Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Crista schreef:jeetje, wat zijn jullie allemaal snel zeg!!! de meeste zijn al voor ze 1,5 jaar wat met elkaar hadden samen gaan wonen!! en heel veel zelfs ook veeeeeeel eerder....
ik mag wel opschieten als ik het zo lees....
ik ben 20 (woon nog thuis) , hij 27 (woont op zichzelf), we zijn bijna 1 jaar samen, ik slaap daar regelmatig maar woon nog niet samen....Niet omdat ik twijfel maar vind het gewoon nog te vroeg!
daarbij wil ik eerste me school afmaken, al denk ik dat ik voor die tijd wel bij hem woon maar toch.....
(ben nu 29) Alexx schreef:ik moet er niet aan denken om nu te gaan samen wonen! Ik ben negentien, heb mijn vriend een jaar. Ik wil een lekker studentenleven, zelfstandig worden, niet afhankelijk zijn. Lekker mijn losse tijd van mijn leven ontdekken. Ik weet niet eens zeker of ik voor ever bij mijn vriend blijf en daar denk ik op dit moment ook echt niet over na, ik zie wel hoe het gaat.
Of: dat zou problemen geven, want dan zou er niemand meer trouwen of samenwonen.

Ik denk dat het bij heel veel mensen zo is. Iedereen is anders, iedereen heeft andere wensen, en niet iedereen denkt dat je leven afgelopen is als je gaat samenwonen
Alexx schreef:Enschede is wel minder studentenstad dan Utrecht, het heeft immers maar een faculteit.
Citaat:Het onderwijs aan de Universiteit Twente bestrijkt wetenschapsgebieden die variëren van bestuurskunde en technische natuurkunde tot biomedische technologie en psychologie.

Tussen Den Haag en Leiden in
Steph86 schreef:Ben het niet helemaal met je eens, waarom zou het vanzelfsprekend zijn om gelijk te gaan samen wonen omdat anderen in je omgeving ook gaan of al samen wonen.
Het is nog altijd de beslissing die jezelf maakt om wel of niet gelijk samen te gaan wonen, en ik neem aan dat je je beslissing niet af laat hangen van de mensen in je omgeving.
Maar goed dat is mijn mening