Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
koda schreef:die van mij ook gewoon vanaf dag 1. Vindt sommige dingen wat de kraamzorg zeggen grote onzin. Niet alles.
ik luister wel goed 

Suzanne F. schreef:Lindy, volgens mij moet hij volgens de richtlijnen nog lager opgemaakt worden, meer naar het voeteneinde zeg maar.
mhollander schreef:Suzanne F. schreef:Lindy, volgens mij moet hij volgens de richtlijnen nog lager opgemaakt worden, meer naar het voeteneinde zeg maar.
ja volgens mij ook. Kennis heft net een baby van 3 mnd, ze moet het voeteinde raken met haar voeten.

Suzanne F. schreef:Lindy, volgens mij moet hij volgens de richtlijnen nog lager opgemaakt worden, meer naar het voeteneinde zeg maar.

Lindy1982 schreef:het toont denk ik langer.. maar komt door de vreemde hoek van de foto.. enneh het slaapt eerst in de wieg niet hier

het driehoek groene is een hydrofyle luier..en de hoeslaken van het matras
Lindy1982 schreef:Daarvoor een lakentje met een bijv fleesedekentje

Alet74 schreef:Dekbed mag vanaf een jaar of 2. Daarvoor sliep mijn dochter in een slaapzakje onder een laken met een deken. Nooit problemen mee gehad.
Ik snap niet zo goed dat veel mensen de adviezen van kraamzorg op dit gebied zomaar naast zich neer leggen. Ze zullen het toch niet voor niets zeggen?