Rot op met je Herbalife!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twiggy2008

Re: Rot op met je Herbalife!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:15

Russel, waar is het van gemaakt dan? Even een vraag puur uit interesse, hoor. Knipoog
Huisartsen schrijven ook in grote getale anti-depressiva voor alsof het niets is. Of antibiotica. Clown

Ik eet veel fruit en groenten, ook biologisch, zorg voor genoeg vezels in ons eten en let er op dat ik zo min mogelijk e-nummers en chemische troep erbij eet. Vegetarisch ook, want ik wil geen dierlijke lijken eten. Tong uitsteken
Ik eet wel yoghurt, eieren (alleen maar biologisch!!) en voel me prima, hoor. Ben zo gezond als een vis, mijn man en dochtertje ook. Ontbijten doen we elke dag, alleen eet ik dan geen brood, maar biologische volle yoghurt en vers fruit, een kop kruidenthee, een glas water en een glas vers fruitsap. Daar doen mijn spastische darmen het beter op, dan dat ik de dag met brood begin. Vroeger at ik dit zonder yoghurt, maar omdat ik mijn gewicht op peil moet houden (lees; niet mag afvallen), doe ik er tegenwoordig yoghurt bij.

Ben met je eens dat veel mensen niet genoeg voedingsstoffen binnen krijgen, maar dat ligt aan hun keuze voor welk eten, ze eten. Als jij een cracker met hagelslag eet en een kop koffie, tja, daar zit niet genoeg in idd. Clown

Zoezi; ik heb zelf niets tegen homeopatische middeltjes, hoor. Lachen

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 22:18

russel schreef:
Dan moet je je toch wat beter verdiepen in verschillende soorten en merken, dan ga je anders denken. Een afwijkende houding aannemen daar doe je je zelf te kort mee. Moet je natuurlijk zelf weten. Maar die goedkope vitaminepot stelt niets voor en Herbalife heeft niets met homeopathie te maken. Jammer dat je die vergelijking treft.

Nee je snapt het verkeerd........
Ik was toevallig vandaag bij de dokter en ik vroeg naar iets homeopatisch om beter te kunnen slapen, toen zei ik: of zijn dokters tegen homeopathie en geloven ze er niet in. Hij zei toen:
Ik geloof in alles, als het maar werkt.......... Haha!

Goedkope vitaminepot was al niet te betalen, moet je nagaan wat Herbalife met mn portomonee zou doen!
Vitaminepillen trouwens op aanraden van de dokter tegen vermoeidheid.

Ik noem het ook niet homeopatisch. Ik geloof er gewoon niet in. Het werkt wel, maar hoe lang? Moet je het je hele leven blijven gebruiken want je valt toch weer in je oude patroon als je er mee uitscheid.
En ik denk gewoon niet dat het tegen alles helpt zoals de vrouw van mijn pa beweerd. Ik hoef maar iets te zeggen en het is direct: moet je Herbalife proberen..........zucht!

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:19

Zoezi schreef:
Arghhhhhhhhhh............even mijn ergenis uiten!
Elke keer als ik iets zeg tegen de vrouw van mijn pa, zoiets als: ik heb zo'n opgeblazen gevoel. Of zoals nu: ik heb een te hoge bloeddruk, dan begint ze gelijk dat ik Herbalife moet gebruiken!
Wordt er zo ziek van, het is net alsof dat middeltje zo halleluja is dat je niet meer zonder kan. Wat hebben ze erin gestopt nicotine of zo???
Wat moet ik hier nu mee? Hoe moet ik nu vriendelijk zeggen dat ze er eens mee moet uitscheiden, ik geloof niet in die troep!

ROFL ik zie het helemaal voor me hoe ze klaar staat met der pot als je ff over je buik wrijft ofzow hihi

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 22:21

latnahc2 schreef:
Zoezi schreef:
Arghhhhhhhhhh............even mijn ergenis uiten!
Elke keer als ik iets zeg tegen de vrouw van mijn pa, zoiets als: ik heb zo'n opgeblazen gevoel. Of zoals nu: ik heb een te hoge bloeddruk, dan begint ze gelijk dat ik Herbalife moet gebruiken!
Wordt er zo ziek van, het is net alsof dat middeltje zo halleluja is dat je niet meer zonder kan. Wat hebben ze erin gestopt nicotine of zo???
Wat moet ik hier nu mee? Hoe moet ik nu vriendelijk zeggen dat ze er eens mee moet uitscheiden, ik geloof niet in die troep!

ROFL ik zie het helemaal voor me hoe ze klaar staat met der pot als je ff over je buik wrijft ofzow hihi

Whahahahaha, ja ik weet inmiddels al het hele assortiment.......

Ze hebben zelfs Herbalmeetings.............ook in Barcelona..........
Haar zoon is er ook mee besmet, en nu heeft hij ook een Herbalife-lieffie Haha! (ontmoet door, je raad het al, Herbalifemeeting)
En het is 1 grote kliek........een sekte zou ik het niet noemen, maar iedereen kent iedereen daar Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:31

Ik zou bijna denken dat je nog een pubermeisje bent, maar als ik je profiel bekijk, valt dat wel mee... Ach gut

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:34

Zoezi schreef:
x_Jeanine_x schreef:
Ik eet/ drink herbelife af en toe, als ik aan het oppassen ben... veder nooit!

Huh? Leg eens uit dan? Waarom dan?

Die chocorepen dingesen zijn wel lekker...
en die energy drankjes ook wel, en dat werkt super!

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 22:34

russel schreef:
Ik zou bijna denken dat je nog een pubermeisje bent, maar als ik je profiel bekijk, valt dat wel mee... Ach gut

Ik zou bijna denken dat je zo'n standaard boktzeikerd bent, maar ik geef je het voordeel van de twijfel ROFL Knipoog Ach gut

Zeg ik zeik Herbalife niet af hoor. Ik mot alleen gewoon die troep niet! En ik vind het erg storend dat zij er elke keer over begint. Zo opdringerig. Maar zo te lezen zijn er meerdere die Herbalife verkopen zo.
Ik snap dat ook wel, want hoe meer je verkoopt, hoe meer centen. Maar dan mag je er nog wel op tegen zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:36

Nou ik vind je reakties behoorlijk puberaal. Zeker je smileys erbij. Maar ieder zijn meug hoor. Ik geef fatsoenlijk kommentaar op jouw afzeikreakties en helaas ben ik het niet met jouw eens.

Succes met je afzeiktopic zou ik zo zeggen..

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:37

Zoezi schreef:
Sanniej_ schreef:
sja mijn moeder gebruikt het maar puur om haar iets makkelijker te maken met op gewicht blijven. Dus weet niet wat het helpt aan een opgeblazen gevoel? Idd niet meer over hebben ofzo?
En even droge opmerking activia Tong uitsteken ?

Whahaha, kan ik wel doen: ik gebruik nu Activia en ik voel me al stukken beter Tong uitsteken Duivel

Misschien dat dat werkt idd, om het er heel dik bovenop te leggen dan snapt ze het vanzelf en hoef je d'r niet af te katten Lachen

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 23:23

Zo ken ik iemand die zweert bij Aloë Vera (en het verkoopt en ze probeert iedereen zo gek te krijgen om het ook te gaan verkopen).

De moeder van een ex van mij zweerde bij Herbalife, op die repen moet je heeeeeeeeeel lang kauwen, dat is het enige dat bij mij is blijven hangen.

Om je lekker te voelen moet je gewoon zorgen dat je gezond en afwisselend eet en genoeg beweegt. Ik ondersteun het meestal met vitaminepillen (van de Lidl) en Yakult.

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 23:33

Herbalife is geen troep, het kan wel degelijk 'helpen'. Bij bijvoorbeeld mensen die af willen vallen, op conditie willen blijven of juist aan willen komen. Maar dan moeten mensen natuurlijk niet gaan zeggen, 'je móet Herbalife gebruiken'.
Zoals Twiggy ook al aanhaalt, zij eet andere gezonde dingen die helpen e.d.,
en bovendien is Herbalife verschrikkelijk duur.

Mijn oma heeft ook Herbalfe 'gebruikt'. Ze moest gewoon aankomen en Herbalife hielp daar best goed bij Ja Alleen omdat het zo duur is, is ze ermee gestopt. Nu eet ze ook voldoende gezond e.d. en komt ze ook wat meer aan. Dus het is geen must om Herbalife te gaan gebruiken, ik vind het dus ook zwaar irritant als mensen daarbij gaan lopen zweren dat je het bijna wel móet gebruiken want anders....... Tong uitsteken

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 00:09

Kan iemand mij vertellen wat er precies in Herbalife zit? Want via internet kom ik er niet echt achter? Behalve zogenaamde vitaminen e.d.
Is het inderdaad chemisch? Is er hier iemand die de ingredienten eens op kan noemen van zo'n verpakking van het een of ander? Ik vraag dit even uit belangstelling.......

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 00:21

Het is prima spul, is mijn ervaring, maar ook flippin` duur.
Mijn associatie ermee is daarom ook negatief; het venten in Herbalife levert geld op als in een piramidespel. Mensen willen je het dus dolgraag aansmeren, omdat 'hun handeltje' daarmee gaat lopen.

Vriendinnen die aan de Herbalife zijn weten onderhand dat ze me het niet meer moeten proberen aan te smeren als een wereldgodsdienst Bloos De meeste zijn ook alweer van de HL af trouwens, vanwege de kosten. Aan de kwaliteit twijfel ik verder niet Lachen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 00:24

Maar WAT zit er nou precies in?????

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 00:26

Volgens mij is het wel 100% natuurlijk Twiggy, niet chemisch, maar zeker weten doe ik het niet Lachen

Vind je niets als je googled op 'ingrediënten Herbalife' ofzo?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 00:40

Bedankt voor de tip, Quellian!!! Lachen
Ik heb effe gegoogled en dan krijg ik te lezen dat de ingredienten idd 100% natuurlijk zijn, maar ik zou graag ook de daadwerkelijke ingredienten eens willen lezen.... Dus mocht iemand zo'n pot in huis hebben en zin hebben om wat te typen.... Haha!

Mij trekt dat pyramide-achtige gedoe nou helemaal niet en ik eet graag mijn lekkere broodjes en fruit met yoghurt. Bovendien hoef ik gelukkig niet af te vallen. Ik denk zelfs dat ik na afgelopen week weer zo'n 2 kg afgevallen ben, want ik heb regelmatig mijn lunch overgeslagen, omdat ik geen tijd nam om te eten. Mijn broeken vallen weer veel te wijd, maar ach, de feestdagen komen er aan, dus ik eet het er vast wel weer aan. Haha!

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 01:42

Whahahaha net mijn moeder Huilen van het lachen Die wil mij ook aan de herbalife hebben want ze voelt zich er echt stukken beter door! Waarom begin ik er ook niet mee?
Uh, omdat ik me altijd op en top voel? Haha!

Ja en ze hebben repen, shakes en van alles en nog wat! En veel verschillende smaken, en je valt er vanaf (jawel! mijn moeder is er een halve kilo door afgevallen! Ze merkte het verschil! Huilen van het lachen )

Nee, ik begin er niet aan, ik heb er niks op tegen, maar ik ben van mening dat wanneer je gezond en gevarieert eet, je niks te kort komt Lachen

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 02:38

russel schreef:
Nou ik vind je reakties behoorlijk puberaal. Zeker je smileys erbij. Maar ieder zijn meug hoor. Ik geef fatsoenlijk kommentaar op jouw afzeikreakties en helaas ben ik het niet met jouw eens.

Succes met je afzeiktopic zou ik zo zeggen..

Kan me wel enigzins in je reactie vinden maar dat je je nou zo moet uitdrukken,
Volgens mij heeft TS helemaal geen hekel aan HL maar puur aan het opdringerige gedrag van de vriendin van paps.

Nu kan ik me best voorstellen dat je overtuigt bent van de werking van een bepaald middel, zelf weet ik bv dat aloe vera super spul is maar daarom ga ik dat niet iedereen te pas en te onpas aanraden, opdringen enz. Het leven draait om meer dingen dan om HL toch? Als iemand jou verteld dat ze zich niet lekker voelt en het enige wat jij kunt zeggen is HL/Aloe vera/... dan is het ook niet raar als je niet serieus genomen wordt toch?
Ik denk dat het probleem is dat zij nooit eens zegt; ach ga maar even zitten dan zet ik een kopje thee voor je, wil je er nog wat lekkers bij?
Dat is toch veel spontaner dan 'probeer eens HL!'

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 12:17

Heb net het pakket van herbalife binnen...ik moet echt aankomen en heb geen eetlust...dus geen energie.

Ik ga het op deze manier proberen. En ja ik heb wel geld over voor mijn gezondheid. Zo kan het niet langer (dat ik zo dun ben en niets door mijn keel krijg).

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 12:21

Laetitia, maar dan heb je ook een goede reden, alleen moet je dan ook echt gaan eten, he. Knipoog
Eet je dat dan bij je normale eten, omdat je moet aankomen of hoe werkt dat?

Beetje rustig aan doen jij, he? Ach gut

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 12:32

Ik kan je vertellen dat Herbalife 100% natuurlijk is,
mijn moeder was ooit supervisor en had een goede klanten stapel, dus verkoopt ze het nog af en toe aan een handje vol klanten die af en toe komen, ze wil niet meer elke dag daar mee bezig zijn.

Maar omdat mijn moeder dus een geruime tijd zich heeft bezig gehouden met Herbalife kan ik je vertellen dat ik ook wel een deel van de geschiedenis weet.

De oprichter van Herbalife, heeft Herbalife opgericht nadat zijn moeder is overleden aan een overdosis afslanktabletten en andere 'gezondheids'-middeltjes.

Toen heeft hij besloten, dat hij de wereld wil laten zien dat er ook een natuurlijke manier is om je streef gewicht te krijgen, of dat nu meer of minder is.

Hij wilde niet alleen laten zien dat je hiermee af kon vallen, maar ook dat je je beter kunt voelen als je natuurlijke producten gebruikt.
Zo zijn veel mensen een stuk energieker geworden.
En in onze vriendenkring zijn er ook mensen echt lichaamlijk beter geworden, daarbij moet je denken aan maag, darm, nier problemen.

Ik geef toe, ik vind het smerig. Heb nooit iets kunnen vinden waarin ik het echt lekker vind, maar ben er wel op een natuurlijke manier meer afgevallen. (Al is dat nu niet meer te zien Clown hihi)

Duur? tja, wat is duur?
Ga eens uitrekenen wat je ongeveer kwijt bent voor een ontbijtje, lunch en een diner. Dat is vaak net zo prijzig, als je tenminste gezond en vers eet. (Dit gaat natuurlijk alleen op als je Herbalife gebruikt om af te vallen, want dan is het een vervanging.)

Ik heb trouwens ook al vaker gehoord van klanten van mijn moeder die zijn overgestapt van een andere supervisor, dat er vaak te veel gepusht werd enzo, maar dat heb ik mijn moeder nooit zien doen.
Maar dat heb je natuurlijk met alles, overal zit er wel eentje tussen die een slecht plaatje schept voor een ander. Lachen

Mijn ervaring dus: Goed, maar smerig.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 16:08

Ik drink het in vruchtensappen en dan is het goed te doen hoor!
Ik drink het naast mijn normale eten (wat niet veel is helaas, daarom doe ik dit ook. Om in conditie te blijven en alles binnen te krijgen wat ik nodig heb. Ook om mijn darmen op gang te houden ivm spastiche darm waardoor ook weer weinig eetlust...).

Ik heb vanmiddag als ontbijt/lunch 2 krentebollen op en herbalife shake en nu een kaasstengel en herbalife shake. Vanavond dus avondeten en herbalife shake. Doe het ipv gewoon drinken dus naast mijn eten.

Wat zit erin:

Ingredienten:
fructose, soja eiwit isolaat, melkeiwitten, lecithinen uit soja, verdikkingsmiddelen (E nrs), sojaolie, aroma's, mineralen (calcium, kalium, magnesium, ijzer, zink, koper, mangaan, natrium), havervezel, maiszemelen, dextrose, kleurstof, vitaminen, (weer van alles tussen haakjes Knipoog) raapzaadolie, pectine, honingpoeder, peterselie, papaya, antioxidanten.

Zo en nu ga ik het huis schoonmaken!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 16:21

Ik ben 8.5 kilo afgevallen met HL.
Ik heb er in totaal een kleine 3 maanden over gedaan. Er is nu na een half jaar nog steeds 6 kilo vanaf, maar ik eet mezelf helemaal klem met pepernoten en heb net twee weken all inclusive vakantie achter de rug.

Ben wel van plan om in januari weer te gaan beginnen en dan nog een keer 6 kilo af te vallen.

Ik gebruik shakes en vezelpillen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 10:26

Laetitia, het gaat dus hartstikke goed met je! OK dan!

Idd ik drink het ook in vruchtesappen, bij voorkeur in appelsap en dat is heel erg goed te doen. Niet laten staan, meteen drinken.

Doordat je lijf meteen alle voedingsstoffen krijgt, komt de stofwisseling ook goed op gang.Er zit geen toegevoegde suikers in die in veel andere dranken, zoals bv sportdrinks wel zitten. Je drinkt als het ware dan een berg suiker voor die energie.

Herbalife is de Officiële Nutritionele Sponsor van de L.A. Galaxy. ten gunste van de Pediatrische Stichting tegen AIDS, nog vele meer sponsoren ze in de sport, voeding in de derde wereld. Iets wat je van de vitaminemerken bij het kruidvat niet zult meemaken omdat ze de toets van werkzaamheid niet zullen doorstaan.

Onze voeding is zo slecht geworden dat we nauwelijks nog aan onze vitaminen en mineralen kunnen komen, niet voor niets zijn er zoveel mensen veel te dik, ze eten vaak niet eens veel, maar wat ze eten voegt niets toe aan het lichaam.

pemanima

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 10:56

Waar bestellen jullie de HL dan, kwam na wat speurwerk op my happy body, scheelt enorm in prijs. Heeft een van jullie hier ervaring mee?