Elkaar niet los kunnen laten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Elkaar niet los kunnen laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 11:07

Het is een feit dat je lichaam een adrenalinekick krijgt van de ruzies en het is ook een feit dat dat verslavend is waardoor je het weer opzoekt. Is geen reden om het goed te praten, wel deels een oorzaak van je gedrag en tevens waarom het zo moeilijk is. Ergens van afkicken is tandjes op elkaar en alles verbannen wat ermee te maken heeft.

Succes Knipoog

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 11:18

Laten we daar dan mee starten....

Is opzich wel fijn dat het zo is want dan is het toch niet heeeel vreemd Knipoog.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 12:17

Lastig zeg....... Ik denk dat je gewoon een hele leuke jongen moet tegen komen, daar hotel de botel op moet worden Haha! . En dan weer je eigen leven een stuk makkelijk kan oppakken Lachen Lachen . Maarja, helaas werkt het vaak zo niet....... Succes iig..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:32

Chatelaine schreef:
Suuz is zeker moeilijk vraag me idd ook af of hier wel een einde aan zit. Want de ruzies die we hebben gehad waren echt niet om over naar huis te schrijven er zijn zulke erge dingen gezegd en elkaar echt dood lopen wensen...en toch...

Ja hier precies hetzelfde. Laatst nog zelfs.... Bloos
En de volgende dag weet ik ineens zeker dat ik de rest van mn leven met hem samen wil zijn.... Rolleyes Nors opkijken

Make up your f*king mind en daar ben ik nu mee bezig. Wat wil ik nou echt en wat ga ik daarmee doen??

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:41

...oefff..dit klinkt waar ik 7 jaar in heb gezeten...van iemand kunnen houden en dan zo tegen elkaar tekeer gaan....wij hebben er een eind aan gemaakt en neem van mij aan, dat is niet makkelijk...(zeker niet met 2 kids van 1 jaar)...maar soms is liefde niet genoeg en er zijn zoveel mannen waarbij het ook klikt en waar je ook beukende sex mee kan hebben en lekker kan praten en lachen, zonder die verschrikkelijke, energieslurpende ruzies...meid, daar wordt niemand gelukkig van en als je, diep van binnen weet, dit wordt het niet....dan wordt het ook niets...en dan kan je beter je verstand volgen dan je hart

liefde overwint niet alles, dat is een fabel

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:42

Suzanne F. schreef:
Chatelaine schreef:
Suuz is zeker moeilijk vraag me idd ook af of hier wel een einde aan zit. Want de ruzies die we hebben gehad waren echt niet om over naar huis te schrijven er zijn zulke erge dingen gezegd en elkaar echt dood lopen wensen...en toch...

Ja hier precies hetzelfde. Laatst nog zelfs.... Bloos
En de volgende dag weet ik ineens zeker dat ik de rest van mn leven met hem samen wil zijn.... Rolleyes Nors opkijken

Make up your f*king mind en daar ben ik nu mee bezig. Wat wil ik nou echt en wat ga ik daarmee doen??

succes, ik weet uit ervaring dat dat met een klein meisje in je armen niet makkelijk is....maar kinderen horen niet tussen ruzie's te zitten, ook al maak je geen ruzie als ze er is...ze voelen het toch...tenmiste dat is mijn ervaring

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:57

Lastige situatie..

Het verstand slaat een andere richting in als het gevoel!

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 13:53

klopt...Ondertussen hebben we alweer ruzie..