Gedumpt.. en nu??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Gedumpt.. en nu??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:59

Okeee... Ook al vrienden die vrachtwagenchauffeurs zijn...
Het is en blijft gewoon banketstaaf. En misschien had je het nodig om deze kant van hem te zien... Want nu weet je dat er betere jongens zijn.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:19

Janine1990 schreef:
Het feit dat hij je saai vind, vind ik een belachelijk excuus (sorry), maar als hij je écht saai vind, zou hij ook geen goede vrienden met je blijven. Althans, zo zie ik het. Ik zou geen vrienden kunnen zijn met iemand die ik saai vind.

Volgens mij maakte ze dat er zelf van?

Ik kan dat niet als een smoesje zien, ik kan me ook doodergeren aan mensen die nooit de knoop doorhaken. Mijn vriend heeft het daarom ook met zijn vorige vriendin uitgemaakt: Het was altijd van "mij best", "maakt me niet uit", "ik weet het niet"....Ze zei nooit wat zij wilde...

Wel vind ik dat hele gedoe er om heen maar wat vaag....vooral het uitmaken, dan weer aan, dan weer uit....volgens mij ligt het probleem meer bij hem dan bij jou, TS! Ik denk dat hij een beetje met zichzelf overhoop ligt....Geef hem maar de tijd en kijk dan maar eens verder, misschien ben jij na een maand ook wel zo genezen dat je hem niet eens terug wilt...

Ilco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 21:16

Dat ik geen mening heb heeft een reden (een duidelijke reden). hij heeft naar mij toegesmst dat hij me saai vond omdat ik geen mening heb.
Mar hij ligt idd overhoop met zichzelf.

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 22:00

als eerste sterkte Ach gut

Je moet niet met je laten sollen hoor..

Ik denk ook dat deze jongen in de knoop zit of misschien bindingsangst heeft??
T klinkt nogal raar zo ..

Misschien verwachtte hij andere dingen van je , dan hoe het nu allemaal ging?

Jongens zijn soms raar , ik denk dat je hem tijd moet geven en gewoon afleiding moet gaan zoeken.. natuurlijk is het niet gewoon afleiding zoeken is makkelijker gezegt dan gedaan...

Misschien is hij de ware wel niet en kom je die nog wel tegen... Ach gut
ik had ook 3 jaar een vriend en opeens kwam meneer ook aan zetten dat ik beter verdiende blablabla ik was er kapot van wat voor schade hij allemaal heeft aangericht.. ik dacht dat ik er nooooit boven op kwam , aangezien mijn band met mn ouders ook helemaal over was door hem !
hoor nu nog verhalen dat hij vreemdging... etc etc etc..
Nu bijna 3 jaar later heb ik alweer 8 maand een hele lieve vriend & voel me de gelukkigste op aarde...

Sommige dingen zijn gewoon een harde les hoe moeilijk het ook is of hoe moeilijk iemand het ook maakt.. maar door dit soort dingen ga je juist sterker in je schoenen staan , en kom je er alleen maar meer achter wie je echt bent & hoe je niet wil zijn ....
_Amen Slim

Succes en sterkte verder !
t komt heus wel goed met je !!