Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Is een situatie die mij ook zou kunnen overkomen. Ik wist dus niet dat hier regels voor waren enzo._Michelle_ schreef:Handig topic ditIs een situatie die mij ook zou kunnen overkomen. Ik wist dus niet dat hier regels voor waren enzo.
Even een ander voorbeeld waar ik het antwoord graag op zou willen weten: je koopt de tas zakelijk in, maar verkoopt hem particulier (je geeft het voor de belasting en je administratie dus niet op als verkocht). Gelden dan ook die rechten of niet? Niet dat ik iets op die manier zou verkopen maar ik vroeg het me even af.
_Michelle_ schreef:Handig topic ditIs een situatie die mij ook zou kunnen overkomen. Ik wist dus niet dat hier regels voor waren enzo.
Even een ander voorbeeld waar ik het antwoord graag op zou willen weten: je koopt de tas zakelijk in, maar verkoopt hem particulier (je geeft het voor de belasting en je administratie dus niet op als verkocht). Gelden dan ook die rechten of niet? Niet dat ik iets op die manier zou verkopen maar ik vroeg het me even af.
Breitling schreef:wat ik begrepen heb aan de telefoon geld dat alleen als je bedrijfsmatig verkoopt. Niet als particulier.