Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
orange1 schreef:najamaakt niet uit dramaqueen draag vraag ik niks over. vraag alleen of iedereen goed wil kijken
orange1 schreef:chiqa @ zoals ik al eerder zei hij heeft zich wel gemelt.. ook bij zn ouders dat het goed gaat.
xDramaQueen schreef:dus is het niet vermist
Chiqa schreef:orange1 schreef:hij is soms op msn.
hij heeft zn ouders gemailt en gezegt dat allesgoedgaat.
maar hoe erg ik ook zeg dat ik hem mis en dat ik wil weten waar hij is zegt ie dat hij het niet wil zeggen
Hij heeft niet veel te willen er is een zoekactie en publiciteit opgezet naar hem
Kost een klap geld, en dat om een dwars joch
M_EL_ISSA schreef:Het maakt niet uit of het nou vermist is, of weggelopen met contact.
De TS wil gewoon weten waar haar vriend is!
Best te begrijpen toch?
Ajooh schreef:jeetje wat is iedereen hard hier! Hem zomaar een 'dwars joch' noemen terwijl je helemaal niet weet waarom hij weggelopen is!!!
__Possie__ schreef:Hmm..Erg vervelend helemaal voor zijn ouders. Maar toen ik de foto net zo bekeek kwam me ineens iets in me op, vorige week waren we (vriendlief en ik) met zn familie uit in Utrecht (plaatsje Elst) waar ik een blond-stekelharige jongen zag slenteren over de stoep met een groepje *creeps*, heb niet heel erg goed kunnen zien maar wat ik kon zien was dus een groepje van 4 man waarin een blonde met stekels tussen liep en geloof andere 3 van marrokaanse/turks afkomst..
Misschien heb ik het wel mis maar wie weet was hij wel degene die er tussen liep die met blond-stekelharig haar...
Wens jou en zijn ouders nog veel succes...
Ajooh schreef:jeetje wat is iedereen hard hier! Hem zomaar een 'dwars joch' noemen terwijl je helemaal niet weet waarom hij weggelopen is!!! Dat slaat nergens op. Topicstartster, heel veel succes en ik hoop dat je vriend zo verstandig is om snel naar huis te komen