Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kanelly schreef:Waarom wordt de drank eigenlijk niet stukken duurder gemaakt?
Al die media aandacht van de laatste tijd, dat de 'jeugd' te vroeg en veel te veel drinkt, comazuipen etc. etc. En alcohol is immers ook schadelijk voor de gezondheid...
De legitimatieplicht werkt toch niet, misschien helpt het als als we alle drank zo'n 3 euro duurder maken![]()
laura1987 schreef:JoyCiej007 schreef:Alle andere A-merken als Marlboro etc. betaalde men eerst nog €4,= voor 29 sigaretten,
Jawel dat is nu verhoogd naar €5,= per pakje
Ik wist niet eens dat die er waren joh
Tikfoutje.
Maar ben bezig met stoppen (soort van
)

JoyCiej007 schreef:En já hoor; ze hebben verd*mme de sigaretten alwéer duurder gemaakt.
Ja nu zelfs met EEN HELE EURO per pakje!
Betaalde ik eerder €5,= voor een pakje Pall Mall rood, 29 sigaretten (XXL box)
dat is dus nu maarliefst €6,= geworden!
Alle andere A-merken als Marlboro etc. betaalde men eerst nog €4,= voor 19 sigaretten,
Jawel dat is nu verhoogd naar €5,= per pakje.
Ik betaal 4,50 voor marlboro hoor
Belachelijk! Als of je rokers kunt dwingen te stoppen door de accijns op tabak torenhoog te verhogen iedere keer!
Als heel Nederland zou stoppen met roken loopt onze overheid juist een héel groot deel v/d accijnsbelasting mis.... Nee betalen, daar zijn de rokers wél goed voor in dit land!

Teziej schreef:Het is uiteindelijk alleen maar voor de mens z'n eigen bestwil.
!
eenitraM schreef:Achterlijk.
O.a. rokende mensen gaan betalen voor het koningshuis door al die accijsverhogingen. Belagelijk!
Ajooh schreef:eenitraM schreef:Achterlijk.
O.a. rokende mensen gaan betalen voor het koningshuis door al die accijsverhogingen. Belagelijk!
Belachelijk
Maar dankje Ajooh schreef:hihi ik vind het prima als de sigaretten duurder worden. Zo betalen jullie iig jullie eigen ziektekostenverzekering, en hoeven anderen daar niet voor op te draaien
NaNi schreef:Teziej schreef:Het is uiteindelijk alleen maar voor de mens z'n eigen bestwil.
De overheid verhoogt de accijns enkel om de overheidpot te spekken