Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Oliver schreef:Ik heb juist ergernis aan mensen die zich ergeren aan te laat komen?
Dat komt omdat ik eigenlijk altijd heel druk ben en er hoeft maar 1 ding uit te lopen en dan ben ik bijv. al te laat op m'n werk. Ik vind het anders ook helemaal niet erg als andere mensen te laat komen (ligt er natuurlijk aan in welke situatie). Oliver schreef:Ja, klopt.Dat komt omdat ik eigenlijk altijd heel druk ben en er hoeft maar 1 ding uit te lopen en dan ben ik bijv. al te laat op m'n werk. Ik vind het anders ook helemaal niet erg als andere mensen te laat komen (ligt er natuurlijk aan in welke situatie).
Oliver schreef:Ja, klopt.Dat komt omdat ik eigenlijk altijd heel druk ben en er hoeft maar 1 ding uit te lopen en dan ben ik bijv. al te laat op m'n werk. Ik vind het anders ook helemaal niet erg als andere mensen te laat komen (ligt er natuurlijk aan in welke situatie).
Oliver schreef:Ja, klopt. Maar het is niet mijn eerste prioriteit om overal altijd op tijd te komen. Wel op belangrijke afspraken en op m'n werk. En waarom zou je in hemelsnaam overal 10 minuten te vroeg komen?
Ik moet vaak direct van school door met de trein naar m'n werk, dan hoeft er maar een blaadje op de rails te liggen o.i.d. en ik ben te laat.
Gelukkig zijn mijn vriendinnen ook van die laatkomers, en nemen we het elkaar niet kwalijk als er iemand te laat is.
Vjestagirl schreef:Oliver schreef:Ja, klopt. Maar het is niet mijn eerste prioriteit om overal altijd op tijd te komen. Wel op belangrijke afspraken en op m'n werk. En waarom zou je in hemelsnaam overal 10 minuten te vroeg komen?
Ik moet vaak direct van school door met de trein naar m'n werk, dan hoeft er maar een blaadje op de rails te liggen o.i.d. en ik ben te laat.
Gelukkig zijn mijn vriendinnen ook van die laatkomers, en nemen we het elkaar niet kwalijk als er iemand te laat is.
idd!!! 
Chiqa schreef:Ik kom ook steevast altijd 5-10 minuten te laat, so be it
Ik kan me er ook totaal niet druk om maken, snap niet dat mensen dáár wakker van kunnen liggen![]()
![]()
Als je zelf vidn dat je op tijd komt is het toch goed?
je bent op tijd klaar, iedereen gewassen en aangekleed, tas ingepakt en speelgoed voor de auto mee, en dan moet er 1 plassen (ondanks dat je ze net al 2 x naar de WC heb gestuurd) een ander gooit de beker drinken over de vloer (kun je echt niet laten liggen) en verzin maar verder... En zelfs dan kom ik niet meer dan 5 tot 10 minuten later dan gepland......
Hahah nee, ik kom meestal max 10 min. te laat
Op mijn werk ben ik altijd standaard vijf minuten te laat, maar ik heb collega's die komen soms een halfuur later binnen dus om mij maken ze zich nou niet zo druk heb ik het idee
aira2005 schreef:Ik maak me dus druk om mensen zoals jij!
Leven is al stressie genoeg
aira2005 schreef:want mensen komen bij jou wel altijd op tijd zeker.
, ik ben bijna altijd te laat op afspraken of mijn werk.
.
Vandaar dat ik mezelf gewoon een rasechte brabander noem, ik doe gewoon alles met een brabants halfuurtje
Alleen ik ben gelukkig nooit een halfuur te laat, meestal maar max 10 min dus dan valt het wel mee denk ik.
aan mensen die te laat komen (zelfs uren) en dan nog niet ff afmelden grrrrrr Dit is me nu een paar keer overkomen, conclusie: we doen geen zaken meer met diegene. We zijn geen debieletjes. Echt een schurft hekel heb ik eraan
Het is ook zo moeilijk he om op tijd te komen
, afspraak = afspraak
Net of wij niks anders te doen hebben dan wachten op bepaalde personen

ArabianRanch schreef:Ik kan me ook MEGA ergerenaan mensen die te laat komen (zelfs uren) en dan nog niet ff afmelden grrrrrr Dit is me nu een paar keer overkomen, conclusie: we doen geen zaken meer met diegene. We zijn geen debieletjes. Echt een schurft hekel heb ik eraan
Het is ook zo moeilijk he om op tijd te komen
, afspraak = afspraak
Net of wij niks anders te doen hebben dan wachten op bepaalde personen
![]()
Zo dát is er ff uit
Vandaar dat ik het ook altijd laat weten als ik meer dan een kwartier te laat ben...