Maar mijn versie houdt dan alleen rekening met de snelheid... Hij stuurt je net zo makkelijk onder fietsviaductjes door 
Ik heb voor de zekerheid ook een stratenboek bij waar ik in opteken waar ik niet langs kan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar mijn versie houdt dan alleen rekening met de snelheid... Hij stuurt je net zo makkelijk onder fietsviaductjes door 
melanie_h schreef:Martine, haha die tom tom heeft idd een steekje los dan![]()
Blackstar, we hebben de tom tom one xl
Aline4 schreef:Dat heb ik ook ergens maar dan bij Eindhoven/Den Bosch!Als ik alleen over de A12 rijd van Arnhem richting Utrecht, dan zegt hij dat ik rechts aan moet houden om op de A12 te blijven. Als je dat doet kom je alleen wel op de A50 naar Apeldoorn. Je moet daar dus links aanhouden. Beetje suf wel...
Mijne is dus niet de enige met een eigen willetje
) had dat beter niet kunnen doen. paar meter verderop moest ik er weer op (heb dat toen wel even op de makkelijke maar illegale manier gedaan, ik ga niet moeilijk doen met een trailer achter mijn auto)
akci schreef:Lang leve het ouderwetse stratenboek
melanie_h schreef:nou, een batterij heeft dit ding niet en vannacht begon hij toch weer te kletsen achja als de accu leeg is dan houd hij er vanzelf mee op denk ik.
(Is namelijk wat ik bedoelde snapje)