het ultieme woongenot?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: het ultieme woongenot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:25

Pepernoten met Port?
Klinkt waanzinnig smerig Tong uitsteken

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:27

Nee, moet je maar een keer proberen!
Ontbijtkoek met port is ook zo lekker. Echt! Vingers aflikken

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 21:28

getver ik lust al geen port maar helemaal niet met pepernoten, al kan ik van dat laatste mijn buikje wel voleten Knipoog

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:30

Breitling schreef:
mijn ultieme woongenot is als mijn vriend savonds eens niet op de bank in slaap valt zodat ik eens gezellig niet alleen tv of film hoef te kijken! Clown Daarbij wel kaarsjes etc gezellig aan!

....komt me bekend voor haha! Gelukkig ben ik niet de enige die dat dus OOK weleens denkt !!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:31

Port vind ik juist heerlijk.
Ik hou absoluut niet van rode wijn. Wel een witte. Heerlijk vind ik dat. Maar met uitgaan toch liever een cocktail/mixje.

In de zomer is mijn ultieme woongenot trouwens 's avonds naar de sterrenkijken met een glas wijn. En vriendlief met een potje bier. Een vuurtje erbij. Heerlijk.
Helaas is dat voorlopig nog niet aan de orde (qua weer en vriendloosheid)

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:35

Yeps, het verhaal van je vriendloosheid heb ik gelezen. Vooral met de kerst en alles is dit moeilijker om te aanvaarden (hoe het ook gaat lopen met of zonder hem).

Een eigen plek waar je je rust hebt, is heerlijk en inderdaad erg leuk om te lezen dat vrijwel iedereen het heeft over kaarsjes en wat lekkers te drinken. En tuurlijk: gezellig gezelschap is fijn en knus!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:51

Ik kom nu net uit de stallen, de paarden nog even een laatste pluk hooi gegeven. De oude boerderij zucht en steunt in de sneeuwstorm maar binnen is het heerlijk warm en terwijl ik dit typ komt er een poes mijn handen verwarmen. Glaasje warme choc erbij, heerlijk!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:53

@ Tal:
Jep, ach, we zien wel hoe het loopt.

Voorlopig vind ik het heerlijk om in mijn slobberkleding thuis te zitten. Met de benen omhoog, en straks lekker in mijn bed duiken.

Met dit weer, hier in het noorden is het druilerig. Niet écht aan het sneeuwen, ook niet aan het regenen. Met dit weer zat ik het liefst bij hem thuis. Toen hij jarig was, 5 oktober, was het ook van dat regenachtige weer. En heerlijk bij hun thuis bij de kachel, zalig. Wij hebben vloerverwarming, dus voor gezelligheid moeten de kaarsjes zorgen. En echt superwarm wordt het hier dus niet.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 22:00

hij is nog wakker Go jij! Go jij! het mag in de krant, misschien heeft ie het gelezen Clown

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 22:11

Misschien moet jij dan achter de computer wegkomen ROFL

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 22:12

hahaha bofkont. en jij maar klagen dat ie altijd ligt te slapen Haha!

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 22:14

Ik vind het wel knus als vriendje lag te slapen. Maar iedere dag een slapende vriend op de bank is weer minder.. .
@Janine. Een paar lekkere plaids om onder te zitten/liggen maken het dan ook al knusser.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 22:19

Ik zit op een lekkere warme bank. En heb een dikke trui van m'n moeder aan op dit moment. Veel warmer hoef ik het niet te hebben. Een paar kaarsjes gooien de temperatuur al een heel eind omhoog hoor! Zeker als ze vanaf een uur of 7 branden.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 22:25

Een leuke film of een leuk programma (het liefst me leuke dvdbox) met een lekker wijntje erbij... heeeeeeerlijk en dan lekker in je joggingpak en helemaaaal niet charmant..... Nagelbijten / Gniffelen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 22:26

af en toe heeft ie even rook pauze buiten Haha!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 22:29

ach gut, moet ie met dit honde weer naar buiten om een sigaretje te roken. wat ben jij hard Knipoog Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 22:42

ja anders is me ultieme woongenot verdwenen in die stink lucht...........gaat maar lekker in de sneeuw staan Duivel Omdat ie de hele avond wakker is geweest mag die nu voetbal kijken Clown
Dus moet ik me maar even vermaken op bokt Haha!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 22:48

Breitling schreef:
ja anders is me ultieme woongenot verdwenen in die stink lucht...........gaat maar lekker in de sneeuw staan Duivel Omdat ie de hele avond wakker is geweest mag die nu voetbal kijken Clown
Dus moet ik me maar even vermaken op bokt Haha!

hahah de stakker... wat zal ie t koud hebben Haha! maar hij boft dan wel weer dat bokt in t leven is geroepen. dat houdt jou in elk geval even bezig tot de voetbal is afgelopen Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 22:54

Haha!

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:07

Ik vind het heerlijk om lekker voor mn mannetje te koken en dan ook incl. van even netjes gedekte tafel en echt lekker eten. Hij een biertje, ik een wijntje en gezellig kletsen tijdens het eten.
Daarna lekker koffie drinken op de bank, filmpje aan en samen onder het fleecedeken ernaar kijken.

Zo, dat is huiselijk he? Clown

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:14

ik heb nog geen woongenot, want heb eig niet echt een woning zeg maar. ( reis van het ene huis naar het ander..) Maar lijkt me heerlijk om straks lekker eigen thuis te hebben, waar ik gewoon lekker de ruimte heb om lekker savonds te kunnen schilderen, muziekje erbij:)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:19

Als ik lekker m'n pony's gedaan heb staat er meestal al een warm kopje thee voor me klaar en kan ik zo aanschuiven om te eten Lachen. Heerlijk daarna even doucen met m'n vriend en dan gewoon lekker bank hangen, bokken, boekje lezen. Voor het slapen gaan nog even mijn andere vriendje (lees: pony) een knuffel brengen voordat ik tegen m'n vriend aan kruip om te gaan slapen.

Ik woon nog bij mijn ouders op het erf, maar heb wel samen met mijn vriend een eigen stukje, heerlijk. Ik hoef hier echt niet weg hoor Lachen.

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:20

pinuts schreef:
ik heb nog geen woongenot, want heb eig niet echt een woning zeg maar. ( reis van het ene huis naar het ander..) Maar lijkt me heerlijk om straks lekker eigen thuis te hebben, waar ik gewoon lekker de ruimte heb om lekker savonds te kunnen schilderen, muziekje erbij:)

Oh, ik heb ook nog geen eigen huis hoor, maar je kunt nog wel een ultiem woongenot beleven toch Knipoog

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:22

uhm ja bij mijn vriend miss.. maar dat is niet thuis..