en misschien een beetje jaloers. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en misschien een beetje jaloers.
Myrkvi schreef:Ja,ik heb het hem al tien keer uitgelegd,en hij zegt alleen maar op een banketstaaf manier; oo heb je ook je msn gegeven of je nummer?
en ga je nog op ziekenbezoek bij je beste vriend.
en wat dat soort dingen,hij reageert heel jaloers.

. Ik ben soms zelf ook stinkend jaloers en dat leidt wel eens tot vervelende situaties. Ik kan niet beloven dat zo'n situatie niet weer voorvalt, dat ik iets opblaas wat in werkelijkheid een lekke ballon leek te zijn
. 
Vind trouwens ook dat de politie zéker die jongen wel naar het ZH had kunnen brengen...
Myrkvi schreef:hoi,
Ik was gister met mijn nichtje een rondje aan het fieten omdat we ons verveelden.
op een gegeven moment moesten we over een bruggetje,alleen we zagen van een afstand al dat er allemaal jongens stonden,wij die brug op,zien we dat er 1 jongen helemaal in elkaar word geslagen,
dus ik heb gevraagd aan de mensen die erbij stonden wat er allemaal aan de hand was.
hij had alles onder het bloed zitten,hij viel op de grond en werd nog een paar keer na getrapt,zijn fiets hadden ze in de sloot gegooid.
ze waren met een hele groep alleen er was 1 jongen die sloeg.
Die jongen kwam naar ons toe en begon te vertellen dat die aan de drugs zat en dat hij XTC had gebruikt,en hij vroeg of we bang waren.
Ik heb gezegd van niet terwijl ik dat eigenlijk toch wel een beetje was.
Ik wist echt niet wat ik moest doen,ik dacht misschien heeft hij wel een mes of wat dan ook bij zich.
en in 1 keer rent iedereen weg,er kwam dus politie aan,iedereen was weg ook de zogenaamde ''vrienden'' van die jongen die daar op de grond lag.
wij zijn blijven staan.
en hebben alles uit gelegd aan de politie,die hebben er nog een paar te pakken gekregen,alleen de ''dader'' niet.
Niemand durfte ook zijn naam te noemen,en die jongen durfte geen aangifte tegen hem te doen,op een geven moment heeft toch iemand zijn naam genoemt en hij heeft gelukkig toch aangifte gedaan.
de politie was weg,en alleen die jongen die was geslagen was er nog,en een ''vriend'' van hem,en ik en me nichtje.
Hij had heel erg last van zijn neus en van zijn ribben/buik en hij was duizelig.
We hebben hem naar het ziekenhuis gebracht,hij had ze neus zwaar gekneusd en zijn ribben ook.
Die jongen bedankte ons dat we mee waren gefietst(hij wist niet precies waar het was)en ging naar huis.
Onderweg had ik mijn vriend gebeld en het hele verhaal uitgelegd wat er allemaal was gebeurt.
en dat we die jongen naar het ziekenhuis hadden gebracht.
word ie hartstikke boos!
Hij vroeg waar ik mee bezig was,dat ik een belachelijk wijf ben,en dat ik niks met die kerel te maken heb,en waarom ik dat heb gedaan,en dat ik hem beter gewoon had kunnen laten liggen.
Ik vind dat echt belachelijk.
ik zou het zelf ook fijn vinden als iemand mij zou helpen,maar hij denkt er anders over blijkbaar.
Ik heb nu nog steeds ruzie met hem.
en ik weet echt niet wat ik moet doen.
heb het al zo vaak uit proberen te leggen,maar hij snapt niet dat we die jongen hebben geholpen.
Ik wou dit gewoon even kwijt,en wou even weten wat jullie ervan vinden.
Myrkvi schreef:Ja,dat heb ik hem ook al uitgelegd,alleen dat snapt hij niet,hij had liever gewild dat ik gewoon door was gefietst,dat is toch te gek voor woorden.
Als mij dat zou overkomen zou ik idd ook heel erg blij zijn als ik werd geholpen.

HannahFrouk schreef:Eerlijk gezegd reageert mijn partner soms net zo.
Vaak is het dan zo, dat hij EERST aan mij denkt, wat er had kunnen gebeuren en zo, en dat dat de reden is dat hij boos wordt (omdat ik dan volgens hem mezelf in gevaar heb gebracht). Dat kan best ver gaan tot knallende ruzies aan toe.
Toch merk ik dan wel dat na een tijdje blijkt (en in de praktijk blijkt dat juist ook) dat hij zelf precies hetzelfde gedaan zou hebben. Maar hij geeft dat dan pas na een tijdje toe.
Ik zou dus gewoon afwachten, geen toenadering zoeken. Laat HEM maar even nadenken en over de brug komen. Waarschijnlijk blijkt dan dat hij het eigenlijk helemaal niet meent.