Ik heb vorige winter een aantal zwarte coltruien gekocht bij H&M. Ook onder het motto: kopen nu ze het hebben, want mijn truien moeten warm zijn. Van mij mag het al weer zomer worden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

De bloesje helemaal no way haha...
En die truien zonder mouwen zijn ook warm hoor, moet je er gewoon een shirtje met lange mouwen of een colletje onder doen 
Nog warmer die laagjes
Ook heb je vrij veel bolero's die wel warm zijn, maar waar je dan een topje of shirt met lange mouwen onder moet doen. 
Nog maar paar keer gedragen, binnenstebuiten gewassen en nu al pullerig
Bij de C&A hadden ze trouwens ook heerlijke dikke koltruinen in oa. grijstinten en zwart, ook met korte mouwen en ook heel leuk met een shirt met lange mouwen eronder
) normale, ronde neus, en dan zo'n model laars die je ook afgezakt kan dragen.. Ja ik weet eigenlijk niet hoe ik het anders moet omschrijven
Ze zijn grijs.. Deze zijn door fanatiek gebruik inmiddels hoognodig aan vervanging toe, en eigenlijk wil ik eenzelfde soort laars hebben.. Maar alles op het moment is OF veeeeeel te breed bij de enkel (nadeel van smalle enkeltjes) OF een gewoon recht nauwsluitend model.. En dat wil ik dus niet 

Fifteen schreef:Ik heb bij de de sting altijd het probleem dat ik er met mijn 'voorgevel' niet in pas laat maar zeggen en dat dan de hele trui misvormtDe bloesje helemaal no way haha...
Vroeger fanatiek gezwommen en dat zie je nog terug in m'n bouw.... MissBonny schreef:Zo ben ik nu al een hele tijd opzoek, naar een lange jurktrui! Maar die schijnt echt onvindbaar te zijn?!
_Florien_ schreef:Ik zoek dus echt al tijden naar een normale, effen zwarte trui met capuchon en buikzakken. Een effen zwarte hoodie dus, zonder print.
Gewoon weg onvindbaar!
Maya schreef:Ik wil juist graag een sportieve katoenen dikke trui. Niet te druk qua print, gewoon normaal donkerbruin, donkerblauw, zwart, of donkergrijs voor mijn part. Fatsoenlijk lang genoeg bij de mouwen en rugpand, niet dat gelijk je onderrug bloot is als je bukt. Ik wil ook geen vest, gewoon een trui, liefst ook zonder capuchon, maar da's tegenwoordig ook al niet mogelijk
Mission ImpossibleHad ik er eindelijk een gevonden, is ie uitverkocht in mijn maat
Ebay (Dld) Ik heb net eergister 6 nieuwe Fruit of the Loom shirts gekocht voor 8 euro stuk
En die verkoper had ze ook met capuchon en zakken te koop. Vandaag werd het paket al bezorgt en ze zien er super uit. MissBonny schreef:Zitten we inmiddels dik in de herfst, tegen de winter aan.. Dus dat betekend; nieuwe kleding shoppen! Allemaal hartstikke leuk, maar ik ben tot nu toe maar weinig 'echt' winterse kleding tegen gekomen. Zo ben ik nu al een hele tijd opzoek, naar een lange jurktrui! Maar die schijnt echt onvindbaar te zijn?! Ze zijn er wel, maar dan hebben ze korte mouwen, grote gaten of de trui is na één x wassen veranderd in een bolletje wol!
Kijk ik er nou echt overheen? Off...?
rina schreef:_Florien_ schreef:Ik zoek dus echt al tijden naar een normale, effen zwarte trui met capuchon en buikzakken. Een effen zwarte hoodie dus, zonder print.
Gewoon weg onvindbaar!Maya schreef:Ik wil juist graag een sportieve katoenen dikke trui. Niet te druk qua print, gewoon normaal donkerbruin, donkerblauw, zwart, of donkergrijs voor mijn part. Fatsoenlijk lang genoeg bij de mouwen en rugpand, niet dat gelijk je onderrug bloot is als je bukt. Ik wil ook geen vest, gewoon een trui, liefst ook zonder capuchon, maar da's tegenwoordig ook al niet mogelijk
Mission ImpossibleHad ik er eindelijk een gevonden, is ie uitverkocht in mijn maat
Jullie bedoelen van die simpele Sweatshirts??
Heb ik me nl rot naar gezocht, echt een zonder megaprints erop of wat dan ook, en voor een schappelijke prijs, niet te vinden................... tot ik op mijn favowebsite kwamEbay (Dld) Ik heb net eergister 6 nieuwe Fruit of the Loom shirts gekocht voor 8 euro stuk
En die verkoper had ze ook met capuchon en zakken te koop. Vandaag werd het paket al bezorgt en ze zien er super uit.
http://stores.ebay.de/tictex
Dankjewel! Een tientje, dat is echt niets
Oke, verzendkosten erbij, maar dat is ook niets

MissBonny schreef:Ik heb een lange trui jurk bij de Mango gekocht, heeerlijk ding! Wel met korte mouwen overigens, maar dat is voor mij ideaal omdat ik het áltijd te warm heb. Dus deze jurktrui mét korte mouwen vind ik een uitvindingZo ben ik nu al een hele tijd opzoek, naar een lange jurktrui! Maar die schijnt echt onvindbaar te zijn?!
Nicolletje schreef:Ik heb mijn warme truien en Noorse trui-jurkje.... in Spanje gekocht!
Het hing daar vól met warme leuke kleding terwijl het nog 25 graden was...![]()
Ik heb het een en ander bij de Bershka gekocht ook, hadden ze ook leuke vesten.
Echt een schattig ding!