Met partner + knuffelbeest in bed... wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

heene040

Re: Met partner + knuffelbeest in bed... wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:05

Ik slaap ook met een knuffel. Mijn partner heeft er geen moeite mee, ik heb hem zelfs van haar gehad. En ik ben de 20 al heel lang geleden gepasseerd. Bloos .

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:07

in mn eentje slaap ik altijd nog met een knuffel. inderdaad gewoon lekker om wat vast te houden (overigens zit ik nu in bed te bokken, en knuffel zit toevallig naast me mee te bokken Tong uitsteken hij stak boven de dekens uit, maar tlijkt net offie meekijkt naar mn laptop Tong uitsteken)
maar als ik met mn vriend, die ik niet heb, zou slapen, dan mag hij wel even het bed uit. als er vriendinnen blijven slapen heb ik hem overigens wel gewoon in bed, maar mn vriend is een goede knuffelvervanger, en mn vriendinnen niet Clown

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:07

arnjojo schreef:
Wat is dit?? hahaha ik moet eerlijk gezegd heel erg om jullie lachen.. Dit gaan jullie toch niet menen? Mijn vriend is mijn knuffel dier! hahaha Nee geen knuffel meer dat kan echt niet!

Nou sommigen in dit topic menen het wél. Ik schaam me er ook absoluut niet voor dat ik nog met een koesdoek slaap. Ik heb eczeem en mijn ouders hebben me vroeger geleerd dat ik, als ik niet kon slapen als ik jeuk had, niet moet gaan krabben maar lekker kriebelen aan Koez. En dat doe ik nog steeds, ik richt mijn aandacht niet meer op jeuk maar op het ontspannen gevoel wat het kriebelen al 17 jaar geeft Clown

arnjojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:10

och nee toch, ik kan het me echt niet voorstellen dit...
Ik denk nog steeds dat het een grap is

45u

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:12

.
Laatst bijgewerkt door 45u op 10-04-22 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 21:14

arnjojo schreef:

dat mag je blijven denken.
maar kijk eens naar je onderschrift...

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:15

IvysToeter schreef:
arnjojo schreef:

Ik zou net zeggen, misschien moet je even je onderschrift aanpassen ROFL

arnjojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:16

IvysToeter schreef:
arnjojo schreef:

Nou zeg niet gelijk zo hatelijk. Ik zeg toch niks verkeerd? Ik kan het me alleen niet voorstellen dat dit daadwerkelijk gebeurd. Heeft toch niks met mijn onderschrift te maken?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 21:18

wij vinden van wel Ja
aangezien je zegt laat iedereen zijn zoals hij/zij is, je hebt je handen al vol aan jezelf...

arnjojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:20

Ik laat jullie toch gewoon met knuffel slapen? Ik zeg toch niet dat je dat niet mag doen.. Sterker nog ik heb geen enkel verkeerd woord tegen jullie hierover gezegd. Als je dat wil moet je dat toch zelf weten? Ik snap het echt niet...
Het enige wat ik zeg is dat ik het niet kan geloven dat dit daadwerkelijk nog gebeurd op die leeftijd..

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:21

Ja en dat je denkt dat het 1 grote grap is komt ook erg vriendelijk over. Lachen

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 21:21

maakt niet uit.
als wij het maar geloven Lachen

laten we ontopic blijven

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:23

arnjojo schreef:
Het enige wat ik zeg is dat ik het niet kan geloven dat dit daadwerkelijk nog gebeurd op die leeftijd..

Geloof het toch maar... Knipoog
Ik ben 30 en mijn vriend 27 en je moest eens weten wat er bij ons boven staat aan knuffels Tong uitsteken

arnjojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:23

Ja ik open dit topic en ik dacht echt, whaa dit is een grap.. Ik had niet verwacht dat meiden van die leeftijd(vrouwen) nog met knuffel sliepen.. Ik bedoelde het echt niet zo verkeerd als dat het over kwam... (blijkt uit jullie tekst)

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:24

Ikke, nog iedere dag, 2 honden 1 vriend en 1 knuffel in bed. Heeeeeeerrlijkk!

arnjojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:25

IvysToeter schreef:
Ik vroeg me af wie hier allemaal nog met een knuffel slaapt (ook al ben je bijv. boven de 20)
en als je dan bij je vriend of vriendin slaapt (misschien al samen woont?) slaap je dan met je knuffel en je vriend/vriendin?
slaap je beter met knuffel etc.
En wat vind hij/zij ervan dat je nog met een knuffel slaapt?

En dan de vraag eigenlijk: is het raar/gek o.i.d. als je nog steeds met een knuffel slaapt (volwassen leeftijd) en dit eventueel ook wilt doen als je bij je vriend/vriendin in bed ligt?

Ik ben benieuwd

Hoop dat het een beetje duidelijk is zo.

Er staat hier wel duidelijk dat je wilt weten wat andere ervan vinden, of het gek en raar is.. Ik snap niet zo goed waarom jullie mij dan zo aanspreken? Mijn mening is: ik vind het vreemd. Maar kijk op van de hoeveelheid vrouwen die dit nog echt doen.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:26

arnjojo schreef:
Ja ik open dit topic en ik dacht echt, whaa dit is een grap.. Ik had niet verwacht dat meiden van die leeftijd(vrouwen) nog met knuffel sliepen.. Ik bedoelde het echt niet zo verkeerd als dat het over kwam... (blijkt uit jullie tekst)

En ik vatte het verkeerd op, maar ja dat is internet. Scheve mond

Ik ken verder ook niet veel mensen die nog met een knuffel slapen trouwens *LOL*
Of, die ervoor durven uit te komen *LOL*

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:27

Liggen nog 2/3 knuffels op mijn bed, maar daar kan ik makkelijk zonder! Heb wel dat ik altijd met een kussentje (zo'n kleintje) op me buik slaap, maar die kan aan de kant als ik ergens blijf slapen of iemand bij mij.

arnjojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:28

Plien91 schreef:
arnjojo schreef:

En ik vatte het verkeerd op, maar ja dat is internet. Scheve mond

Ik ken verder ook niet veel mensen die nog met een knuffel slapen trouwens *LOL*
Of, die ervoor durven uit te komen *LOL*

Ja inderdaad via internet komt het soms niet helemaal goed over. Want ik wil helemaal niemand afkraken ofzo en bedoelde het echt niet vervelend

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:30

Ik heb ook nog een knuffel, en dat weet vriendlief ook. Gewoon een beetje flauw ouwehoeren, vooral ook omdat ik er ook een grote knuffeltijger nog bij heb dus daar kunnen een heleboel flauwe grappen mee gemaakt worden. Haha! Mijn vriend slaapt overigens nooit bij mij, maar ik bij hem, en dan neem ik mijn knuffeltje niet mee. Die blijft lekker thuis, stel je voor dat ik 'm kwijtraak haha!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:34

Ik slaap ook nog met (paarden)knuffeltje in mijn bed, die heb ik gekregen van vriendlief voor mijn verjaardag Haha! . Als we op reis gaan ofzo gaat ie ook mee meestal Bloos .

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:35

Ik ben 21 en slaap ook nog altijd met knuffels, ook als vriendlief erbij is. Het zit zelfs zo: toen mijn vriend een keer ziek was wou hij mijn schaap (grote knuffel, kan je lekker vasthouden) lenen voor zolang hij zich niet goed voelde. Toen hij weer beter was kreeg ik hem niet terug (hij moest nog gewassen worden, hij moest drogen, hij mocht toch nog wel een weekendje blijven? en nog meer van dat soort excuses). Toen heb ik voor mijn vriend zelf een schaap gemaakt (en het hem gegeven met valentijsdag) en die ligt nu elke avond bij hem in bed...
Ik heb vroeger heel veel knuffels gehad en heb ze zo rond de middelbare school naar de zolder gebracht. Toen ik ziek werd (ziekte van Crohn) wou ik toch wel weer een knuffeltje en dat is weer een 'beetje' uit de hand gelopen.
Ik kan overigens ook makkelijk zonder...

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 23:32

Nee ik slaap niet meer met knuffels.

Een hele goede vriendin van mij slaapt nog wel met een knuffel. Een tijdje geleden werd ze op zaterdagavond met spoed opgenomen in het ziekenhuis en ik moest naar huis om haar spullen EN knuffel te halen Clown

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 23:34

Als ik thuis slaap (ik woon nog bij mn ouders) slaap ik altijd met een knuffel, ook als mn vriend erbij is. Knuffel gaat ook altijd mee op vakantie (als ik met mn ouders meega, familie vakanties) Toen ik met mn vriend week weg was dan weer niet en zal m ook niet mee naar hem nemen. mochten we ooit gaan samen wonen, dan komt knuf wel gewoon in bed Tong uitsteken

Ben 22, dus ook al ruimschoots over de 'knuffel leeftijd' heen

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 23:42

Heb altijd met knuffels geslapen, wel 15 tegelijk in bed. Die zijn pas zo zoetjes aan uit bed vertrokken toen vriend (nu manlief) 20 jaar geleden erin kwam. Al enige jaren staan nu enkele grote knufs bij ons op de slaapkamer (1 echt heule grote die echt niet in bed past). En al mijn knuffels van toen... tsja ik had er een aantal waar ik geen band mee had en die zijn naar een weeshuis vertrokken in Polen geloof ik om kindjes blij te maken. En al die andere knuffels... die zijn nu van mijn kinderen! De meesten ervan verblijven in een kist waar ze af en toe uit gehaald worden. Ik kan ze echt niet weg doen!

Maar genetisch bepaald??? Nu slaapt zoonlief met twee Cars knuffels (McQueen ofcourse!) in bed en soms neemt hij er een andere knuffel bij. Maar hij is bijna 7. Dochterlief heeft dezelfde hobby als ik. Ze is nog 3 (bijna 4) en slaapt met zo'n 8 knuffels in bed en zo'n 10 aan het voeteinde op een plank (ze ligt in een halfhoogslaper) en dan nog enkele op de grond Knipoog

Oja, ik heb naast manlief elke nacht nog minstens 1 en soms 2 levende knuffels in bed.... mijn 2 poezen (zie profiel). De hond niet... die mag niet boven komen Tong uitsteken (en zowiezo niet op bed... rangorde he)