Morgen 18, leuk zulke vrienden?!?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Re: Morgen 18, leuk zulke vrienden?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:26

KiWiKo schreef:
LovingTweety schreef:
Kan het niet gewoon verplaatst worden dan?
Als beste vriendin van de andere kant moet jij je ook kunnen aanpassen Knipoog

nee ............ alles in volgorde van belangrijkheid! Echt als ze niet op die speciale dag op nummer een kan staan, dan is ze voor de rest ook niet belangrijk........

Ik ben daar nogal rechtlijnig in Lachen

Afgod

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:27

Ja tuurlijk. Maar als je zo gepikeerd bent dat het nu niet door kan gaan kan je toch ook een andere datum kiezen?

Ik ben 2e kerstdag jarig. Moet je in die periode eens proberen te plannen. Kan ik het wel 5 keer verplaatsen.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:29

Melanie_B schreef:
LovingTweety schreef:
Kan het niet gewoon verplaatst worden dan?
Als beste vriendin van de andere kant moet jij je ook kunnen aanpassen Knipoog

Maar het is toch veel leuker op de dag zelf?
Ik kan er nog in komen dat er een paar afhaken, das meestal zo..
Maar allemaall??

Zoals ik zeg, ik moet het altijd verplaatsen. Ben het wel gewend. Maar misschien hecht ik gewoon minder waarde aan die dingen.
Of heb gewoon andere vrienden Knipoog Who knows.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 17:30

LovingTweety schreef:
Ja tuurlijk. Maar als je zo gepikeerd bent dat het nu niet door kan gaan kan je toch ook een andere datum kiezen?

Ik ben 2e kerstdag jarig. Moet je in die periode eens proberen te plannen. Kan ik het wel 5 keer verplaatsen.

Ja dat snap ik Tong uitsteken Als ik door de week jarig ben verplaats ik het ook naar het weekend. Maar het gaat me er meer om dat iedereen de laatste dag gaat afhaken als het feest al gepland is en dan vooral mijn beste vriendinnen, die eerst groot praat hadden om er een leuk feest van te maken.
Ook omdat het meisje met hoofdpijn vorig jaar ook al niet mee ging omdat ze toen te moe was..

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:31

Ik vind als eerste dat je het vooral niet moet gaan verplaatsen, uiteindelijk schik je je dan toch naar hen. En dit zijn toch geen vriend(inn)en. Nog het belachelijkste van al vind ik van die 'vriendin' die naar haar vriend wilt. Jesus! Ze kan nog zo vaak met die kerel afspreken, voor die ene keer.. Rolleyes
Van jouw beste vriendin vind ik ook maar een flauw excuus omdat ze gisteren (gisteren dan nog, niet vandaag!) een beetje hoofdpijn had.. Ik kan goed begrijpen dat je best gefrustreerd en teleurgesteld bent maar probeer het niet te veel aan je hart te laten komen morgen. Geniet van je dag en of dat nu met of zonder hen is maakt niet zo veel uit. Kop op meid je wordt maar een keer achttien. Lachen

Gelukkige verjaardag alvast!! Lachen

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:32

Dan zijn het geen echte vrienden Knipoog

Mijn beste vriendin zat hier met 38,5 graden koorts, welliswaar maar een uurtje maar ze was hier wel Knipoog

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:33

Dat is dus de reden dat ik mijn verjaardag niet meer vier Vork , wie komen wil, komt en anders blijven ze maar lekker weg. Meestal zijn we met de familie bijelkaar en een paar goede vrienden die wel komen, vind het eigenlijk een stuk fijner zo Lachen

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:35

1 troost.. Ik vier morgen mijn verjaardag, maar de jarige kan zelf niet mee op stap.. Want ik loop op krukken.. Verdrietig
Maar in jouw situatie: van je vrienden moet je het maar hebben.. He bah.. Ach gut

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 17:37

Mijn verjaardagen stellen normaal ook niet veel voor. Wie komt mag komen. Maar mijn vrienden zeiden dus zelf: je 18e moet een speciale verjaardag worden en omdat het ook op zaterdag valt is het ideaal om daarna nog uit te gaan met z'n allen. En net als je alles geregeld hebt gebeurd dit.

Misschien veranderen ze morgen nog van gedachten Tong uitsteken Of als ik ze even boos toe spreek Bloos

@ Mayflower_; Oei dat is ook wat Tong uitsteken kan ik niet met jou vrienden uit Vork

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:38

zullen wij met z'n allen je verjaardag komen vieren ???!
flauw dat ze ineens niet meer komen!

ik vier mijn verjaardag ook nooit, toen ik 18 werd wel en toen zat het hele huis gelukkig vol.
en verder is het elk jaar wel gezellig, ondanks dat ik er "niets" aan doe.

maar als je iedereen hebt uitgenodigt en op het laatste moment komt er niemand meer....das echt niet leuk.

gefeliciteerd alvast en maak er toch iets leuks van Knipoog
de mensen die wel komen daar heb je tenminste iets aan !

jennifer14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:40

_Bonte_ schreef:
suprise party ?

Dat is ook het eerste wat ik dacht!
Maar ik zou er maar niet op hopen, dan valt het nooit tegen! Het is wel erg vervelend Boos! . Maar bij deze alvast van harte gefeliciteerd Go jij! Go jij! !!

KiekKiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:41

Idd kwalitatief uitermate teleurstellende vrienden, liever een feestje met 2 mensen die wel de moeite nemen om te komen en het leuk te vinden dan 20 die er meer voor de drank zijn als voor jou!
en anders komen wij gewoon op je feestje Knipoog

iilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:44

Wat banketstaaf is dat zeg... Heb het wel vaker meegemaakt, mensen organiseren dan een feest en op het laatste moment zegt iedereen af vanwege allerlei vage omstandigheden
Nouja, vier gewoon je feestje met de mensen die er wel zijn. Dan kan je later lekker tegen die andere mensen zeggen dat het harstikke gezellig was en dat ze echt iets gemist hebben Extreme duivel

En gefeliciteerd alvast!!

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 17:48

Bedankt allemaal Haha!

's middags komt mijn familie altijd, maar ook nu komen alleen mijn oom & tante Tong uitsteken
Het moet niet gekker worden Vork
Mijn opa ligt in het ziekenhuis, dus ga daar eerst nog op mijn verjaardag heen.

Wie weet raakt iedereen morgen alsnog in een feeststemming Afgod & is er spontaan geen hoofdpijn meer.

@KiekKiek: jullie zijn uitgenodigd hoor, maar vanavond dan niet afzeggen hea Knipoog haha.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:51

Ja is flauw... Ik kreeg op mijn 18e niet één kaartje, en mijn tante vond het nodig mijn ouders vol uit te schelden en daarna met de halve familie de deur uit te stampen..
Nee, dat was echt feest... Huilen van het lachen

KiekKiek schreef:
Idd kwalitatief uitermate teleurstellende vrienden, liever een feestje met 2 mensen die wel de moeite nemen om te komen en het leuk te vinden dan 20 die er meer voor de drank zijn als voor jou!
en anders komen wij gewoon op je feestje Knipoog

Helemaal waar, maak er gewoon een ontzettend leuke dag van met de mensen die de moeite nemen te komen Haha! En als je écht omhoog zit, dan komt gewoon half bokt, dat zie je wel weer Knipoog

Alvast hartstikke gefeliciteerd meis!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:59

Dat zijn geen vrienden...

NaNi, heb jij ook al zulke gezellige familie?!?!
Dan ben ik tenminste niet de enige. Haha!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 18:00

moonfish13 schreef:
Dat zijn geen vrienden...

NaNi, heb jij ook al zulke gezellige familie?!?!
Dan ben ik tenminste niet de enige. Haha!

Hahaha ja was écht feest toen Koe .. Ging ook echt helemaal nergens over toen, maar ik was er in ieder geval erg pissig over, en m'n tante hebben we sindsdien niet meer gezien Huilen van het lachen

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 18:05

Kaartjes zijn ook altijd zo leuk idd Clown

"Vrolijke kerst en gelukkig nieuwjaar

en owja! Alvast fijne verjaardag Clown "

Iedereen vindt het dus wel makkelijk mijn verjaardag daaraan te koppelen.
Laatst bijgewerkt door LovingTweety op 07-11-08 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 18:16

_Bonte_ schreef:
suprise party ?
Was mijn eerste gedackte ook Bloos

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 18:17

ik hoop het maar Ja

anders maken we dr een boktfeest van Haha!

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 18:18

haha NaNi ROFL dat is wel een hele aparte verjaardag haha Nagelbijten / Gniffelen
Mijn vriendin kwam nog aanzetten via hyves dat ze wel mee wil inkopen doen.
maar zoveel valt er niet te kopen als er haast niemand komt Vork
Heb een bericht teruggestuurd dat dat niet nodig is, aangezien haast iedereen deze dag nog afgezegd heeft. Die hint begrijpt ze vast wel .

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 18:22

Haha ja, ik zal jullie morgenavond nog wel even laten weten hoe hét feest is *LOL*
Weet 100% zeker dat er geen suprise party komt!
Pff en dat te bedenken dat ik een maand geleden voor een verjaardag om 9 uur met de bus ging, met een zelfgebakken taart, met zelfgeklopet slagroom en kaarsjes Clown
En knuffel met 10 ballonen om zn benen waar kadootjes inzaten. Oja en een hele suffe feestmuts op had.
Koe
Laatst bijgewerkt door Joosiien op 07-11-08 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 18:23

Vind het erg jammer voor je..
Toch alvast nog veel plezier en hopelijk komen ze toch nog

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 19:24

Mijn andere opa en oma belden net dat ze niet kunnen komen, ziek.

& mijn oom & tante komen niet, dus er komt helemaal geen familie op de visite ROFL

haha .

Ik ben trouwens weer een beetje afgekoeld Vork

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 19:36

Ofwel komt er toch een surprise party Tong uitsteken .

Ik heb het al veel keren zien meemaken hoor. Mensen die zo'n 30 personen uitnodigen, en dan bellen er 2 of 3 af, maar als de avond daar is zit je met 6 man...en de teleurstelling die je dan voelt..
Ik vind het ook hele gekke redenen. Zoals liever naar je vriend toegaan. Toen ik nog een vriend had en hij wilde niet naar een feestje van mijn vriendin, of nee zelfs als hij geen zin had om gewoon op stap te gaan dan mocht hij fijn thuis blijven, ik heb het omgekeerde vaak genoeg meegemaakt en het doet rotveel pijn, dus ik laat mijn vriendin waarmee ik een jarenlange vriendschap mee heb niet in de steek voor een jongen. Verder heb ik ook wel eens geen zin gehad, maar het is iemands 18de verjaardag en als ik weet dat ze sowieso niet veel volk verwacht dan pak ik me bijeen en dan maken we er wel een feestje van.
Om die reden heb ik met mijn 18de niks gedaan, ook uit de vrees van veel mensen uitnodigen en weinig mensen zien. Daarnaast verjaarde ik nog eens midden in het academiejaar (in november), dus de meeste van mijn vrienden zaten op de unief of hadden minder tijd om te komen. Maar ik heb 3 hele goede vrienden, en met hen ben ik iets gezellig gaan drinken op mijn kosten. En bij die 3 vrienden heeft 1 toen ze 18 werd ook gewoon een bbq thuis gehouden voor een zestal hele goede vrienden waarvan ze heel zeker wist dat ze haar niet zouden laten vallen. De tweede heeft ook maar een paar mensen thuis uitgenodigd en de derde heeft samen met een andere vriendin een feestje georganiseerd, waarbij door het samenvoegen van 2 mensen er meer kans was op volk. En allemaal ontzettend gezellig geweest, vond het veel gezelliger dan die feestjes waar meer dan 30 man zitten waarvan ik er 25 niet ken en die geen moeite doen om contact met je op te nemen Lachen .