Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mijn moeder zei ook altijd als ik een vent zou hebben die jullie aanraakt draai ik door, maar als ze er zelf onder zou lijden gaat het vaak maar door, maar als ze overstappen op de kinderen is dat vaak het toppunt
(en afgaande op je naam hier
)
kan je je misschien niet voorstellen maar ik heb ook ooit een vriendje gehad die minder zuinig op mij was....... Goed het heeft niet lang geduurd, maar was wel heel heftig en om een of andere reden had ik ook moeite om weg te komen.MaaikeMo schreef:Bekend verhaal! Wij hebben hetzelfde meegemaakt met onze buren. Wel al meerdere keren.. Ook wanneer hun kind thuis was.. Ik hoorde geschreeuw en gebonk, wordt er aangebeld, meisje van 7, helemaal overstuur, want mama wordt door der vriend geslagen.. ik heb het kindje mee naar binnen genomen, en de politie gebelt. voor de politie er was, kwam de buurvrouw al naar buiten, nadat ze van de trap was gegooid en meerdere keren geslagen.. ik heb haar toen opgevangen bij mij in huis.. de buurman was alweer weggelopen.. naar een kroeg ofzo denk ik? politie was er, wij hebben geholpen met haar spullen uit huis te halen enz.. ze ging bij hem weg.. aangifte en alles gedaan..
En ze is bij hem terug gegaan, en mag haar eigen dochtertje niet meer zien. de kinderbescherming heeft het kindje weggehaald.
En dat terwijl ze al vaker door hem uit huis werd gezet!!! week voor der bruiloft moest ze al een keer in de auto slapen, en een week na de bruiloft was dit gebeurt..
Ik snap het niet.. Dat ze terug gaat bij zo een man.. Maar ik ben nooit in die situatie geweest, dus zou het dan ook nooit kunnen begrijpen.
mick75 schreef:Voor iedereen die beweert dat het de vrouwen hun eigen schuld is dat ze niet weglopen, wacht maar tot het jezelf overkomt. En ja, het kan IEDEREEN overkomen, ook de (mentaal) sterkste vrouwen.
Als je eenmaal in zo'n situatie zit gaan er zoveel dingen meespelen. Angst in de eerste plaats. Angst voor nieuwe klappen, angst om verlaten te worden (ironisch he), angst voor het vreemde buiten je eigen wereld, zelfs al is die verrot en als je dan het lef hebt gevonden weg te gaan komt er de angst bij van wat als ie je weet te vinden, wat als ie eventuele kinderen wat aandoet, waar is zo'n kerel feitelijk toe in staat? Bij de een blijft het bij "alleen maar" slaan, een ander kan echt helemaal doordraaien en kan in staat zijn de weggelopen vrouw daadwerkelijk iets aan te doen, of de kinderen als die er zijn!
Oordeel niet over situaties die je nooit hebt meegemaakt, je weet pas hoe moeilijk het is als je het kent. En met betrekking tot dit soort situaties hoop ik oprecht dat er zo min mogelijk mensen zijn die het mee hoeven te maken!

, goed dat je een eerlijke man hebt gevonden katiavl schreef:Ninx wou eerst vragen bestaat zo een man, goed dat je een eerlijke man hebt gevonden
KiWiKo schreef:heeei Ponypret![]()
kan je je misschien niet voorstellen maar ik heb ook ooit een vriendje gehad die minder zuinig op mij was....... Goed het heeft niet lang geduurd, maar was wel heel heftig en om een of andere reden had ik ook moeite om weg te komen.
Nu zal het me nooit meer gebeuren gewoonweg omdat ik de signalen heel vroeg oppik en dan snel benen maak..........
En het is 1x gebeurd, zus en ik hebben hem een pak rammel gegeven waar hij volgens mij nu nog het schaamrood van op zijn kaken krijgt
Daarna hebben we hem nooit meer gezien. Tallie_Ho schreef:Ik vind het heel verstandig van jullie dat jullie niet naar binnen zijn gegaan.
Ik heb het een keer meegemaakt dat mijn zusje slaag kreeg van haar vriend.. Dat is hem erg duur komen te staan, ik was namelijk in de buurtEn het is 1x gebeurd, zus en ik hebben hem een pak rammel gegeven waar hij volgens mij nu nog het schaamrood van op zijn kaken krijgt
Daarna hebben we hem nooit meer gezien.