Anonieme beller

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gompie58

Re: Anonieme beller

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:18

Jaja, en welk bedrijf stuurt 's nachts faxen?? Haha! Haha!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:20

Tsjah.. dat is een goede vraag. Ik denk dat dat wat anders is Nagelbijten / Gniffelen
Maar dat van die fax gebeurd best vaak. Ik weet toevallig dat ons telefoonnummer bijna gelijk is aan een faxnummer.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:26

wij hebben dit ook een hele tijd gehad en de kpn melde ons dat dit om callcenters gaat.
je hebt een speciale site om je telefoonnummer in te vullen en dan laten ze je meer met rust Haha! wij hebben dat dus ingevult en daarna hebben ze ons dus nooit meer echt lastig gevallen in de zin van ophangen of dat de telefoon maar 1 of 2 keer overgaat Pling

als ik trouwens die site weer weet zet ik het hier neer maar kan er nu ff niet op komen Ach gut

Karen_enter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:31

Ann_moi schreef:
Ik heb eerder wel eens mijn nichtjes wijs gemaakt dat het dieven waren die wouden weten of je thuis was en als je niet opnam dat ze dan kwamen inbreken.. Daarna durfden we niet meer naar huis.. Clown

Maar ik denk ook dat het een callcenter is.. Knipoog

Dat hebben mijn ouders me ook een keer gezegd en toen wou ik steeds opnemen om te laten weten dat ik thuis was Clown

M_LiSszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:36

ik heb 2 maanden lang last gehad van een hijger.
Na 4 keer op genomen te hebben heb ik gewoon bij anoniem niet meer opgenomen en weg gedrukt

luchtenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:43

mijn moeder word sinds de zomer elke dag wel 4 of 5 x gebeld door een anonieme beller . ook hij of zij zecht niks en legt gelijk weer op als mijn moeder opneemt. mijn moeder woont maar alleen en en vind het ook super eng. ik zal een zeggen dat ze de tijdstippen moet op schrijven .

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:21

Als het een fax is hoor je een giga piep aan de andere kant. Dus blijft eht stil of wordt er meteen opgehangen dan is het geen fax.
Op mn werk krijgen we best vaak faxen op de telefoon binnen, telefoonnummer en faxnummer zijn best hetzelfde nml.. Als het een fax is brullen we door de foon: DIT IS EEN TELEFOONNUMMER!! dat horen ze dan uit de fax komen Haha!

Bij de buren is het wel geweest dat er werd gebeld om te controleren of ze niet thuis waren ivm inbreken.

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:27

ik denk niet dat het niet zo is dat ze bellen om te controleren of jij thuis bent. maar inderdaaad wel gek.
maar wie weer is het zo.
is er bij iemand ingebroken waar vaak dit is gebeur van dat bellen

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:33

lonneke schreef:
je moet inderdaad een lijst bijhouden wanneer en hoe lang je gebeld word. ik geloof dat je dat een dag of 10 moet doen en daarmee kunnen ze dan achterhalen wie het is.

Ja je kan dit inderdaad doen, ik weet alleen niet of je de informatie krijgt wie dit is, maar dit nummer kan wel geblokkeerd worden.

Wij hebben hier ook eens in de paar weken last van, net op het moment dat we het gaan bijhouden, stoppen ze met bellen Clown

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-08 20:41

niet opnemen of een fluitje lijkt me niet zo handig:P de huistelefoon van 3 vriendinnen van mij is ook een anoniem nummer dusja:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:41

je krijgt niet te horen wie je stalkt, ze sturen eerst een waarschuwing dat ze weten dat jij het bent (ik ben ook gestalkt door de telefoon, heel raar, ik had de lijst aan gevraagd, en vlak daarna had ik een voicemail bericht 'nu krijg ik een brief, jij weer he' nou dan voel je je ook niet prettig Nagelbijten / Gniffelen )

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:48

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:36

nee hoor je kan daarna het nummer aanvragen. Zij gaan eerst bellen of hij wilt ophouden als er daarna nog steeds gebelt word krijg je het nummer om aangifte te doen werd mij door t-mobile verteld Lachen

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:51

scoobydoe schreef:
ik denk niet dat het niet zo is dat ze bellen om te controleren of jij thuis bent. maar inderdaaad wel gek.
maar wie weer is het zo.
is er bij iemand ingebroken waar vaak dit is gebeur van dat bellen

Nou hier in de buurt was dat wel een tijdje hoor, dat er eerst gebeld is en niet op genomen waar toen in gebroken is.
Dus overdags laat ik hem gewoon gaan, maar 's avond neem ik hem altijd gewoon op voor het geval dat Sigaar

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:34

ja, gekke boel hoor
dus heb best kan je altijd opnemen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:41

OoappeloO schreef:
Als het een fax is brullen we door de foon: DIT IS EEN TELEFOONNUMMER!! dat horen ze dan uit de fax komen Haha!

Huilen van het lachen

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:49

Hebben wij ook heel vaak, vooral tijdens etenstijd. Zodra je opneemt hoor je meteen tuut tuut tuut. Geen tijd dus om iets te zeggen oid. Neem nu maar niet meer op als het anoniem is. Mensen die ons kennen en willen bereiken kunnen ons ook mobiel bellen.