Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) ja klopt, jaa hier goed. Hoe kan dit? groeten (zijn naam)
*
EngeltjeS schreef:Sms terug:
Heej (mijn naam) ja klopt, jaa hier goed. Hoe kan dit? groeten (zijn naam)
ik gesmst net: heej nou ben volgende week 2 dagen vrij en zit de denken om dan eens langs te komen!
goed of niet?
op advies van vriendinnen

heb je ook Peter r de vries gekeken? Truste! x"
gewoon gaan... dan merk je het snel genoeg als hij niet op je zit te wachten. Niet zo twijfelen! Als ik dit zo allemaal lees ziet hij je echt wel zitten. Waarom zou hij anders zo snel terug smsen?
En gezien de reacties die je krijgt zal hij het ook wel waarderen. Spreek gewoon een keertje met hem af om wat leuks te doen en kijk eens hoe het voelt 

pinuts schreef:je bent erg onzeker merk ik. Maar daar kom je alleen doorheen als je het gewoon DOET. En ik vind dat je nu goed bezig bent, ik snap dat het spannend en eng is, maar je hebt niets te verliezen meid. Je zal straks duidelijkheid krijgen, en al is dit positief of negatief, je hebt dan wel duidelijkheid.
Marjon_ schreef:pinuts schreef:je bent erg onzeker merk ik. Maar daar kom je alleen doorheen als je het gewoon DOET. En ik vind dat je nu goed bezig bent, ik snap dat het spannend en eng is, maar je hebt niets te verliezen meid. Je zal straks duidelijkheid krijgen, en al is dit positief of negatief, je hebt dan wel duidelijkheid.
zie je wel iedereen zegt het devica.. heb het je vandaag ook gezegt .. gewoon heen gaan
nog 2 dagen