Uit je verhaal krijg ik nogal de indruk dat je exvriend af en toe wat tijd voor zichzelf en zijn vrienden wilde hebben. Hij wilde ook nog een stukje eigen leven, maar jij eiste hem al min of meer op door boos/verdrietig te worden wanneer hij iets met vrienden ging doen en jij had gehoopt of je er op had ingesteld dat hij de dag met jou zou doorbrengen.
Citaat:Maar hij wilde ook wel een beetje vrij zijn. Ik vond dat hij dan niet aan een vriendin had moeten beginnen. Maar dat vond hij onzin, hij vond het wel te combineren.
Waarom is dit volgens jou niet te combineren? Een relatie hebben betekent niet dat de ander geen eigen leven meer kan hebben naast zijn vriendin.
Ik denk dat het je vriend te heet onder de voeten werd, hoeveel hij ook van je hield. Mensen zijn vaak erg verschillend en hij was waarschijnlijk nog niet toe aan zoveel 'vast gedrag'.
Dat mag en kun je hem denk ik ook niet kwalijk nemen

Hij heeft je verder niet slecht behandeld zoals Sterre ook al aankaart. Ik vind hem zelfs nog vrij netjes geweest

Ik zou meer afstand van hem gaan nemen. Dan krijgt hij ook wat rust en kun jij voor jezelf ook wat dingetjes op een rijtje zetten. De tijd zal het leren of het 'meant to be' is!

heb het verhaal al gelezen hoor, ga nu weer even leren.
, maar dat komt wsl omdat ik echt heel veel van jou in mezelf herken. Dan rest me nog het feit mijn advies om het volledig te laten rusten nog eens te herhalen. Ik heb zelf geen ervaring met gebroken liefdes enzo, maar ik geloof dat dit de enige goede manier is om het achter je te kunnen laten. Ik wens je heel erg veel sterkte want het is niet niks, deze hele situatie