Een paar keer 5 euro met de staatsloterij en een keer 6 euri op Duindigt
Verder een DVD van CSI en dat was het eigenlijk wel weer.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lique schreef:haha ik had vorig jaar zon periode....ik won vanalles..
Oa leuke geldprijzen met pokeren, 6 maanden hondevoer met een prijsvraag, een fiets, een tas van chanel...beauty parket en ff denken oja de biertender van de c1ooo (staat trouwens op zolder weg te rotten)...

lovebonney schreef:joehooee, ik heb echt serieus voor het eerst wat gewonnen en dat zijn idd ook de sokken/ paardsnoepjes
ik vraag me ook idd af hoe dat zit met die paardrijhandschoenen...is niet helemaal duidelijk!
Ben ook wel benieuwd hoe het zit met die handschoenen, maar volgens mij krijg je die erbij als je je mail uitprint en dat daar dan ook je mailadres bij staat

lisanne1989 schreef:lovebonney schreef:joehooee, ik heb echt serieus voor het eerst wat gewonnen en dat zijn idd ook de sokken/ paardsnoepjes
ik vraag me ook idd af hoe dat zit met die paardrijhandschoenen...is niet helemaal duidelijk!
Haha, ik ook sokken of snoepjesBen ook wel benieuwd hoe het zit met die handschoenen, maar volgens mij krijg je die erbij als je je mail uitprint en dat daar dan ook je mailadres bij staat
Naja, we zien het wel. Ik moet nog even een gaatje vinden wanneer ik naar de winkel kan. Het is nog al een stukje rijden
Citaat:en wie heeft er bij de nieuwe ruitersport zaak gewonnen ej

ik win dus nooit wat he
Dat gebeurt mij nou nooit he?