Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Het enige voordeel vind ik ook dat het de insecten doodt, verder vind ik het 10x niets.
Nickytje schreef:Hier nog een 'winterhater'Het enige voordeel vind ik ook dat het de insecten doodt, verder vind ik het 10x niets.
Ik heb ook een hekel aan dikke winterjassen, dus ik ga steevast de deur uit in een te dunne outfit en dan ril ik uit m'n vel van de kou.
Sneeuw mag ook uitblijven, wordt zo'n vieze troep. Nee, ik vind er niets aan!
Dacht er ook vanaf te zijn...
Weet iemand daar iets tegen? Paula schreef:Nickytje schreef:Hier nog een 'winterhater'Het enige voordeel vind ik ook dat het de insecten doodt, verder vind ik het 10x niets.
Ik heb ook een hekel aan dikke winterjassen, dus ik ga steevast de deur uit in een te dunne outfit en dan ril ik uit m'n vel van de kou.
Sneeuw mag ook uitblijven, wordt zo'n vieze troep. Nee, ik vind er niets aan!
Ik had vanacht 3 muggen op mijn kamer.Dacht er ook vanaf te zijn...
Verder was het écht heel koud. Geen problemen mee, maar in combinatie met die wind; bah!

Embe schreef:Bleh, al weer last van wintertenen en ik kan je verzekeren: no fun at all!Weet iemand daar iets tegen?

Embe schreef:Bleh, al weer last van wintertenen en ik kan je verzekeren: no fun at all!Weet iemand daar iets tegen?
Gelukkig hebben we een agterberg (spelling?) baan dus die wordt alleen maar beter (lichtpuntje!)