Wat moet ik nou met haar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pilgrim

Re: Wat moet ik nou met haar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 16:19

Auw... Ik geloof dat je gelijk hebt...

Pilgrim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 17:01

Laatste vraag; moet ik haar bellen of wachten tot ze mij belt?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 17:04

Meid meid meid... wees niet zo onzeker, je kwelt jezelf zo onnodig Ach gut

Jij hebt haar een mail gestuurd, dus het is nu aan haar om te reageren. Even afwachten dus Lachen

Pilgrim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 17:10

Pfffff. tis zo moeilijk.....

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 17:53

Is dit een grapje?

Van dat mailtje zou ik gillend er van door gaan!

Pick yourself up don't blame the world. You're gonna be okay.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 18:07

ik zou wel gewoon bellen en het direct even goed maken, na dat mailtje denkt zij vast dat je heel teleurgesteld bent in haar (was/ben je ook) maar er niet te veel over in zitten Lachen Laat het los , want anders krijg je ook nog een k*tte avond

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 18:17

Ik snap jullie allebei, meis, en vind het daarom ook best moeilijk om advies te geven.
Misschien maar even bellen en vanavond naar haar toegaan als ze klaar is met sporten om er (al dan niet)over te praten. Dan is het de wereld uit en kunnen jullie weer samen verder bouwen aan jullie relatie.
Veel geluk!

jasmijn78

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 18:20

TS, je komt wel ontzettend zwaarmoedig over hoor Ach gut

Als je zeker weet dat ze gek van je is, en jij verder niet op sterven ligt of zo, is het toch helemaal geen ramp dat ze niet meteen voor je neus staat? Wat is er nu zo belangrijk dat ze echt NU moet komen? Is alleen dat dan HET bewijs voor jou dat zij ook om jou geeft? Dan maak je het haar en jezelf wel erg moeilijk hoor! En ze zegt toch dat ze komt? Ze gaat alleen eerst even zwemmen...

Ik hou zielsveel van mijn vriend en van veel andere mensen. Ik sta gerust voor ze klaar. Maar zolang er geen bloed uit vloeit, ze niet op sterven liggen o.i.d. gaan mijn paarden ook voor als ik een druk programma heb (werken, paarden etc).

Innepin schreef:
Misschien maar even bellen en vanavond naar haar toegaan als ze klaar is met sporten om er (al dan niet)over te praten. Dan is het de wereld uit en kunnen jullie weer samen verder bouwen aan jullie relatie.

ga gewoon naar haar toe, trek een fles wijn open en maak er een leuke avond van! Dat is veel leuker! Ga bij jezelf eerst eens te raden of je niet al te zwaarmoedig en dramatisch reageert. Als je een beetje bent opgeknapt en je denkt nog steeds dat ze te kort is geschoten, kun je er altijd nog een keer over praten...

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 18:22

LDRD schreef:
Joh, werk aan jezelf, want hier krijgt iemand gewoon de kriebels van.

Ik zou onmiddellijk een punt erachter zetten hoor, ik zou hier niet tegen kunnen.

Sorry, denk niet dat je aan meehuilen iets hebt.

Hier ben ik het mee eens.
Vind je stuk heel mooi geschreven, maar wel erg 'zwaar'' voor een relatie van een half jaar

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 18:28

brrrr kreeg echt de rillingen van dat mailtje.. en dan in niet zo'n positieve zin...

sorry maar je kan niet van een ander verwachten dat iemand 'haar lust en haar leven' aan de kant schuift.. alleen omdat JIJ dat wilt.. omdat jij je k*t voelt.. heb je geen andere vriendinnen of vrienden waarmee je kan praten? je komt een beetje over als een einzelganger...

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 13:13

ben het met LDRD eens, ik had dus een exvriend die ook soms zo ontzettend depri kon zijn en ik had gewoon niet altijd zin om daar dan in mee te gaan en hem gaan zitten troosten, zeker als het om dingen ging waarvan ik zelf zoiets had van joh zet je erover heen er zijn ergere dingen op de wereld.
Snap heus wel dat je je rot voelt en dat jij vind dat ze dan er voor jou moet zijn, maar zoals shadow zegt, niet iedereen ziet liefde zoals jij het doet en dat kan hard aankomen.
Ik kreeg in ieder geval gruwelijk de zenuwen van mijn ex, maar dat kwam omdat ik zelf iemand ben, die als ik me rot voel, trek ik me juist even terug. Doe een potje janken en ga dan weer met rechte rug door.
En hij was niet zo, en schijnbaar is jou vriendin ook heel anders in dit soort dingen als jij. En dat kan heel lastig zijn.
Ga gewoon langs vanavond ofzo na het sporten, of ga even bij haar kijken al ze sport. Dan kunnen jullie het toch gewoon even bepraten en dan komen jullie er vast wel uit.
Succes.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:37

LDRD schreef:
Joh, werk aan jezelf, want hier krijgt iemand gewoon de kriebels van.

Ik zou onmiddellijk een punt erachter zetten hoor, ik zou hier niet tegen kunnen.

Sorry, denk niet dat je aan meehuilen iets hebt.

Ben het hier ook mee eens.

Je kan best ff hebben dat je een beetje zielig bent en dat je even een beetje zelfmedelijden heeft, zo'n dag heeft iedereen welleens denk ik. en als dat een langdurige periode is dan moet je naar de dokter. en als dat niet zo is dan is 't morgen of overmorgen weer over en voel je je weer beter. en dan zou ik ook gek worden als ik haar was en zo geclaimd werd.

Overigens idd wel mooi geschreven.

Gompie58

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 10:47

Pilgrim schreef:
Ik heb sinds kort een relatie met een hele lieve en mooie vrouw. Ik ben helemaal idolaat van haar. Ik zit duidelijk anders in elkaar als zij, ze heeft meer tijd voor zichzelf nodig als ik. Ik weet wel heel zeker dat ze zielsveel van me houdt, Dat is niet de twijfel. Ze is een immense sportfanaat, vind haar sport heel belangrijk. Nu is het zo dat ik een beetje met mezelf in de knoop zit vandaag. Heb zo'n dag dat ik alleen maar kan huilen en mezelf zielig vind. Zij is nu werken en is om 5 uur klaar. Ik heb gevraagd of ze alsjeblieft naar me toe wil komen na haar werk. Ik was echt aan het huilen toen ik dat aan haar vroeg. Het enige wat ze zei was; "lieverd, ik wil je troosten en bij je zijn, maar ik móet echt zwemmen vanavond". Ik heb zoiets van; "zeg dat dan af". Ze zwemt drie keer in de week, ze loopt hard, ze fietst.... Ze sport vaak genoeg en nu ik haar nodig heb zegt ze gewoon; "nee". En als ze alleen maar zou vragen of ik na de training naar haar toe kom, of zij bij mij... Dat zou al zo veel schelen. Stel ik me aan?

Ik heb haar deze mail gestuurd, maar weet niet of ik daar goed aan heb gedaan:

Ik kom eraan, als jij me nodig hebt.. natuurlijk kom ik er dan aan. Sterker nog; dan ben ik al onderweg. Werk is een uitzondering, maar of ik nu bij vrienden ben, bij m'n paarden, aan de andere kant van het land; ik kom eraan. Je kunt op me rekenen. Als jij me nodig hebt, verdrietig bent en onzeker, of heel simpel alleen maar even iemand nodig hebt om bij te (sc)huilen, dan zal ik er zijn. Wat ik dan ook zou moeten laten vallen. Ik mag jou mijn meisje noemen omdat ik dat voor je wil doen. Sterker nog; ik vind het mijn plicht. En voor jou is het een recht om op me te leunen als je dat nodig hebt. Overdag, in de avond of midden in de nacht. Wanneer dan ook. Dat is één van de redenen dat je mij hebt als jouw vriendin. Omdat ik, als jij dat nodig hebt, bij je wil zijn om je te troosten, m'n mond te houden, te praten, met je mee te huilen of je aan het lachen te maken. Om je af te leiden. Om je eten klaar te maken, je te knuffelen of lieve kusjes te geven. Wat je nodig hebt zal ik je altijd proberen te geven. Altijd. Omdat ik zoveel van je hou. Ik mag dan een dromer zijn, een fantast, maar dit heeft niets met dromen te maken. Voor mij is dát wat een relatie inhoudt; er zijn voor elkaar en elkaar liefhebben. No matter what. Oók als het moeilijk is voor mijzelf.
Vandaag heb ik jou nodig...

Precies...................voor jou!!!! Sigaar

Ik denk dat het heel gezond is wat je vriendin doet...................
Ze laat zich niet claimen door jou............. Haha!

Ik denk dat jij eens heel goed moet nadenken over jouw idee wat een relatie is.............
en er zéker met haar over moet praten wat zij onder een relatie verstaat............... Cool

Ik denk niet dat een relatie betekend dat je bij de eerste de beste vingerknip klaar moet staan, omdat de ander zich zo zielig vindt!!!! Vork