Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Wil ik even op in haken, dat is puur omdat het seizoen nu 2008/2009 is, maar het gaat ook over jaaaaren daarvoor, toen ik nog kleine sven zag schaatsen enzo
SpiedSkeet schreef:Ja waarom gaan we niet gewoon overal 2 of meer dezelfde topics van openen? Gezellig, wordt bokt lekker overzichtelijk van
suleilitha schreef:Flew, alles goed en wel maar ik heb even gekeken en het gaat bij jullie alleen maar over het langebaanschaatsen, met alle respect overigens hoor.
Maar er is in ons land meer gaande dan alleen de kleine en grote vierkampen
Flew schreef:@ Sul: Hoe kun jij nu al zien dat het te eenzijdig is? Dat vind ik wel snel geconcludeerd. Bovendien ben je toch vrij om zelf een onderwerp aan te snijden?
Citaat:Daarnaast wordt er nu net gedaan door bepaalde personen alsof wij (beneden de 30) niks van het schaatsen weten omdat we die 'oudjes' niet live gezien hebben? Sorry hoor, maar dat gaat toch werkelijk nergens over.
Flew schreef:Volgens mij is dit topic ook geopend met de intentie om over langebaanschaatsen te kletsen, maar dat kan ik verkeerd begrepen hebben.