Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik weet zelf ook niet hoe, maar je moet echt met die verlatingsangst aan de slag voordat er alleen maar een stokje van je overblijft hoor! Quellian schreef:Mocht hij daarachter komen dan zal hij ook wel denken van 'wtf?'.
laetitia schreef:AHUM hij belde net dus....niets aan de hand...!! Hij was heel vrolijk en gezellig en was gister vroeg gaan slapen en had vandaag heel druk en vroeg of ik vanavond nog naar die en die discotheek ging en wat ik dan morgenavond ging doen enzo...
Dus ik zei dat ik vanavond pas rond 10 uur wegging en dat ik daarvoor nog wel even langs kon komen en anders als ik morgenavond met mijn vriendinnen naar de kroeg ga dat ik het hem even laat weten.
Jeetje wat ben ik een enorme paniekzaaier, mijn maag is nog steeds van streek van de stress....ben al zoveel afgevallen sinds ik met hem heb door dit soort acties...
Zie je nou wel, niks aan de hand
Probeer dit voorval voor ogen te houden als je weer zo loopt te stressen. Veel plezier komend weekend!
Niks aan de hand natuurlijk... Als ik er nu aan denk moet ik weer lachen
Deze gedachte helpt mij vaak wel een beetje als ik dit soort 'relatiestress' hebt. Als 'ie een keer niet smst/belt is hij gewoon iets aan het doen wat ook moet gebeuren
Nicolletje schreef:Natuurlijk heb je hem er wel mee, hij gaat vanzelf wel weg omdat hij niet meer weet wat hij ermee aan moet... En dan is het cirkeltje weer rond.
Zie je wel, dat het niks wasIk weet zelf ook niet hoe, maar je moet echt met die verlatingsangst aan de slag voordat er alleen maar een stokje van je overblijft hoor!
).
zijn dikke vrienden, zij doet ook zijn boekhouding........
LittleAnn schreef:ok girls, hoe veranderen we dat gedrag? Dat afstoten met als doel dat hij je weer naar zich toetrekt als 'bevestiging' ?
Ik heb het gisteren heel eerlijk neergeschreven, ook al schaam ik me er rot over, ben eerlijk gezegd wel blij dat er wat herkenning is bij jullie....