Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Daar gaat iedereen de straat op, de stad in, er zijn overal 'area's' ingericht met zicht op het vuurwerk, tienduizenden mensen op de been. En toch geen gedrang of gevoel van drukte. Apart land, down under, but I love it
,, ik was echt pissed , maarja dat is blijkbaar heel normaal dat dat gewoon gebeurd op onschuldige mensen die alleen maar langs fietsen
.
,, meestal hebben we op nieuwjaarsavond een feestje bij mijn tante en iedereen zie je dan en iedereen zoenen op de wang enz.
, woon te ver weg van de discotheken ja er is nog wel een kroeg maar daar ga ik niet alleen heen, en denk niet dat mijn vriendin mee wil
, moet ik toch eens gaan vragen..

Vind het een beetje raar dat 'verplicht opzitten' vuurwerk kijken, tot de conclusie komen dat je 5 euro wint met je oudejaarslot en naar bed toe.

Het liefst ga ik gewoon 22.00/22.30 uur naar bed toe en is voor mij de dag erna gewoon een normale dag. Helaas valt er niet zo veel te beleven op Oud en Nieuw. Heb daarom aangegeven om van half 1 tot 5 uur willen werken. Kan ik 's ochtends uitslapen, en daarna niks doen op mijn werk, hoef ik ook niet naar die 'gezellige' familie bijeenkomsten. Ben daar niet zo weg van.... 

Ik heb ook maar gezorgd dat ik dit jaar met nieuwjaarsdag aan het werk ben.