Heb er zelf 2.
Een zwarte tot aan me knieën, en een lange parelmoer jurk, die is ook heel vet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Chrissie_ schreef:In Groningen zit een leuke winkel met allemaal jurkjes!
Heb er zelf 2.

MioEnTia schreef:Ik heb zelf al even gekeken op asos.com en daar ben ik verliefd geworden op een jurkje van miss sixty
Giorgio_x schreef:Chrissie_ schreef:In Groningen zit een leuke winkel met allemaal jurkjes!
Heb er zelf 2.
oeh waar in groningen ben wel benieuwd want moet er nog 1 hebben

gala moet lang zijn
Chrissie_ schreef:Catwalk!
Weet je die straat waar de fiftysix ook zit? Dan iets verder lopen aan de linkerkant
Die straat bij de febo
dat ga ik el vinden
niks paste !! 
MeAndManuel schreef:Op welke pagina staat die
Ik zit ook op die site te kijken en ben wel benield naar je jurk.. en aangezien het er 44 pagina's zijn..
MioEnTia schreef:Ik heb zelf al even gekeken op asos.com en daar ben ik verliefd geworden op een jurkje van miss sixty
dan zijn het er al een stuk minder.
, ook gewoon topjes enzo!
) nienke_92 schreef:Kijk eens op http://www.galajurk.nl Die winkel zit in Amsterdam volgens mij en die jurken zijn echt om bij weg te kwijlen... En op die site staan ook hele mooie prijstoppers...
Hanmar schreef:nienke_92 schreef:Kijk eens op http://www.galajurk.nl Die winkel zit in Amsterdam volgens mij en die jurken zijn echt om bij weg te kwijlen... En op die site staan ook hele mooie prijstoppers...
Hier komt mijn jurk dus ook vandaan en die winkel is écht een aanrader. Ze hebben ook wel erg veel zééér prijzige jurken dus je moet een beetje zoeken, maar de eigenaars van de zaak kunnen je echt perfect helpen en zijn ook eerlijk over wat wel en wat niet staat. Ik had op een gegeven moment een jurk aan die bij mn heupen gewoon te strak zat, ieder andere verkoper had gezegd dat het prima zat en deze meneer zei gewoon eerlijk ''nee, deze zit niet mooi.''.
Echt een verademing vond ik dat!
MeAndManuel schreef:Op welke pagina staat die
Ik zit ook op die site te kijken en ben wel benield naar je jurk.. en aangezien het er 44 pagina's zijn..
MioEnTia schreef:[/quote]Ik heb zelf al even gekeken op asos.com en daar ben ik verliefd geworden op een jurkje van miss sixty
nienke_92 schreef:Volgens mij zat in Deventer ook een hele gave winkel, geen idee alleen waar die zit.
Wil dit jaar een tot over de knie, maar wel echt sjiek