Jongens wat is er nou mee toch?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TurdusMerula

Re: Jongens wat is er nou mee toch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:41

Deze jongen (ts) gaat met een meisje om. Dat meisje had een relatie met een jongen, maar dat is nu uit. Ze gaat nu met een jongen die eigenlijk een player blijkt te zijn. Daar is ze zelf nog niet achter, de ts en de ex zijn dat wel. Het liefst hebben ze met de player niets te maken, hij is erg vervelend, maar ze willen het meisje toch beschermen. De player heeft vervelende kanten, zo doet hij op msn vervelende dingen en claimt het meisje heel erg. De ts baalt.
Mis alleen even wat het aandeel is van de ts in dit verhaal/ wie de ts zelf is...

Dit is mijn versie. Clown

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:42

nee denk dat die jongen haar geplayed heeft, dus is zij geplayed zeg maar

en de TS zegt: Wat blijkt zijn ex ging op zijn ander msn waar meiden opstaan die blijkbaar gewoon zo-gehete vrienden moesten zijn. Wat blijkbaar niet het geval was want hij was al aan het daten terwijl ze het nog met de ex deed en ook verkering had

dus de player doet niks vervelends op internet maar haar ex, dus eigelijk is de ex en de player allebei niks Clown

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:45

wat betekend geplayed? misschien een hele domme vraag,maar ik weet het echt niet haha

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:46

amazone77 schreef:
wat betekend geplayed? misschien een hele domme vraag,maar ik weet het echt niet haha

dat vroeg ik me ook al af

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:47

een player, is iemand die zegt oh je bent zo leuk en onder tussen dat tegen 10 verschillende mensen zegt. en als je dus zo'n 'slachtoffer' bent ben je 'geplayed' door zo'n jongen. je kan het misschien ook wel 'gebruikt' noemen

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:48

Geplayed: 'in een player gestonken', jongen gaat alleen een relatie aan voor bv. de sex, grof gezegd... (En meisje trapt daar in)

Edit: gebruikt is een iets duidelijk woord idd.

In elk geval iemand die zijn relatie niet serieus neemt; niet respectvol is. Knipoog

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:50

oooohhhh zo ik noem zo iemand altijd een patser,of vrouwen versierder,had echt og nooit van player gehoord,weer wat bij geleerd vandaag. Knipoog

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:53

@amazone, ken uw jongerentaal. :p

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:56

haha vrouwen versierder komt idd wel in de buurt ik/wij (jongeren) verstaan onder een patser meer zo'n glatjanus, dikke auto net doen of hij dé man is en eigenlijk niks voor stelt, alleen maar groot spraak dus Knipoog