eerste liefde roest niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mowoah

Re: eerste liefde roest niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:25

Ik ben nu nog samen met mijn eerste vriendje, en ik denk ook dat ik hem nooit meer uit mijn hoofd kan krijgen wanneer het uit gaat.
Het is en blijft toch je eerste waarmee je (meestal) alles hebt ervaren, je eerste keer naar bed met diegene, lief en leed delen en de liefde natuurlijk.

xSalina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:06

precies dit heb ik t zelfde mowoah, het is ook uit geweest tussen mijn vriend en mij, 1 1/2 maand, wij gingen daarvoor 10 maanden en nu inmiddels alweer bijna 9 maanden. en het loopt allemaal nog steeds (gelukkig) goed.

IneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:09

Ik ben ook nog steeds bij mijn eerste echte liefde.
Was 14 toen we wat begonnen & ben ondertussen toch al 19.
Het is een aantal x uitgeweest (nooit lang), maar de conclusie is dat we elkaar toch niet kunnen missen..
Ik zou hem nooit meer kunnen vergeten, zelfs al moest het ooit nogmaals uitgeraken..
In mijn ogen is het dus helemaal waar, je eerste liefde vergeet je NOOIT!

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 23:07

nou ik zie hem nog wel is.. en we staren elkaar altijd nog heel lang aan.. hij werkt dan op de markt.. en ik was hem zonder reden beuj hoor.. hij was super supe rsuper lief echt altijd lief.. nooit ruzie gehad ofzo.. maar was 14 dom en jong.. geen zin meer.. maar toen ik hem miste wou ik hem terug maar te laat..

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 12:43

Neh, mijn echte eerste vriendje hoef ik niet meer te zien. Wat een druiloor.

Ik beschouw het vriendje dat ik daarna kreeg en al 8 jaar heb, als mn echte 1e liefde Bloos

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 18:29

dat kan natuurlijk ook hiihih

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:32

Mijn eerste vriendje doet mij niks meer. Aardige jongen maar was achteraf niets voor mij. Jaar verkering gehad.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:32

Eerste vriendje, vorig jaar, eerste echte verliefdheid. Ben echt ook wel maanden verliefd geweest voordat we iets kregen. Zal ook wel altijd een zwak voor hem houden, hij zal mij nooit koud laten denk ik.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:28

Mijn eerste échte vriend, wat echt wel een serieuze relatie van 2.5 jaar was, doet me zeker nog wat. Het is nu ongeveer een jaar uit en ik heb echt niet zoiets dat ik hem terug wil, dat zeker niet, het is niet voor niets niet goed gegaan en ik weet ook zeker dat áls we het zouden proberen het weer niet goed zou gaan, maar zijn naam spookt nog regelmatig door mijn hoofd...
Gewoon heel stom, ineens vraag ik me dan af wat hij nou aan het doen zou zijn...
Maar... Dit was mijn echt serieuze eerste vriend, de rest van de scharreltjes doen me echt helemaal niets...

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:34

De eerste keer dat ik langer dan een week met iemand samen was, telde dat eigenlijk niet echt als relatie voor mij omdat ik eigenlijk niet écht iets voor hem voelde Bloos Dus in dat opzicht voelde ie eigenlijk ook niet als mijn eerste vriendje..

Degene die daarna kwam, daar ben ik helemaal stuk van geweest toen dat uitging. We waren maar 3 maanden samen maar in die 3 maanden had ie 3x gezoend met hetzelfde meisje, dus einde oefening. Maar zag hem nog steeds vaak (was en is danspartner) en heb het er gewoon heel lang heel erg moeilijk mee gehad... Nu absoluut niet meer, als ik aan onze tijd toen denk, denk ik alleen maar aan hoe naief ik toen was en hoeveel ik toen gepikt heb wat ik absoluut niet meer zou doen Haha! Uberhaupt zou ik hem niet terugwillen, slappe zak dat ie is Clown

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:37

ik ben nog steeds bij mijn aller eerste liefde,al 18 jaar Haha!
ik was 13,en hij net 15 jaar. Bloos

missanous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:47

kom ook even binnen vallen haha

ik ben mijn 1e liefde nooit vergeten!
het rare is zelfs dat we elkaar altijd weer tegen komen
het is nu zo'n 8 a 9 jaar geleden dat we iets gehad hebben
en sinds kort hebben we weer contact

moet zeggen dat het toch wel iets met me doet hoor Knipoog
en hem ook haha

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 01:53

Mijn eerst vriendje ben ik niet vergeten, maar ben blij dat het niks geworden is. We waren samen van 13 to 16. Met 17 heb ik verkering gekregen met mijn grote liefde. En daar ben nu nog steeds mee getrouwd.

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 01:59

Mijn eerste vriendje ben ik ook nog altijd niet vergeten.. Was 14/15 en heb er hooguit een halfjaar mee gehad maar droom (nu 4 jaar later) soms nog wel eens van hem Nagelbijten / Gniffelen Maar dat idd denk ik wat meerdere mensen zeggen gewoon door het idealiseren van die persoon. (hij heeft het wel uit gemaakt terwijl ik nog stapeldol op hem was.. )

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 11:18

Mijn echte liefde van 9 jaar geleden is nu sinds 5 maanden mijn vriend Haha! Om de zoveel tijd kwamen we elkaar tegen en altijd die klik en vonk. Maar ja bezet is bezet en of ik of hij of allebei waren steeds bezet in die jaren. Toen waren we allebei vrijgezel en spraken we af en hoppa raak Haha!

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 11:20

kijk zo kan het ook! leuk hoor!! Haha!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 11:42

Maar vind het wel lastig om te zeggen eerste liefde, want wat is je eerste liefde? Je eerste echte crush? Je eerste 'relatie'. Vanaf welke kan je het serieus nemen? Mijn eerste échte vriendje was een l*l en dumpte mij na 3,5 maand, dat heeft mij enorm veel pijn gedaan toen. Nu heeft hij wel laatst na bijna 10 jaar mij opgezocht via Hyves en zijn excuses aangeboden voor zijn gedrag toen Huilen van het lachen

Daarna kreeg ik een vriendje waar ik bijna 5 jaar mee ben geweest, hield wel echt van hem, maar we zaten niet op hetzelfde niveau. Ik adoreerde hem meer dan dat we gelijk waren. Was ook zeker een lastige relatie. Tijdens deze relatie heb ik mijn huidige vriend leren kennen, het was raak, maar we deden er niets mee, we waren beide bezet. Na die relatie heb ik een relatie van 2,5 jaar gehad, met hem woonde ik op een gegeven moment samen. Toen dat uitging kwam ik weer alleen de hufters tegen. Daarna kwam ik mijn huidige vriend tegen. Na 9 jaar vind ik hem nog steeds geweldig Haha!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 11:49

Ik ben nog steeds samen met m'n eerste vriendje Lachen . We hebben nu bijna 2,5 jaar. En nog steeds blij en gelukkig samen!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 11:52

Frouk schreef:
Ik absoluut niet, mijn eerste liefde bleek een banketstaaf die mij ongelovelijk veel pijn heeft gedaan. Zoveel zelfs dat ik er tot op de dag van vandaag nog afentoe last van heb.
mijn huidige vriend voelt wat dat betreft als mijn eerste echte liefde, gewoon postief en zoals het hoort volgens de regeltjes Lachen

Dit geldt precies hetzelfde voor mij. Mijn eerste liefde bleek achteraf ook een niet zo'n aardig persoon te zijn Haha! en ook ik heb er af en toe nog last van. Maar mijn huidige vriend is helemaal het tegenovergestelde en telt voor mij inderdaad ook als mijn eerste liefde Lovers

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 12:26

Eerste vriendje, ik hoef hem absoluut nooit meer terug, hij is de reden dat ik kon inzien wat een leuke jongen was en een 100% foute jongen Haha! Mijn huidige partner is alles wat hij zeg maar niet was Clown

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 13:28

Helemaal vastgeroest, than god Haha!

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 20:28

Heerlijk idealiseren op een roze wolkje, als het op andere vlakken even minder gaat Lachen
Eerste liefdes schijn je nooit te vergeten, en altijd te romantiseren.
Maar ik snap helemaal wat je bedoeld Knipoog Dat frustrerende "wat als" gevoel.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:20

Ik smelt nog altijd als ik mijn eerste liefde zie. Denk dat ik altijd wel een zwak zal blijven houden voor hem. Huilen van het lachen

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:31

mijn eerste liefde is moeilijk te vergeten: ik kom hem zo vaak tegen. En op de een of andere manier komt er na 'hoi' altijd 'klootzak' achteraan. Maar ben nu al 1,5 jaar bij mijn tweede fantastische liefde! Maar ken wel sterk dat gevoel wat jullie allemaal beschrijven van 'hoe zou het zijn', 'wat nou als' etc.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:56

Mijn eerste vriendje is nu homo Schijnheilig Ik vind hem ge-wel-dig op de manier zoals zo veel homo's echt super zijn! Ik kan nog altijd met hem lachen ondanks dat het contact wel wat verwatert is. Ik heb er nooit spijt van gehad en vind het geweldig om te vertellen hahaha! Haha!