Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Misschien is bellen en uitleggen dat dit niets met jouw gevoelens voor hem te maken heeft, een betere oplossing?

Uthrick schreef:Hij begon er meteen over dat hij wel hoopte dat we elkaar konden zien, hij zou wel naar mij toe komen en wilde wel helpen met huishouden en ook wel mee naar stal.
Is het dan zó raar dat ik een weekend voor mijzelf wil????
Nu kan ik hem wel gaan sms-en maar eerlijk gezegd geen idee wat ik er in moet zetten. Daarbij ben ik stiekem ook wel koppig en heb iets van, als jij niet smst doe ik het ook niet.

Jammer dat hij niet reageert dan.. Nou, hopen dat ie straks weer wat bijtrekt! Misschien moet ie gewoon even aan het idee wennen.
hij wil gewoon zijn liefje ook zien en jij wilt gewoon ff rust aan je kop...
Zonnetje81 schreef:Ow ow wat een herkenbare situatie, ik zou er zelf in hebben kunnen zitten!!! Ik snap hem EN jou....dus ik zou vanuit beiden ook zo gereageerd hebben....
Hopelijk trekt ie snel bij! Want dit zijn de moeilijke situaties....
)
mannen begrijpen het niet of ze voelen zich op d'r teentjes getrapt 
Smsje wat je hem hebt gestuurd vind ik wel netjes
) en wil mij graag om zich heen/in de buurt hebben. Hij verwacht/denkt dat ik ook zo over hem denk en snapt dan niet waarom ik het weekend niet bij hem wil zijn. Ik snapte zijn standpunt ( mede dankzij jullie reacties) wel dus ik dacht, nou dan zien we elkaar zondagmiddag/avond en dan houden we gewoon een chill middag, dus nergens heen maar gewoon samen thuis blijven, dat heb ik hem ook gesmsd/voorgesteld.
Wat ik nu niet snap is dat jij niet mee kan naar z'n familie. Hij kan zondag niet, maar jij kunt toch gewoon mee om lootjes te trekken? Ik bedoel, die tijd kun je vrij maken.. Sonja schreef:Waarom zou je lijfelijk bij elkaar moeten zijn om lootjes te trekken? Dat kan gewoon via internet, lootjestrekken.nl ofzoiets.
Ik zou ff m'n pootje stijf houden als je echt even een weekeinde voor jezelf wilt. Een relatie hebben wil niet zeggen dat je je eigen leven opgeeft...
Ze is dan niet het hele weekend bij 'm maar alleen een middag & avond, Ik vind niet dat ze dan haar hele leven opgeeft eigenlijk. 

, dan zal hij daar toch aan moeten wennen en om hem gerust te stellen zul jij toch wel een beetje extra je best moeten doen om hem duidelijk te laten merken dat je ECHT wel gek op hem bent.
En dan meteen een lief voorstel doen , bvb. dat jullie echt het hele weekend bij hem op de boerderij doorbrengen o.i.d. dat hij graag wil.