Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Zeker mis ik mijn ex, maar ik kan dat bij meerdere mensen hebben, als ik een knuffel krijg van een vriend of mijn vriend, maakt niet uit, ik word rustig. Op het moment heb ik die natuurlijk niet. Goede voeding, tsjah wat mijn ma me voorschoteld is niet altijd eetbaar en dan laat ik veel dingen liggen... En het probleem is dat ik op de paar dagen dat ik daar kan komen niet de tijd heb om zo'n eind te fietsen omdat ik meer dingen te doen heb en daar baal ik nog steeds wel van, want ik mis zoiezo het rijden enorm. Dat bracht mij nml ook altijd rust ondanks dat we er niks van bakten

En het knuffelen legde ik meer de nadruk op omdat ik daar echt mijn rust uithaalde
Om als voorbeeld te dienen
Paard heb ik dus niet en ik ben s'avonds vaak nog bezig met mijn studie of ik hang wat achter de pc, lees een boek of kijk tv. Echt leuke dingen doe ik niet, alleen af en toe uitgaan, ben nu aan het proberen een nieuwe vriendenkring op te bouwen, maar dat gaat allemaal niet zo makkelijk. Ik ben op het moment ook aan het rondkijken naar een kamer of antikraak, maar ik verdien niet zoveel. Thuis vind ik nml al totaal geen rust en eerst deed ik voor mezelf koken, maar toen ik weer terug thuis kwam ben ik gelijk ziek geworden en pas net weer beter dus dat is er een beetje bij ingeschoten

Vooral niet omdat ze me elke keer uit huis dreigen te trappen om niks en ik neem aan dat niemand vrolijk ervan word om ronduit genegeerd te worden waar anderen bijzitten. Dus rust krijg ik daar zeker niet... 
Coot schreef:Ik krijg altijd rust van een dagje naar een sauna. Lekker relaxen, boekje lezen, saunatje pakken. Soms een massage.
Misschien ook een idee voor jou?

Romytjuuh schreef:Nou ja mijn rust haal ik er niet uit.
Maar als ik mijn gedachten even op 0 wil zetten dan moet je mij naar de A.H sturen om te vakkenvullen.
Als ik aan het werk ben dan denk ik even helemaal nergens meer aan behalve op tijd klaar zijn. Het klinkt stom maar ik vind het fijn werk
Misschien moet ik maar eens kijken of ze nog mensen zoeken(mijn oude baas werkt er weer terug dus hoef het wrs alleen maar te vragen), dan heb ik gelijk een bijbaantje, maar ben nu oververmoeid dus denk niet dat ik het volhou

Ik zit eraan te denken om binnenkort een keertje te gaan lessen of een buitenrit te maken, maar met dit weer vind ik dat eigenlijk niet zo'n succes(nare ervaringen mee met de manages in de buurt die nu buitenritten maken). Njen schreef:Op het strand uitwaaien is idd ook heerlijk, maar ik heb ook niemand die mee wilIk zit eraan te denken om binnenkort een keertje te gaan lessen of een buitenrit te maken, maar met dit weer vind ik dat eigenlijk niet zo'n succes(nare ervaringen mee met de manages in de buurt die nu buitenritten maken).

Broccoli schreef:Njen schreef:Op het strand uitwaaien is idd ook heerlijk, maar ik heb ook niemand die mee wilIk zit eraan te denken om binnenkort een keertje te gaan lessen of een buitenrit te maken, maar met dit weer vind ik dat eigenlijk niet zo'n succes(nare ervaringen mee met de manages in de buurt die nu buitenritten maken).
Je kunt ook alleen gaan. Is soms juist veel fijner!
Maar ik vind het dan leuker om er gelijk een leuk dagje uit van te maken en heel de dag alleen rondlopen en daar eten vind ik ookwel een beetje saai. 
Mija schreef:Njen, ik zie nu dat jij 17 jaar jong bent....ik denk dat jij op dit moment niet weet wat je wil ja een vriend om mee te knuffelen dat is leuk op zijn tijd maar er is meer als je vriend om jeheen.....Kjik en 17 jaar jong ....dan is het op de meeste plaatsen dat de ouders /moeders alles verkeerd doen in de ogen van hun puberende kinderen , ik denk dat je over 5 -10 jaar wel anders praat.
Jongens/meiden van 17 jaar moeten toch studeren of werken neem ik aan , ik denk dat jij op dit moment niet lekker in je vel zit en dan doe iedereen wat verkeerd..ik zou zeggen neem eens een papier in handen en schrijf op wat je wel en niet wil en ga daar mee aan de slag....
En ik weet dat er meer is dan een vriend, ik heb er nu ook geen en zo erg is dat niet. En kom niet bij mij aan dat pubers altijd denken dat hun ouders alles verkeerd doen, ik kan daar inmiddels goed omheen kijken en ik heb inmiddels zelfs al van een psycholoog gehoord dat wat ze doen niet normaal is en dat ik nogal wat gemist heb in mijn opvoeding. Er is zelfs al door meerdere personen(o.a. de dokter enz) gezegd dat ik beter af ben als ik daar weg ben. Ik ben nml 2 maanden uit huis geweest en ben in die tijd een heel stuk tot rust gekomen, maar toen ik terugging begon het weer overnieuw, vandaar dat ik nu opzoek ben naar een kamer/antikraak. En het is ook niet zo dat iedereen iets verkeerd doet ofzo, maar ik wil gewoon rust en die krijg ik niet eens. Wat ik wil ben ik nog bezig met uitzoeken, maar ik heb inmiddels al een behoorlijk beeld voor me. En dat ik niet lekker in mijn vel zit is ook niet zo gek als er elke maand weer gedreigd word je op straat te trappen, mijn werk daar gaat het ook niet goed, door meerdere dingen en mijn school ligt me niet, maar dat is wel het enige wat echt goed gaat op dit moment. Maar dit is offtopic, want hiervoor had ik het topic niet geopend, om commentaar te krijgen over pubers, ik wilde weten waar mensen hun rust uit haalden, zodat ik misschien nog een paar dingen kon proberen die ik nog niet had gedaan