Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis, ik ben benieuwd wat ze zeggen. Op zich mag je natuurlijk 2 weken overtijd gaan en daar ben je nog lang niet aan. Maar gezien de klachten en de feestdagen kan het best dat ze je wat eerder "op weg" willen helpen.
) 
Ik duim voor je dat het een voorspoedige bevalling wordt, en ik gok dat die spruit er dan morgen wel zal zijn.
Klijntjuh schreef:een vriendin van mij was afgelopen zaterdag uitgerekend!
Zinzi_jewel schreef:hallo allemaal
ben deze week diverse keren op controle geweest in het ziekenhuis
en hehe vandaag besloten op het morgen ochtend een zetje te geven als het niet vanzelf doorzet nu vanavond of vanacht
heb nl beetje onsluiting en al heel de dag veel harde buiken met n regelmaat van om de 8 a 9 minuten
dus kleintje zal voor 3 of 4 januari zijn ...
best gunstige datum eigenlijk !!! toch ?
Klijntjuh schreef:Klijntjuh schreef:een vriendin van mij was afgelopen zaterdag uitgerekend!
uiteindelijk is ze 30 dec. bevallen
Zinzi_jewel schreef:ja ben ook bevallen , spontane bevalling in de nacht van 3 januari
hebben een knappe jongen gekregen , RICK is zijn naam weegt 3100 gram ....
ben zo trots op mijn kroost, maar wel moe en erg druk met n mooi meisje van 20 mnd en n knappe jongen van 1 weekje oud nu
Fijn dat het uiteindelijk alsnog spontaan is gegaan. Geniet maar van je 2 kanjers!!! Die vermoeidheid herken ik wel, en ik heb er nog maar eentje nota bene