Hulp gevraagd..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joycie

Re: Hulp gevraagd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 16:44

Ik had ook verwacht dat mijn ex zou gaan huilen als ik het uitmaakte. Heb hem 's middags een smsje gestuurd dat ik 's avonds zijn kant op zou komen, lieverd weggelaten, dat zette ik er eerst wel altijd in. Daarna nog gesmst hoe laat ik er zou zijn. Uiteindelijk hem even meegenomen naar buiten. Met hem gepraat. Vond het best moeilijk, vond het heel zielig voor hem, en daardoor begon ik dus te huilen en niet hij Clown Maar hij nam het heel goed op, daarna nog samen binnen wat gedronken en toen ben ik weer richting huis gegaan.
Dus misschien reageert ie wel niet zo erg als jij denkt?

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 16:51

joycie jaa dat zou natuurlijk ook kunnen. Hoop het! (al denk ik niet dat ik traantjes laat lopen Bloos )
Maar hoe ik hem ken, en wat hij steeds smst en zegt.. Ben ik toch erg bang dat het er wel uitkomt bij hem

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 22:15

Nou het is gebeurd, heb hem opgehaald, bij de Mac een cola gehaald, en daarna terug gereden naar zijn huis.
Meneer probeerde nog op mij in te praten. En snapte mijn nee niet.
Echt gehuild heeft hij gelukkig niet! Maarre zag dat het wel bijna zou gebeuren Bloos
Heb iig alles eerlijk uitgelegd, en meneer snapte het niet en vindt dat wij bij elkaar horen en hij houd van mij zei hij.
En dat zijn dus de punten waar ik dus ook over val. We liepen namelijk nog maar 4 weekjes Lachen

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 22:35

tja, dat was misschien wel te verwachten. maar als van jou kant de vonk tussen jullie gedooft is houdt het op toch? je bent eerlijk geweest tegen hem en dat is het belangrijkste. goed van je dat je het zo hebt opgelost

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 09:12

__Possie__ schreef:
Ik kon m´n ex ook echt niet zien huilen vind ik eigenlijk ook best raar (een jongen die om z´n meid gaat huilen), maar goed wat maakt het ook uit niemand is perfect..

Tjonge zeg!! we worden hier op bokt doodgegooid met ( zielige) verhalen over meiden met liefdesverdriet. Maar als een jongen zijn emotie's toont is dat raar?
Terwijl een jongen, als hij het uitmaakt door de dames als een gevoelloze eikel wordt beschreven.....(er zijn zoveel liefdesverdriet topic's dat ik niet eens kan kiezen welke ik als voorbeeld zou moeten nemen)
Hoezo hypocriet??