Pony kopen en een full time baan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boktpony

Re: Pony kopen en een full time baan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:18

ik heb tot vorig jaar full-time gewerkt met 3 pony's/paard! naar mijn idee is het als het het maar graag wilt kun je er genoeg tijd voor vrijmaken Haha!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:02

Héél fijn topic Lachen
Ik werk zelf ook 35 uur in de week..
(jaja, ik ben 16,, leerplicht,, maar ik ga nog 1 dag in de week en dan na school ga ik weer werken)
Ik heb een vz-paard, dat valt goed te combineren, maar helaas is alles buiten, en ben ik dus weersafhankelijk of ik kan rijden ja of nee.. (harde regen, harde wind en bevroren bodem dat gaat niet zo goed..)

Ik ben van plan ook mijn eigen aan te gaan schaffen, maar wil nog wel eerst meer info..

Smystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 20:25

ik werk fulltime..Mijn vorige paard vond ik toch lastig combineren, stal waar je veel zelf moest doen. Vond het zwaar en het viel me erg tegen aangezien ik het paard daarvoor nog in mijn studietijd had...Nu had ik een relatie, huishouden, werk,paard....

Mede vanwege de drukte, maar vooral vanwege verandering in prive situatie (beeindiging relatie, nieuwe relatie, verhuizing en nieuwe baan) toch paard verkocht...

Nu nieuw paard nu de rust is wedergekeerd, grote pensionstal/manege waar alles gedaan wordt en een hoop te regelen valt. Vriend werkt onregelmatig en ik 4 dagen, dus nu is het beter te doen, desalniettemin wel zwaar...

Snap ook niet dat mensen 3 paarden kunnen hebben, vind het leven naast de paarden ook te waardevol (lekker stappen, uit eten, vakanies, weekendjes weg etc)

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:24

Ik ben zelf ook gek op reizen, en ben dan ook blij dat ik een fijne stal heb waar niet moeilijk gedaan wordt als ik weer eens eens een week weg ben en waar mijn pony dan ook echt in goede handen is. Toch kan ik me wel voorstellen dat mensen meerdere paarden willen. Ik zou het zelf ook niet zomaar doen, maar als het echt is waar je het liefste mee bezig bent, liever dan met stappen of etentjes, tsja, waarom dan niet?

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:26

Ik werk heel de week in een kapsalon.
En heb of geen tijd of ik ben erg moe.
Moet er echt tijd voor maken.