Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
naath schreef:Janine1990 schreef:Ik heb je een pb-tje gestuurd.
Ik heb hem gelezen en bedankt!
Ik heb hem net gebeld om te vragen of ik hem vanavond kon zien maar hij mocht niet weg, toen kreeg ik alweer tranen want ik zal hem dan pas morgenavond zien, aangezien hij werkt en ik op school zit. Dus alles wat ik vanavond wou doen (lief voor hem zijn en hem even vasthouden of weet ik veel wat) moet dus tot morgenavond wachten en dat vind ik echt moeilijk. Heb hem ook gevraagd of hij het echt nog wilde, en hij antwoorde daarop met: 'jajaja' .. nou ook niet echt enthausiast, en ik weet ook wel dat hij het allemaal niet weet maar zulke antwoorden doen mij zo onzettend veel pijn ..
naath schreef:Ik ben 16 en hij is 17.
Hij denkt al veelste snel dat hij niet goed genoeg voor mij is, maar dat komt omdat hij heel onzeker is, alleen al jaloers word als jongens naar mij kijken, en dit zijn eerste lange relatie is (zijn langste was een maand).
Ik ga even afleiding zoeken, tot vanavond!
Uiteindelijk is alles goed gekomen, en ben ook blij met de keuzes die ik gemaakt heb. Maar denk heel goed na over de vraag: 'Wil ik wel verder met een jongen die niet 100 % zeker is van zijn zaak, een jongen die twijfel!'