Gala jurken..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chrissie

Re: Gala jurken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:33

In Groningen zit een leuke winkel met allemaal jurkjes!
Heb er zelf 2.
Een zwarte tot aan me knieën, en een lange parelmoer jurk, die is ook heel vet Lachen

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:36

Chrissie_ schreef:
Heb er zelf 2.
Een zwarte tot aan me knieën, en een lange parelmoer jurk, die is ook heel vet Lachen

oeh waar in groningen ben wel benieuwd want moet er nog 1 hebben Lachen

MeAndManuel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-08 19:36

Op welke pagina staat die Haha!
Ik zit ook op die site te kijken en ben wel benield naar je jurk.. en aangezien het er 44 pagina's zijn.. Haha!

MioEnTia schreef:
Ik heb zelf al even gekeken op asos.com en daar ben ik verliefd geworden op een jurkje van miss sixty Haha!

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:36

In Uden zit er ook een vrouw die allemaal galajurken verkoopt.
Van kort tot lange jurken.
Ze is niet duur, lange jurken zitten rond de 70,- en de korte dus wat goedkoper.
Als je interesse hebt moet je maar ff een pb sturen Knipoog

Ik heb er mijn trouwjurk vandaan Haha!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:39

Ik heb mijn gala-jurk in Nijmegen gekocht. Lachen

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:40

Giorgio_x schreef:
Chrissie_ schreef:
Heb er zelf 2.

oeh waar in groningen ben wel benieuwd want moet er nog 1 hebben Lachen

Catwalk!
Weet je die straat waar de fiftysix ook zit? Dan iets verder lopen aan de linkerkant Lachen
Die straat bij de febo Lachen

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:44

zie hier zoveel korte jurkjes voorbij komen maar dat is GEEN gala dames.... das cocktail Knipoog gala moet lang zijn Clown

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:45

Chrissie_ schreef:
Catwalk!
Weet je die straat waar de fiftysix ook zit? Dan iets verder lopen aan de linkerkant Lachen
Die straat bij de febo Lachen

oke dankje Lachen dat ga ik el vinden Tong uitsteken

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:47

Echt super veel keuze daar! En allerlei verschillende modellen in verschillende kleuren Lachen

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 19:51

Ik heb een hele handige mama en zij heeft nu al 2 jurken voor mij genaait, dus helemaal perfect op lengte!
Ik heb nogal lastige maten en ze zijn vaak te kort of anders te breed, dus andere jurken heeft ze bijna allemaal in moeten nemen.
Ik heb een half jaar geleden de meeste weggedaan; waren allemaal donker en ook al zo'n 8 jaar oud, al heb ik sommige helaas maar 3x aangehad ofzo..... Heb er nu nog 4.....!

H&M zou ik persoonlijk niet doen; te massaal. Ik zou eerder naar boetikejes en winkels gaan waar je anders amper komt, fo internet!
Vergeet trouwens de C&A niet; die heeft soms echt hele mooie jurken er tussen zitten! Moet je wel echt zoeken en passen, maar als je geluk hebt!

Bianca_palo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:02

bij V&D hebben ze ook zo'n gala-lijn nu!
ik ben gaan passen maar heb nogal lastige maten Bloos niks paste !!

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:04

MeAndManuel schreef:
Ik zit ook op die site te kijken en ben wel benield naar je jurk.. en aangezien het er 44 pagina's zijn.. Haha!

MioEnTia schreef:
Ik heb zelf al even gekeken op asos.com en daar ben ik verliefd geworden op een jurkje van miss sixty Haha!

Je kunt bij ASOS ook op merk selecteren Knipoog dan zijn het er al een stuk minder.

Ik heb deze cocktailjurk paar weken geleden gekocht.
Hate it or love it, ik vind hem geweldig, en ik weet zeker dat niemand anders hem zal hebben Knipoog

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:05

Kijk eens op www.galajurk.nl Die winkel zit in Amsterdam volgens mij en die jurken zijn echt om bij weg te kwijlen... En op die site staan ook hele mooie prijstoppers...

Bianca_palo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:06

Asos heeft echt leuke dingen Lachen , ook gewoon topjes enzo!
(en superveel jurken Tong uitsteken )

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:15

nienke_92 schreef:
Kijk eens op http://www.galajurk.nl Die winkel zit in Amsterdam volgens mij en die jurken zijn echt om bij weg te kwijlen... En op die site staan ook hele mooie prijstoppers...

Hier komt mijn jurk dus ook vandaan en die winkel is écht een aanrader. Ze hebben ook wel erg veel zééér prijzige jurken dus je moet een beetje zoeken, maar de eigenaars van de zaak kunnen je echt perfect helpen en zijn ook eerlijk over wat wel en wat niet staat. Ik had op een gegeven moment een jurk aan die bij mn heupen gewoon te strak zat, ieder andere verkoper had gezegd dat het prima zat en deze meneer zei gewoon eerlijk ''nee, deze zit niet mooi.''.
Echt een verademing vond ik dat!

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:16

H&M en WE hebben altijd leuke jurkjes vind ik Ja

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:17

Ik wil dé perfecte rode jurk
maar ik kan hem nergens vinden Huilen van het lachen

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:18

Hanmar schreef:
nienke_92 schreef:
Kijk eens op http://www.galajurk.nl Die winkel zit in Amsterdam volgens mij en die jurken zijn echt om bij weg te kwijlen... En op die site staan ook hele mooie prijstoppers...

Hier komt mijn jurk dus ook vandaan en die winkel is écht een aanrader. Ze hebben ook wel erg veel zééér prijzige jurken dus je moet een beetje zoeken, maar de eigenaars van de zaak kunnen je echt perfect helpen en zijn ook eerlijk over wat wel en wat niet staat. Ik had op een gegeven moment een jurk aan die bij mn heupen gewoon te strak zat, ieder andere verkoper had gezegd dat het prima zat en deze meneer zei gewoon eerlijk ''nee, deze zit niet mooi.''.
Echt een verademing vond ik dat!

Ik heb wel 10 min. bij die etalage weg staan kwijlen. En heb meteen de link onthouden! Echt geweldige jurken! Ze hebben volgens mij idd dure jurken, maar ook wel wat minder dure.
Er zit trouwens in Amsterdam ook een winkeltje met allemaal galajurken en helemaal niet duur (is wel een buitenlands winkeltje, maar verder wel aardig). Als je vanaf de dam loopt de kalverstraat in op een gegeven moment aan de rechterkant. Echt de moeite waard!
Volgens mij zat in Deventer ook een hele gave winkel, geen idee alleen waar die zit. Clown

Ik heb trouwens in de zomer een heel gaaf jurkje gekocht bij de C&A. 50 euro en zo gaaf! Heb alleen geen idee of ze nog steeds zoiets hebben!

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:24

Met een gala jurk kom je altijd al meteen helemaal in de sfeer.. Jammer alleen dat ik er nooit een kan vinden.. Dus ik hou dit in de gaten!

MioEnTia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:26

MeAndManuel schreef:

MioEnTia schreef:

Deze : Klik . Ik heb er ook een heel idee van in mn hoofd , qua pumps en legging enz.

MeAndManuel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-08 20:30

Jaa die is zeker mooi..!

MioEnTia schreef:
[/quote]
Deze : Klik . Ik heb er ook een heel idee van in mn hoofd , qua pumps en legging enz.[/quote]

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:31

http://www.lemariage.nl/
zit in purmerend, heel grote collectie, klein winkeltje, maar heel goede service. Heb er zelf ook een galajurk vandaan gehaald, toen ben ik gaan afvallen en zat ie niet meer mooi, namen m zo voor me in, kon er zelfs op wachten want de coupeuse was er die dag zelf. En leuke prijzen ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:38

nienke_92 schreef:
Volgens mij zat in Deventer ook een hele gave winkel, geen idee alleen waar die zit. Clown

Dat is idd een hele leuke winkel ;j
www.clochard.nl

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:48

Ik heb een hele mooie gouden, maar voor mij net te lang en hij maakt me heel dik. Beetje jammer dat de verkoopster zei dat dit minder werd als hij ingenomen was. Deze gaat dus ook weg Ja Wil dit jaar een tot over de knie, maar wel echt sjiek Ja
Afbeelding

LK_2312Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:52

Ik heb net een nieuwe! gekocht op marktplaats, moest hem laten inkorten want ik ben niet groot, vind hem echt supermooi..

voor geinteresseerden: mijn oude galajurk heb ik nog te koop, zie onderschrift Knipoog