tel rekening van €162,- ineens naar €321,-??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoosIris

Re: tel rekening van €162,- ineens naar €321,-??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:52

Jezus wat een bedragen. Mijn vader wil best dingen voor mij betalen maar als ik met zulke bedragen voor een telefoon kom aanzetten lacht hij mij heel hard uit.

Misschien eens wat op je smsjes end. gaan letten. vermoedt dat wel meer dan de helft onzin is.

Maar goed, dat was je vraag niet.

Tja wij kunnen hier je rekening niet bekijken en met gissen schiet je helemaal niets op! Dus bellen Lachen

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:04

sorry hoor, maar waar bemoeien jullie je mee? Ze vraagt jullie hoe dit bedrag zo verhoogd kan worden, waarom begint iedereen dan commentaar te leveren op haar rekeningen? Misschien moet ze wel vanwege omstandigheden zoveel bellen, of is er iets anders. En zelfs al belt ze alleen met vrienden enzo, dat is toch haar zorg?

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:08

secricible schreef:
sorry hoor, maar waar bemoeien jullie je mee? Ze vraagt jullie hoe dit bedrag zo verhoogd kan worden, waarom begint iedereen dan commentaar te leveren op haar rekeningen? Misschien moet ze wel vanwege omstandigheden zoveel bellen, of is er iets anders. En zelfs al belt ze alleen met vrienden enzo, dat is toch haar zorg?

Je was me voor.

Ik ben inmiddels wel benieuwd of je al gebeld hebt en hoe het zit..

shanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:11

Daar hebben jullie wel gelijk in, dat is de vraag van ts niet.
Misschien komt het een beetje door de vraag die ze wel stelt, die is niet te beantwoorden en dan heb je al gauw de neiging iets te zeggen over haar opvallend hoge rekening Knipoog
Haar vraag kan ze idd beter bij de klantenservice van Hi stellen die zullen vast geen commentaar hebben op de hoogte van de rekening Haha!
Laatst bijgewerkt door shanny op 24-11-08 16:11, in het totaal 1 keer bewerkt

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:11

Ik be benieuwd heb je al gebeld? Ik denk ook dat het aanmanings kosten zijn + eventueel een samengevoegde rekening

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:22

Suzanne F. schreef:
Misschien is er een bedrag bijgekomen omdat je te laat betaald hebt?

ja inderdaad, en die kunnen schrikbarend hoog zijn!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:32

secricible schreef:
sorry hoor, maar waar bemoeien jullie je mee?

Als je een verhaal met dergelijke hoge sommen plaatst kun je commentaar verwachten, en gelukkig mag iedereen zijn mening erover uiten, toch? Knipoog

Je hebt wel gelijk als je zegt dat het off-topic is, dus ik zal het ook maar laten,.... Knipoog

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:40

Sja... als mensen onze telefoonrekeningen zien zouden ze ook denken dat we lid van de maffia zijn *LOL* Maar mijn vader belt gemiddeld 6 uur per dag met mensen vér buiten europa en dat tikt wel aan Haha!

Het maakt toch niet uit hoe ze aan zo'n rekening komt? Ms heeft ze wel een vriendje in Japan ofzo Tong uitsteken

Anyway; als je te laat betaalt wordt ie volgens mij verhoogd Ja

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 16:43

Ik heb ook weleens te laat betaald bij Hi!. Als je de eerste keer niet betaald krijg je een aanmaning zonder bijkomende kosten. Betaal je dan nog niet , gaat de stekker eruit..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:32

secricible schreef:

hier ben ik het helemaal mee eens. Ik ken zelf ook een aantal mensen met een nogal hoge telefoon rekening (denk aan kleine 220 p.m.) maar die hebben er wel een reden voor, bv geen vaste aansluiting hebben thuis of prive redenen.
Vervelend dat mensn aldoor zomaar commentaar gaan leveren zonder dat ze weten hoe het komt en dan nog, tis haar telefoon en haar vaders geld.

Heb je inmiddels al contact opgenomen met hi? (ik laat altijd automatisch afschrijven per maand, ook via hi, gaat nooit fout bij mij Lachen en je kunt het niet vergeten Tong uitsteken )

kazan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 19:20

hier weer eventjes een berichtje van TS.
Ik heb hem betaald ( €162,-) en de volgende dag was ik weet aangesloten.
Op de brief die ik kreeg stond dat ik hem voor de 18e moest betalen maar heb hem de 20e betaald,maakt blijkbaar niks uit heb niks meer gehoord of gezien.
Maar idd deze rekening is idd hoog maar dat is voor mij normaal haha ik heb idd geen vaste telefoon thuis.
en bokkers een mening is om gezegd te worden hoor!!