Waar zijn ze gebleven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nezzie

Re: Waar zijn ze gebleven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 08:32

Cora Kemperman heeft soms wel lekkere truien. Het is wel erg wisselend, de ene keer hangt er vanalles leuks, de andere keer sta ik binnen een minuut weer buiten.

Ik heb vorige winter een aantal zwarte coltruien gekocht bij H&M. Ook onder het motto: kopen nu ze het hebben, want mijn truien moeten warm zijn. Van mij mag het al weer zomer worden Haha!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 08:34

C&A kijk ik alleen op de grote tafel bij de ingang. Ligt daar een leuke trui van tussen de 10 en 20 euro dan kijk altijd wel even maar verder koop ik er ook bijna nooit. Sommige dingen zijn onverslijtbaar maar het meeste is van zeer slechte kwaliteit. Bij de WE wil ik nog wel eens slagen en ik heb geen zin om naar de stad te gaan om eens echt op jacht te gaan. V&D heeftook nog wel eens leuke dingen maar meestal heel duur en slechte kwaliteit. Cecil is idd leuk.

Schoenen en laarzen slaag ik bijna altijd wel voor bij Manfield.

Arnyek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 09:20

Albert Cuyp of een andere markt. Daar lange jurktruien met lange mouwen die redelijk goed blijven in de was...

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 09:30

De H&M heeft zat, en anders even het H&M boek bekijken.. Echt super veel..
Maar he, een trui met korte mouwen, kun je toch leuk een lange mouwen shirtje onder doen (Van de sting, H&M, noem maar op) Ze heb je wel een lekkere warme trui aan + een lange mouwen shirtje. Warm & nog leuk te gelijk !

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 09:31

Ik heb teveel "kwaliteiten" voor de H&M Clown

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 10:09

Ik vind de C&A en de H&M kwaliteit niet echt super. Koop ik liever iets duurders, dan iets wat zo kapot is

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 10:33

Ik ga ook liever voor kwaliteit maar soms is iets gewoon leuk en erg tijdelijk hip dus dan koop ik het wel goedkoop.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 10:42

toch ebn ik wel geslaagd bij de sting, daar hadden ze toch wel een hoop lekkere warme truien Lachen

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 20:38

Ik heb bij de de sting altijd het probleem dat ik er met mijn 'voorgevel' niet in pas laat maar zeggen en dat dan de hele trui misvormt Nagelbijten / Gniffelen De bloesje helemaal no way haha...

De kleding van de only die ze er hebben gaat nog wel maar van o'blue en hun eigen merk......
Vind het wel jammer want ze hebben altijd wel van die leuke dingen hangen Ja

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:00

Ehm ik vind de mode dit jaar juist super lekker warm. Zoveel lange wollen truien/vesten, heerlijk Haha! En die truien zonder mouwen zijn ook warm hoor, moet je er gewoon een shirtje met lange mouwen of een colletje onder doen Lachen

H&M is qua kwaliteit helemaal niet zo slecht hoor, mijn basic shirtjes van de hennes houden het langer vol dan die van esprit Clown

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:04

Je kan ook de dikke truien combineren met de dunne truitjes er onder Knipoog Nog warmer die laagjes Haha!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:06

Ik vind die kollen/truien met korte mouwen en diepe hals juist gaaf, ik doe er een shirt met lange mouwen onder, waardoor het juist vrij warm is omdat je toch 2 laagjes aan hebt Ja Ook heb je vrij veel bolero's die wel warm zijn, maar waar je dan een topje of shirt met lange mouwen onder moet doen.

2 voorbeeldjes
Afbeelding
Bolero van de C&A, groene trui van de H&M. Laatste is overigens een flutding Clown Nog maar paar keer gedragen, binnenstebuiten gewassen en nu al pullerig Scheve mond Bij de C&A hadden ze trouwens ook heerlijke dikke koltruinen in oa. grijstinten en zwart, ook met korte mouwen en ook heel leuk met een shirt met lange mouwen eronder Ja

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:06

Ik weet precies wat je bedoelt, die dingen zijn gaaf!
Ik had er vorig jaar een gepast bij de sissy-boy, daar hebben ze bijna altijd van dat soort truien Lachen

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 22:59

WBT mijn laarzenopmerking op de vorige pagina: Ik heb een jaar of 2 terug een paar laarzen bij de sacha gekocht, fijn hakje (niet te breed en ook niet zo'n akelig smal hakje Tong uitsteken) normale, ronde neus, en dan zo'n model laars die je ook afgezakt kan dragen.. Ja ik weet eigenlijk niet hoe ik het anders moet omschrijven Tong uitsteken Ze zijn grijs.. Deze zijn door fanatiek gebruik inmiddels hoognodig aan vervanging toe, en eigenlijk wil ik eenzelfde soort laars hebben.. Maar alles op het moment is OF veeeeeel te breed bij de enkel (nadeel van smalle enkeltjes) OF een gewoon recht nauwsluitend model.. En dat wil ik dus niet Tong uitsteken

Platte laarzen heb ik van de week wel gekocht trouwens, die zie je ongelofelijk veel tegenwoordig inderdaad Lachen

Fifteen schreef:
Ik heb bij de de sting altijd het probleem dat ik er met mijn 'voorgevel' niet in pas laat maar zeggen en dat dan de hele trui misvormt Nagelbijten / Gniffelen De bloesje helemaal no way haha...

Dat heb ik ook bij de sting!! Alleen dan niet qua voorgevel, maar mijn schouders zijn te breed voor o'bleu enzo.. Tong uitsteken Vroeger fanatiek gezwommen en dat zie je nog terug in m'n bouw....

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 00:50

Ik ken het probleem en snap er soms niks van waar alle warme kleding is gebleven hier ...

MissBonny schreef:
Zo ben ik nu al een hele tijd opzoek, naar een lange jurktrui! Maar die schijnt echt onvindbaar te zijn?!

Ik heb mijn warme truien en Noorse trui-jurkje.... in Spanje gekocht!
Het hing daar vól met warme leuke kleding terwijl het nog 25 graden was... Verward

Ik heb het een en ander bij de Bershka gekocht ook, hadden ze ook leuke vesten.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:26

Ik zoek dus echt al tijden naar een normale, effen zwarte trui met capuchon en buikzakken. Een effen zwarte hoodie dus, zonder print.
Gewoon weg onvindbaar! Bloos!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 01:45

_Florien_ schreef:
Ik zoek dus echt al tijden naar een normale, effen zwarte trui met capuchon en buikzakken. Een effen zwarte hoodie dus, zonder print.

Maya schreef:
Ik wil juist graag een sportieve katoenen dikke trui. Niet te druk qua print, gewoon normaal donkerbruin, donkerblauw, zwart, of donkergrijs voor mijn part. Fatsoenlijk lang genoeg bij de mouwen en rugpand, niet dat gelijk je onderrug bloot is als je bukt. Ik wil ook geen vest, gewoon een trui, liefst ook zonder capuchon, maar da's tegenwoordig ook al niet mogelijk Clown

Mission Impossible No Cheer Had ik er eindelijk een gevonden, is ie uitverkocht in mijn maat Zij zijn groot en ik is klein!

Jullie bedoelen van die simpele Sweatshirts??

Heb ik me nl rot naar gezocht, echt een zonder megaprints erop of wat dan ook, en voor een schappelijke prijs, niet te vinden................... tot ik op mijn favowebsite kwam Haha! Ebay (Dld) Ik heb net eergister 6 nieuwe Fruit of the Loom shirts gekocht voor 8 euro stuk Cool En die verkoper had ze ook met capuchon en zakken te koop. Vandaag werd het paket al bezorgt en ze zien er super uit.
http://stores.ebay.de/tictex

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 02:03

MissBonny schreef:
Zitten we inmiddels dik in de herfst, tegen de winter aan.. Dus dat betekend; nieuwe kleding shoppen! Allemaal hartstikke leuk, maar ik ben tot nu toe maar weinig 'echt' winterse kleding tegen gekomen. Zo ben ik nu al een hele tijd opzoek, naar een lange jurktrui! Maar die schijnt echt onvindbaar te zijn?! Ze zijn er wel, maar dan hebben ze korte mouwen, grote gaten of de trui is na één x wassen veranderd in een bolletje wol!
Kijk ik er nou echt overheen? Off...?

Ik heb precies hetzelfde! Heel de stad doorgezocht naar zo'n jurktrui, nergens iets, had ik eindelijk iets gevonden, uitverkocht in mijn maat... Toen was ik gefrustreerd Bloos
Vaak als ik in een catalogus of op Wehkamp kijk dan krijg ik het al koud als ik naar de plaatjes kijk Tong uitsteken

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:21

rina schreef:
_Florien_ schreef:

Maya schreef:
Ik wil juist graag een sportieve katoenen dikke trui. Niet te druk qua print, gewoon normaal donkerbruin, donkerblauw, zwart, of donkergrijs voor mijn part. Fatsoenlijk lang genoeg bij de mouwen en rugpand, niet dat gelijk je onderrug bloot is als je bukt. Ik wil ook geen vest, gewoon een trui, liefst ook zonder capuchon, maar da's tegenwoordig ook al niet mogelijk Clown

Mission Impossible No Cheer Had ik er eindelijk een gevonden, is ie uitverkocht in mijn maat Zij zijn groot en ik is klein!

Jullie bedoelen van die simpele Sweatshirts??

Heb ik me nl rot naar gezocht, echt een zonder megaprints erop of wat dan ook, en voor een schappelijke prijs, niet te vinden................... tot ik op mijn favowebsite kwam Haha! Ebay (Dld) Ik heb net eergister 6 nieuwe Fruit of the Loom shirts gekocht voor 8 euro stuk Cool En die verkoper had ze ook met capuchon en zakken te koop. Vandaag werd het paket al bezorgt en ze zien er super uit.
http://stores.ebay.de/tictex

Ooooh. Je bent geweldig! Dat is precies wat ik bedoel dus Haha! Dankjewel! Een tientje, dat is echt niets Huilen van het lachen Oke, verzendkosten erbij, maar dat is ook niets Huilen van het lachen

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:24

ik wil voor mijn dochter een lekkere warme trui kopen dat is ook een drama of je betaald je groen en geel
ze zit in de groei dus een trui van 50 euro kan ze op heer buik schrijven
volgende week ga ik wel een keer met haar shoppen in rotterdam heb je toch meer winkels dan hier

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 14:55

Ik heb er ook al moeite mee. Was gister in de H&M, maar zag alleen maar T-shirts óf echt wollen truien.
Weinig keuze op't moment...

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 15:14

Gewoon heel veel shirts over elkaar aantrekken, lange mouwen en korte mouwen dwars door elkaar heen, kortere shirts combineren met langere en eventueel een thermoshirt eronder. Echt niet dat ik het koud heb!

En voor koude benen gebruik ik normaal zo'n lange thermobroek (onzichtbaar onder een strakke jeans of legging) en bij paardrijden een 100 denier maillot, naadloos onder mijn broek en als het heel bar en boos is twee van die maillots. Ik wacht nog op de aan de binnenzijde naadloze thermobroeken.

Nee, Mick heeft het zelden koud. En laagjes schijnen nog in de mode te zijn ook! (dat is vermoedelijk de reden dat er amper iets echt warms te verkrijgen is).

Zowiezo, die thermokleding is een geniale uitvinding! Raad het iedereen aan! En in de modellen met lange mouwen heb je ook geen last van kriebelstoffen en zo plus dat je het niet ziet.

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 18:24

MissBonny schreef:
Zo ben ik nu al een hele tijd opzoek, naar een lange jurktrui! Maar die schijnt echt onvindbaar te zijn?!
Ik heb een lange trui jurk bij de Mango gekocht, heeerlijk ding! Wel met korte mouwen overigens, maar dat is voor mij ideaal omdat ik het áltijd te warm heb. Dus deze jurktrui mét korte mouwen vind ik een uitvinding Cool

Nicolletje schreef:
Ik heb mijn warme truien en Noorse trui-jurkje.... in Spanje gekocht!
Het hing daar vól met warme leuke kleding terwijl het nog 25 graden was... Verward

Ik heb het een en ander bij de Bershka gekocht ook, hadden ze ook leuke vesten.

Ik heb ook een leuke noorse trui-jurk, maar dan in Aken gekocht! Wederom met korte mouwen Bloos Echt een schattig ding! Haha!

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 19:21

Bij de Mango in Spanje hadden ze ook hele mooie lange coltruien tot over de kont maar wel elegant.
Tip: onder zo'n dunnere (col)trui kan je makkelijk een thermoshirt met lange mouwen aantrekken, zie je niks van en lekker warm Ja

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 09:58

Ben blij te lezen dat ik toch niet de enigeste ben!
Ja natuurlijk kun je er wel een trui met lange mouwen onder aandoen en wss moet het ook gewoon zoiets gaan worden.. want een jurktrui in een normale stof is gewoon amper te vinden! Vork