in de val gelokt. 3 briefjes van 2O euro op tafel gelegd en de nummers ervan opgeschreven.
Toen hij terug kwam en de kuisvrouw daar aan het werken was, was er een briefje weg. Hij heeft de politie gebeld en haar ontslagen.

MAAR: dat is dus via zo'n bureau dat wij onze kuisvrouwen halen (met dienstencheques). En de man van dat hotel vroeg aan de politie dat ze dat toch wel gingen doorzeggen het bureau.
Maar dat mag niet voor de rechten van de privacy!
Echt heeel krom vind ik dit!
En zo kwam ze bij ons terrecht.

Dus mama en papa aan ons gevraagd of wij wat kwijt waren, zus had gewerkt en wist exact hoeveel geld er in haar spaarpot zat.
Enja, er was 75 euro weg.
Ik weet het niet hoeveel er in mijne zat maar het kan dus best dat er ook geld weg is bij mij...

Wij hebben altijd zo'n problemen met kuisvrouwen!
Afgelopen zomer hebben we er 4 gehad.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 18:02

Roxx schreef:
Hmmm.... er verdwijnen allemaal spullen en geld. De ouders verdenken hun eigen dochters. De ene dochter verdenkt haar zus en gaat op onderzoek uit in haar huis. De andere dochter verdenkt de schoonmaakster, steelt de sleutel van haar huis en vindt daar de gestolen spullen.......

hier dacht ik dus ook aan. Het lijkt me niet echt gezellig samen wonen als je elkaar niet 100% vertrouwd.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 18:34

texelse schreef:
Roxx schreef:

hier dacht ik dus ook aan. Het lijkt me niet echt gezellig samen wonen als je elkaar niet 100% vertrouwd.

Nja als er allerlei dingen verdwijnen in huis en niemand heeft ze... Lijkt me een erg lastige situatie. Vraag me trouwens af hoe andere mensen dit zouden hebben opgelost?
Edit: En dan bedoel ik met die poetsvrouw. Dus niet bij haar inbreken, maar wat had je dan gedaan?