wat die je de lange avonden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jukurensha

Re: wat die je de lange avonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 02:57

Normaal ga ik altijd wel uit op zaterdagavond, maar vanavond dus niet. En ik kan er niet echt goed mee omgaan Clown Verveel me echt ontzettend. Wat ik wel leuk vind als ik écht niks te doen hebt, is om nieuwe films te kijken op internet.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 03:17

ben nu spullen aan het pakken.. vlieg morgenvroeg vanuit amerika weer terug naar nederland Knipoog

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 07:08

pfff ik zou willen dat ik lange avonden had Scheve mond

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:26

ik ga muziek maken, of sporten. maar wij hebben verlichting bij de bak dus ik kan ook als het donker is wat doen. en ik blijf altijd nog even teuten op stal, staartje pluizen/tutten met paard/wat drinken en kletsen met mijn stalgenootjes.. krijg de avonden wel om zo Haha!

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:31

ik blij dat ik het druk heb en van dit probleem geen last hebt

Maar als ik wel een avond thuis ben dan gaat ik bokken en op hyves & msn
en is dat saai pak ik een boek en ga ik lekker lezen.

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:33

Bokken, lezen, film kijken.... dat doe ik meestal. Ik heb wel vriendinnen en zo maar als het regent, hard waait e.d. heb ik ook niet zo vaak zin om nogeens de deur uit.
Ik heb wel licht bij de bak. Ik heb gewoon zo'n grote bouwlamp in een boom gehangen, kost geen drol en dan kun je ook in het donker wat doen. Misschien een ideetje? Maar snap je probleem wel een beetje. De herfst/winterijd is ook niet zo mijn tijd. Heb liever de zomer, 's avonds lekker buitenrijden en zo.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:39

Op het moment ben ik vooral bezig met school, drukke tijden daar Lachen Daarnaast schrijf ik lekker artikelen, ga lekker lang in bad, lees wat, kijk wat tv, doe een spelletje met vriendlief, ga mijn kat uitgebreid borstelen, af en toe wat schilderen of gitaarspelen. Zat te doen! Gisteravond was ik zelfs bezig met een schilderij ophangen om 11 uur s'avonds Clown

Ik raad je aan een workshop te zoeken van iets dat je interessant vind. Dan heb je én een hobby, én leer je op een relaxte en ongedwongen manier mensen kennen Lachen

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:45

beetje t.v kijken,internetten...paarden ziekten enzo...paarden borstelen(in mijn geval ,ze staan thuis)
Verder ga ik ook nooit weg,woon in the middle of nowhere....

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:50

TV kijken, internetten, naar m'n vriend, voor school bezig dus ik heb het eigenlijk opzich ook nog wel ''druk'' Tong uitsteken

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 17:10

Ik heb precies dezelfde problemen als jou, ik kan wel 's avonds rijden, maar dat is maar 2x een half uur en word nu 4x een half uur (jong paard), maar de overige avonden verveel ik mij ook. Loop momenteel stage en dus niet zoveel werk en toen ik eerst school had, moesten we alles afmaken op school en heb je thuis nog niks te doen. Leen doe ik wel veel, maar als ik dat doe val ik in slaap Tong uitsteken Computeren doe ik altijd wel en gaat op een geven moment ook vervelen Boos!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 17:13

pff ik ben zo jaloers op jou Clown
Naast school, werk, paardje heb ik totaal geen tijd meer voor iets anders Tong uitsteken

Is het niet iets om een leuke LOI cursus oid op te pakken? Iets wat je gewoon leuk vind, of waar je ook echt iets aan hebt.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 17:25

Taart bakken?
Nieuwe recepten uitproberen?
Tijdschriften/boeken lezen?
Internetten?
Muziek luisteren?
Een abonnement nemen op iets cultuurgerelateerd? (bv. bij ons is er zo'n "zaal" waar elke keer wat anders wordt opgevoerd maar je weet nooit precies wat; moet je even gaan informeren in het gemeentehuis oid)
Film kijken?
En verder, kan je niet gewoon eens proberen in de stad te gaan? Gewoon doen, je kan op elk moment terug naar huis en je hoeft je niet verplicht te voelen tot iets. Ga gewoon met het gedacht "is het niets dan is het niets, is het wel iets des te beter" maar niet direct denken "dat wordt toch niets" en wie weet valt het uiteindelijk allemaal wel mee. Lachen

Silfanoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 17:37

Bokken, Tv kijken, Bios? boek lezen..

of zoek een gezellig HK topic op bokt.. (kan ik zo een hele avond mee kletsen hoor Haha! )
met bijvoorbeeld mensen uit jou buurt, die kun je ook weer meeten
etc. etc.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 17:40

Mijn Spaans bijwerken: erg leuk om te doen op die lange avonden - als ik niet bij een vriendin op de bank zit of in de stad rondhang -. Lachen

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 17:46

Je staat voor de klas. Goed beroep! Doe ik ook. Heb je niet iets waarin je je zou willen specificeren? Heb je 2 vliegen in 1 klap!

Of ga met je neus weer in de boeken. Naar de bieb en zoek daar naar iets wat je aanspreekt. Verder de avonden gebruik maken voor dingen die moeten. Dan heb je in het weekend meer tijd voor je paard!

Je zou ook een website kunnen gaan maken!

Succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 17:51

Wou dat ik 's avonds eens tijd had om gewoon lekker bank te hangen..

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 18:44

Ik zit ook meestal op Bokt, MSN of Hyves!
Ook erg boeiend dus Bloos

Verder sport ik ook nog wel 2 tot 3 avonden dus dat scheelt ook weer.

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 20:08

@ annemieke, ik HEB een website die ik elke avond bijhoud... hahah
@jody.... gelukkig, ben ik TOCH niet de enige....
doordat ik nu een herbia heb, onbreekt me ook de energie om dingen te ondernemen... eerlijk gezegd...

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 20:10

Ik heb tijd te kort

Neptunus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 23:04

ik ben vaak savonds nog te vinden op stal, maar heb dan ook wel licht.
als ik savonds naar stal ga , ben ik mijn pony uitgebreid aan het borstelen of zit ik lekker bij haar in haar stalletje.
wil ik echt wat doen ( zoals longeren/wandelen bijv ) dan ga ik als het nog licht is maar dan moet je natuurlijk wel die mogelijkheid hebben .
als ik savonds thuis ben/kom ga ik wat aan het huishouden doen , of ga filmpje kijken of zit achter de pc
ook lees ik graag een boek of knutsel ik graag.

Misschien is het wat voor je om zoals al door meerdere mensen gezegd is een curses te volgen , of een boek lezen, knutselen , je profiel op bokt te veranderen , info opzoeken over paarden ( bijv over grondwerk of iets medish ) of ga iets leuks maken voor je paard bijv een fluorhalster of een touwhalster .

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:04

Ik heb in de wintermaanden juist altijd het idee dat de avonden veeeel korter zijn! Ik rijd meestal ook overdag, omdat ik het zelf gewoon prettiger vind om met daglicht buiten actief te zijn. Verder werk ik onregelmatig dus heb gemiddeld 2 tot 3 avonddiensten in de week. De overige avonden (als ik thuis ben) maken we het gezellig. Mijn man steekt de haard aan en ik de kaarsjes. Verder vul ik de tijd dan met lezen of tv kijken, muziek luisteren, uitgebreid in bad gaan ed. (of veel minder gezellig en leuk: het huishouden, maar dat doe ik meestal overdag op de dagen dat ik vrij ben)
Als ik jouw verhaal zo lees zou ik je adviseren om een avondcursus oid te gaan doen, buiten de deur. Zo ontmoet je andere mensen en leer je misschien een nieuwe hobby waarmee je de andere lange avonden kunt vullen.