Hij is er !!!! Voelen jullie ook dat sentiment :')

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Re: Hij is er !!!! Voelen jullie ook dat sentiment :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 22:13

Ow bedankt smokey17 en eempiej, ga het gelijk even kijken!

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 22:19

smokey17 schreef:
eempiej schreef:

Die heb ik op mn hyves gezet, zo kan ik hem elke dag even kijken. Jeugdsentiment.
Overigens heb ik me schoen al mogen zetten! Er zat een bh van snoep in. Me broertje had een string van snoep!

Muziek! Dank u Sinterklaasje Muziek!

Dag sinterklaas Clown

Dat liedje was meer bedoeld voor het kadootje dat ik had gekregen Clown

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 22:36

Mag ik iets eerlijks zeggen? Meneer Aart vond ik het vroeger altijd leuker doen dan die persoon die het nu doet. En dat van die ballonnen... hmmmmm..... een stoomboot laten zweven??

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 22:45

HorseyDude schreef:
Mag ik iets eerlijks zeggen? Meneer Aart vond ik het vroeger altijd leuker doen dan die persoon die het nu doet. En dat van die ballonnen... hmmmmm..... een stoomboot laten zweven??

Ik weet niet. Die jeroen doet het ook best aardig. Maar het is inderdaad geen meneer Aart staartjes.

Toen jij 5/6 was had jij ook vast wel geloofd dat het kon. Tenslotte geloofde je ook dat de sint bestond!! Dus waarom kan een boot niet vliegen met behulp van ballonnen...

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 22:48

MLoeser schreef:
en de meeste kinderen herkennen de sint aan zijn rode jas, "muts" Knipoog , staf en witte baard. Ze letten niet eens zo op gezichten, dus dat moet wel goed gaan. Ze zien op tv toch ook een andere man dan in de stad? En geen kind die dat echt doorheeft.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik, als diehard paardengek, nog het meest op het paard lette en dan ook zwaar teleurgesteld was als er geen paard bij was.
Volgens mij is het ook 'geen kind die dat door wil hebben'...als ik terugdenk aan alles wat ik omtrent Sinterklaas heb meegemaakt, die heerlijke goedgelovigheid, kadootjes door de verwarmingsbuis, túúrlijk, dus waarom geen zwevende stoomboten met ballonnen?
Afgelopen zaterdag reed ik met een kennis langs de haven waar ook net een Sinterklaas aan het aankomen was en ja, dan denk je wel weer even terug aan vroegah... Dromen
Die keer dat ik mijn schoen had gezet, inclusief een vette appel én een kommetje water voor het paard, en dat 's ochtends het kommetje verdwenen was...Uiteraard heul trots op school verkondigt dat Sinterklaas MIJN kommetje had meegenomen... Haha!
Meneer Aart was idd de beste...dat waren nog eens tijden...
*zwijmelt even rustig verder*

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 23:27

Meneer Aart rules, en niemand die daar aan kan toppen Haha!

en Pluizebolpum je het zeker een punt dat je zegt dat geen kind het wil zien.

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 11:24

Jaa, magisch! Je schoen mogen zetten, dat was pas fantastisch.. liedjes zingen voordat je gaat slapen in de hoop dat Sint het gehoord heeft en er de volgende dag een pakje inzat..

Je merkt wel hoe erg het leeft onder die kleine kids als je een schimmel hebt. Die vragen zich serieus af of dat het paard van Sinterklaas is, de discussie die dan volgt is heel aandoenlijk. Of ze schrikken zich dood en beginnen te huilen *LOL*

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 11:29

crossmonster schreef:
Ik weet nog dat ik het vreeeselijk vond toen mijn ouders me vertelden dat zij degenen waren die de kadootjes in de schoentjes deden, vreeeeeselijk, was zo boos, heb alles bij elkaar gejankt Huilen van het lachen

Haha, dit had ik dus ook!
Mijn ouders vertelden het aan mij toen we in de auto zaten,
weet nog precies waar het was & op welke plek.. Weet zelfs nog dat we toen een rode auto hadden! Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 14:00

Tong uitsteken ik heb nooit echt in sinterklaas geloofd...

iig tot en met mijn 5e ongeveer.. Toen vond ik 'waar rook is, is vuur' en bedacht ik me dat het toch niet zo waarschijnlijk was dat sinterklaar uberhaupt bestond...

Kan me niet herinneren dus dat ik in hem geloofd heb Haha! Dus dat mis ik ook niet, maar lekker knus op de bank naar de intocht kijken met een choco letter Haha!

dat blijft toch leuk... Haha!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 14:50

Onder de voet gelopen door 'hulp-sinterklazen*' in de Bart Smit vorige week!!!!! Jeeeeetje wat was het DAAR druk! (Alexandrium Rotterdam)

* = Lees: Ouders

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 20:28

Ik kijk nog elk jaar de club van sinterklaas Bloos
En ik speel bij een muziekvereniging dus moet elk jaar sinterklaas begeleiden door het dorp Huilen van het lachen Hilarisch met al die pieten die pepernoten op je gooien Tong uitsteken

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 20:49

Over 3 dagen is het pakjesavond en kan Sint weer vertrekken... om het stokje door te geven aan Santa Claus... (hee, bekende naam...) (aka Saint Nicholas, Father Christmas, Kris Kringle...)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:42

Ik vond het vroeger altijd zo jammer dat de 'uittocht' niet op tv kwam. Het was pakjesavond en dan ineens... was ie weg, en moest je weer tot volgend jaar wachten Huilen van het lachen

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 11:44

heb het gisteren bij mijn schoonouders gevierd, hub kleinkinderen die allemaal nog geloven. Het was geweldig, liedjes met ze gezongen, voelde zelf ook weer die spanning, voelde me echt weer kind...
Morgen met mijn eigen ouders.