Klinkt waanzinnig smerig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Breitling schreef:mijn ultieme woongenot is als mijn vriend savonds eens niet op de bank in slaap valt zodat ik eens gezellig niet alleen tv of film hoef te kijken!Daarbij wel kaarsjes etc gezellig aan!
het mag in de krant, misschien heeft ie het gelezen
Omdat ie de hele avond wakker is geweest mag die nu voetbal kijken
Breitling schreef:ja anders is me ultieme woongenot verdwenen in die stink lucht...........gaat maar lekker in de sneeuw staanOmdat ie de hele avond wakker is geweest mag die nu voetbal kijken
![]()
Dus moet ik me maar even vermaken op bokt
maar hij boft dan wel weer dat bokt in t leven is geroepen. dat houdt jou in elk geval even bezig tot de voetbal is afgelopen
. Heerlijk daarna even doucen met m'n vriend en dan gewoon lekker bank hangen, bokken, boekje lezen. Voor het slapen gaan nog even mijn andere vriendje (lees: pony) een knuffel brengen voordat ik tegen m'n vriend aan kruip om te gaan slapen.
. pinuts schreef:ik heb nog geen woongenot, want heb eig niet echt een woning zeg maar. ( reis van het ene huis naar het ander..) Maar lijkt me heerlijk om straks lekker eigen thuis te hebben, waar ik gewoon lekker de ruimte heb om lekker savonds te kunnen schilderen, muziekje erbij:)