Huisartsen schrijven ook in grote getale anti-depressiva voor alsof het niets is. Of antibiotica.
Ik eet veel fruit en groenten, ook biologisch, zorg voor genoeg vezels in ons eten en let er op dat ik zo min mogelijk e-nummers en chemische troep erbij eet. Vegetarisch ook, want ik wil geen dierlijke lijken eten.
Ik eet wel yoghurt, eieren (alleen maar biologisch!!) en voel me prima, hoor. Ben zo gezond als een vis, mijn man en dochtertje ook. Ontbijten doen we elke dag, alleen eet ik dan geen brood, maar biologische volle yoghurt en vers fruit, een kop kruidenthee, een glas water en een glas vers fruitsap. Daar doen mijn spastische darmen het beter op, dan dat ik de dag met brood begin. Vroeger at ik dit zonder yoghurt, maar omdat ik mijn gewicht op peil moet houden (lees; niet mag afvallen), doe ik er tegenwoordig yoghurt bij.
Ben met je eens dat veel mensen niet genoeg voedingsstoffen binnen krijgen, maar dat ligt aan hun keuze voor welk eten, ze eten. Als jij een cracker met hagelslag eet en een kop koffie, tja, daar zit niet genoeg in idd.

Zoezi; ik heb zelf niets tegen homeopatische middeltjes, hoor.
ik zie het helemaal voor me hoe ze klaar staat met der pot als je ff over je buik wrijft ofzow hihi

Alleen omdat het zo duur is, is ze ermee gestopt. Nu eet ze ook voldoende gezond e.d. en komt ze ook wat meer aan. Dus het is geen must om Herbalife te gaan gebruiken, ik vind het dus ook zwaar irritant als mensen daarbij gaan lopen zweren dat je het bijna wel móet gebruiken want anders.......
De meeste zijn ook alweer van de HL af trouwens, vanwege de kosten. Aan de kwaliteit twijfel ik verder niet
Die wil mij ook aan de herbalife hebben want ze voelt zich er echt stukken beter door! Waarom begin ik er ook niet mee?