. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
hij stak boven de dekens uit, maar tlijkt net offie meekijkt naar mn laptop
)
arnjojo schreef:Wat is dit?? hahaha ik moet eerlijk gezegd heel erg om jullie lachen.. Dit gaan jullie toch niet menen? Mijn vriend is mijn knuffel dier! hahaha Nee geen knuffel meer dat kan echt niet!
arnjojo schreef:och nee toch, ik kan het me echt niet voorstellen dit...
Ik denk nog steeds dat het een grap is
IvysToeter schreef:arnjojo schreef:och nee toch, ik kan het me echt niet voorstellen dit...
dat mag je blijven denken.
maar kijk eens naar je onderschrift...
IvysToeter schreef:arnjojo schreef:och nee toch, ik kan het me echt niet voorstellen dit...
dat mag je blijven denken.
maar kijk eens naar je onderschrift...

arnjojo schreef:Het enige wat ik zeg is dat ik het niet kan geloven dat dit daadwerkelijk nog gebeurd op die leeftijd..
IvysToeter schreef:Ik vroeg me af wie hier allemaal nog met een knuffel slaapt (ook al ben je bijv. boven de 20)
en als je dan bij je vriend of vriendin slaapt (misschien al samen woont?) slaap je dan met je knuffel en je vriend/vriendin?
slaap je beter met knuffel etc.
En wat vind hij/zij ervan dat je nog met een knuffel slaapt?
En dan de vraag eigenlijk: is het raar/gek o.i.d. als je nog steeds met een knuffel slaapt (volwassen leeftijd) en dit eventueel ook wilt doen als je bij je vriend/vriendin in bed ligt?
Ik ben benieuwd
Hoop dat het een beetje duidelijk is zo.
arnjojo schreef:Ja ik open dit topic en ik dacht echt, whaa dit is een grap.. Ik had niet verwacht dat meiden van die leeftijd(vrouwen) nog met knuffel sliepen.. Ik bedoelde het echt niet zo verkeerd als dat het over kwam... (blijkt uit jullie tekst)

Plien91 schreef:arnjojo schreef:Ja ik open dit topic en ik dacht echt, whaa dit is een grap.. Ik had niet verwacht dat meiden van die leeftijd(vrouwen) nog met knuffel sliepen.. Ik bedoelde het echt niet zo verkeerd als dat het over kwam... (blijkt uit jullie tekst)
En ik vatte het verkeerd op, maar ja dat is internet.
Ik ken verder ook niet veel mensen die nog met een knuffel slapen trouwens
Of, die ervoor durven uit te komen
Mijn vriend slaapt overigens nooit bij mij, maar ik bij hem, en dan neem ik mijn knuffeltje niet mee. Die blijft lekker thuis, stel je voor dat ik 'm kwijtraak haha!
. Als we op reis gaan ofzo gaat ie ook mee meestal
.
(en zowiezo niet op bed... rangorde he)