Schaatsen weer begonnen, volgt iemand het?..(30 +)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Schaatsen weer begonnen, volgt iemand het?..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:35

Zwijmel.... en daar weet jij niks van en ik dan wel weer, die jongens van de Friese marathonselectie van een jaar of 12 terug waren ook om op te eten........

Flew, jullie topic gaat alleen over het lopende seizoen, ik merk al dat de interesses toch wat breder zijn dan alleen het lopende jaar.

detour

Re: Schaatsen weer begonnen, volgt iemand het?..(30 +)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 18:36

Afbeelding
Zucht, mag ik ook met hem spelen?..

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:36

Ik denk dat je het dan naar de HK moet verplaatsen, want dit wordt hoe dan ook een kletstopic.

Dat ik het onzinnig vind betekent niet dat het op slot gaat, maar dat betekent wel dat ik geTEMd heb, dan beslist een mod maar wat ermee gedaan wordt. Lachen

Het leek mij gewoon gezellig om met alle schaatsfans in één topic te zitten, jammer dat daar anders over gedacht wordt.

@ Suli: ons topic gaat niet alleen over seizoen 2008/2009, dat staat erbij omdat we elk seizoen een nieuw topic maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:37

Citaat:
Wil ik even op in haken, dat is puur omdat het seizoen nu 2008/2009 is, maar het gaat ook over jaaaaren daarvoor, toen ik nog kleine sven zag schaatsen enzo Knipoog

Dat is nog niet zo heel lang geleden, ik heb kleine Sven zijn vader nog vaak genoeg in actie gezien.

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:37

Ja waarom gaan we niet gewoon overal 2 of meer dezelfde topics van openen? Gezellig, wordt bokt lekker overzichtelijk van Clown

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 18:37

Maar ff inhoudelijk dames, Flew, wie vindt jij leuk? je hebt je punt nu wel gemaakt hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:38

Flew, alles goed en wel maar ik heb even gekeken en het gaat bij jullie alleen maar over het langebaanschaatsen, met alle respect overigens hoor.
Maar er is in ons land meer gaande dan alleen de kleine en grote vierkampen Knipoog

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 18:38

SpiedSkeet schreef:
Ja waarom gaan we niet gewoon overal 2 of meer dezelfde topics van openen? Gezellig, wordt bokt lekker overzichtelijk van Clown

Gunst, wat een treiterij.

Nogmaals : JULLIE PUNT IS DUIDELIJK>

Als jullie 30 + zijn, blijf gerust ontopic hangen en anders ga je tochg ewoon naar je eigen topic?

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 18:39

Sul, wie vond jij leuker, KOs of Sondral?

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:39

Ik vind iedereen die hard schaatst en goed zijn/haar best doet leuk. Wat knappe koppies betreft kijk ik onder andere graag naar Mark Tuitert en Denny Morrison.

Maar ik vind het wel mooi geweest. Bovendien ben ik gelukkig nog geen 30+.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 18:41

Oke, succes dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:41

Flew nogmaals ik vind jullie topic te eenzijdig, dat is geen aanval maar ik vind het gewoon leuker om het wat meer in de breedte te belichten.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 18:42

Wilde vroeger met Kos trouwens..Toen was ik 15 ofzo, maar die man woonde te ver.. Helaas..

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:42

@ Sul: Hoe kun jij nu al zien dat het te eenzijdig is? Dat vind ik wel snel geconcludeerd. Bovendien ben je toch vrij om zelf een onderwerp aan te snijden?

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:43

suleilitha schreef:
Flew, alles goed en wel maar ik heb even gekeken en het gaat bij jullie alleen maar over het langebaanschaatsen, met alle respect overigens hoor.
Maar er is in ons land meer gaande dan alleen de kleine en grote vierkampen Knipoog

het langebaanschaatsen is momenteel inderdaad even het meest in beeld, maar dat wil niet zeggen dat we de rest van het schaatsen niet volgen. Zelf kijk ik ook marathonwedstrijden, volg het shorttrack een beetje en daarnaast weet ik dat de meesten uit het HK topic ook de junioren volgen. We staan echt wel open voor andere dingen als alleen langebaan..

Daarnaast wordt er nu net gedaan door bepaalde personen alsof wij (beneden de 30) niks van het schaatsen weten omdat we die 'oudjes' niet live gezien hebben? Sorry hoor, maar dat gaat toch werkelijk nergens over.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 18:44

Hallo, kan de discussie via pb? Clown Boos! Gunst, ik krijg al bijna spijt dat ik mijn eigen topic heb geopend..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:44

Flew schreef:
@ Sul: Hoe kun jij nu al zien dat het te eenzijdig is? Dat vind ik wel snel geconcludeerd. Bovendien ben je toch vrij om zelf een onderwerp aan te snijden?

Ik heb even gekeken, en mijn hart ligt niet alleen bij de langebaan.

Citaat:
Daarnaast wordt er nu net gedaan door bepaalde personen alsof wij (beneden de 30) niks van het schaatsen weten omdat we die 'oudjes' niet live gezien hebben? Sorry hoor, maar dat gaat toch werkelijk nergens over.

Dat heeft niks met leeftijd te maken, maar wat ik aflees aan de inhoud van sommige posts en dat is helemaal geen aanval, hoor.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-11-08 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:45

Volgens mij is dit topic ook geopend met de intentie om over langebaanschaatsen te kletsen, maar dat kan ik verkeerd begrepen hebben.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 18:45

SpiedSkeet, jij hebt niks positiefs toe te voegen en loopt te drammen hier, ik ga temmen. Wat een gedoe om niks. Laat ons lekekr en ga terug naar je eigen topic, leave us lekker alone.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:47

Flew schreef:
Volgens mij is dit topic ook geopend met de intentie om over langebaanschaatsen te kletsen, maar dat kan ik verkeerd begrepen hebben.

Dat staat er niet boven, Flew.
Zie titel Knipoog

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 18:48

Su-ul, welke buutenlander mag jij wel?..

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:49

Nee, maar uit de openingspost begreep ik dat wel. Lachen Bovendien staat in onze topictitel toch ook niet dat het alleen over langebaan gaat? Daar gaan de gesprekken nú over, maar stel jij komt daar binnen en begint over shorttrack, dan kunnen wij meepraten. Lachen

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:50

Ik vertel je toch waar het HK topic over gaat? Jij bent degene die het over 'mijn' en 'jullie' en 'je eigen' topic heeft, dat ben ik niet. Daarbij geef ik alleen mijn mening op een opmerking die ik nogal kortzichtig vind. Dat jij dat opvat als negatief, moet je zelf weten.

Wat je dan onder drammen verstaat moet je me even uitleggen Clown

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 18:51

Hoi Flew, sorry, ik ben niet van de Shorttrack. Knipoog
Wel grappig dat jullie hier toch blijven hangen, hoor, kennelijk heb ik iets boeiends te melden hier.

maar toch krijg ik de indruk dat jullie 30+ zijn, alhoewel ik de getemde dame iets jonger inschat. Knipoog

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 18:53

Dat is meer omdat ik nou eenmaal de 'discussie' aangegaan ben Detour, schaatsinhoudelijk post ik op andere fora. Eerlijk; had jij dit topic geopend met de intentie over langebaan te spreken?