Een dove pro-age pakket voor de rijpe huid En bij de erotische winkel kun je lichtgevende condooms halen, omdat het zicht wat minder wordt met de jaren
Ik kon de site niet vinden. Maar had nog wel een aantal tekstjes in word staan: Wordt je gezichtsvermogen minder heb je bij 't lezen hinder Een bril maakt dan 't kijken licht Dan heb je op 't leven weer beter zicht
heb je last van slechter horen laat dan eens in je oren boren of schaf van deze oren aan waar je dan flink mee voor aap zult staan
Ook je tanden kunnen slijten alles is niet meer te bijten dit gebit biedt zeker perspectief dat kleine ongemak neem je dan maar voor lief.
Kan je niet meer zo goed lopen heb je last van stijve knoken neem dan deze wandelstok mee als je gaat wandelen met z’n twee
Heb je ook nog kromme tenen en moet je steunzolen gaan lenen schaf dan liever een paar klompen aan ik weet zeker dat ze je heel goed zullen staan
Kan je 's nachts niet goed meer slapen en zit je overdag maar steeds te gapen neem dan gerust 'n lekkere neut uit deze fles een flinke scheut
Mocht je dan ook nooit meer zalig dromen over vroeger en al dat schone bedenk dan dat je nu als Abraham verder gaat en ..... toch steeds achter je staat. Een goede raad na al dee'z kwalen Ga vlug 'n potje mannenmosterd halen Trek je dan dus nergens iets van aan Dan zal alles best wel heel goed gaan. Een geluk wens van ons samen Dat zal iedereen beamen.
Wat ook wel leuk is: bij zo'n fun-winkeltje heb je van die shampoo. Bijvoorbeeld voor hang-tieten en voor ouwe-wijven ofzo...haha dat is ook wel grappig!
Mijn vader wordt volgende maand ook 50. Ik zie hier geweldige ideeën, dus ik lees mee. Ik weet niet of mijn paps zo'n maand zou kunnen waarderen, maar misschien doe ik het gewoon toch