Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
esperance schreef:S is van stofje..

, Cooool, een Sinterklaas 'S' (of hij is gewoon vaan Suus)

Misser schreef:Orb, orb, orb, soep eet je met een ...?
Sorry, maar word er wel een beetje flauw van dat iedereen tegenwoordig over orbs, geesten of weet ik veel wat in ziet.
Joceline schreef:Ik was pas in kasteel Ammersoyen..heb ik veel foto's gemaakt met dit soort bolletjes door stof/licht? Tot ik in de kerker kwam, daar heb ik éen snelle foto geschoten zo van dit is het en klaar. Toen ik later de foto's terugkeek zag ik op een boomstronk in die daar in de kerker stond een orb die de platte kant van de stronk bedekte. Ik zoomde een klein beetje met het toestel en zag duidelijk een gezicht. Thuisgekomen zoomde ik nog meer in en op het beeldscherm was duidelijk een middeleeuws gezicht te zien van een man.. ik ben geen gelover maar dit was er echt. Zelfs de eigenaar van het kasteel werd wat bleek en zo ook een expert die daar rondliep. Spooky dus!

..Joceline schreef:Ik was pas in kasteel Ammersoyen..heb ik veel foto's gemaakt met dit soort bolletjes door stof/licht? Tot ik in de kerker kwam, daar heb ik éen snelle foto geschoten zo van dit is het en klaar. Toen ik later de foto's terugkeek zag ik op een boomstronk in die daar in de kerker stond een orb die de platte kant van de stronk bedekte. Ik zoomde een klein beetje met het toestel en zag duidelijk een gezicht. Thuisgekomen zoomde ik nog meer in en op het beeldscherm was duidelijk een middeleeuws gezicht te zien van een man.. ik ben geen gelover maar dit was er echt. Zelfs de eigenaar van het kasteel werd wat bleek en zo ook een expert die daar rondliep. Spooky dus!
paix schreef:Nu wil ik het ook we wel eens zien van die mensen hier die beweren wel een echte op de foto te hebben..
Ik geloof er helemaaal niks van verbeelding..

Jibbel schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto-TXL4YGZV.jpg
Als je rechtsonderin verder inzoomt, zie je echt zown bol hoofd met 2 zwarte gekke gaten, die op alien ogen lijken.
Jammer dat er nu alleen mijnalbum doorheen staat..
Ik geloof toch niet echt in die dingen, t zal vast ook wel een veeg geweest zijn!

Jibbel schreef:
Als je rechtsonderin verder inzoomt, zie je echt zown bol hoofd met 2 zwarte gekke gaten, die op alien ogen lijken.
Ik geloof toch niet echt in die dingen, t zal vast ook wel een veeg geweest zijn!
LauraMc schreef:Jibbel schreef:
Alien met een coltrui![]()
Maar ik geef je gelijk, je kunt er zeker wel ogen in herkennen! Vast een arm oid wat voor de camera zwaaide